Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 05:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skoven
Abemeistro, det du har oplevet minder så meget om det jeg oplevede da jeg tog en kold tyrker fra hash. Bange for at blive psykotisk, tankerne om man virkelig eksistere, de små stød i hjernen osv.. Jeg tror at det hele skyldes angst, for jeg har fået det meget bedre efter at jeg begyndte at kunne acceptere angsten som den den er og ikke bare flygtede fra den hele tiden som jeg gjorde. Jeg har haft min angst siden juli måned og er først nu på rette vej (håber jeg). Jeg har været til lægen en enkel gang, hvor jeg fik at vide at jeg havde godt af at snakke med en psykolog. Alligevel valgte jeg ikke at gøre det, da jeg simpelthen ikke havde økonomi til det. Jeg tror at det er en god idé at snakke med en psykolog, det tror jeg ville hjælpe dig meget med angsten. Læs også Fanny's tråd "Den udefinerbare angst" som ligger under medaljens bagside. Den har hjulpet mig rigtig meget og har lært mig hvordan jeg acceptere angsten.

Håber at du har det bedre nu. Skriv endelig tilbage om hvordan du har det :)

Mvh Martin

- Sebastian Mullaert

Medlem

Har været præcis samme tur igennem, men jeg endte på medicin, og har aldrig mærket skyggen af det siden, det så også snart 1 år siden, og jeg vil gerne stå fast ved at jeg aldrig tør røre den ellers så uskyldige urt igen ;) Den tager virkelig røven på én! Troede selv jeg var blevet psykotisk, og sov nærmest ikke i 2 uger, fordi jeg ikke kunne stoppe tankerne, ligesom med dig selv, når jeg skulle sove. Opsøgte læge 2 uger senere, som forklarede mig at cannabis, ved nogle, hvis man er angstdisponeret, så at sige kan få katalyseret processen, så den kommer tidligere, men i og med at man oplever det lige efter sin sidste stener, tror man selvfølgelig straks at der er tale om en psykose, men det er sjældent tilfældet..

Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy.. =)

Der er nu gået 4 måneder siden, at det her angst helvede startede : /

vil bare lige melde tilbage at, jeg går og har det fint nu (sådan nogenlunde normalt)
mangler bare lige at overbevise mig selv om at min OCD er skyld i tvangstankerne :D
jeg har dog stadig perioder, hvor jeg kan være irreteret og angst... men det er maks 2-3 dage af gangen, og er også langsomt ved at forsvinde :)

jeg startede til psykolog for et måned siden, og det har hjulpet mig meget at få talt om alle problemerne. og få nogle andre syns punkter over mine problemer :D

og mit bedste råd til dette "angst helvede" er at fortælle dine venner om hvordan du har det, det hjælper utrolig meget inden i..

vil også gerne sige mange tak for jeres råd og især støtte/hjælp ! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]