Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

https://www.google.dk/#q=error+500'v

Senest rettet af Gia321 10 sep 2013 15:34, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=25506 <- HJÆLP!

For lige at få en ting på det rene - syre = LSD og ikke svampe, 2c-b og lign... De hører ind under en gruppe som kaldes psykedelika eller bare psykedeliske stoffer. Hvis du vil undgå depression, angst anfald og vrangforestillinger, skal du helst holde dig fra alle stoffer. De psykedeliske stoffer gav dig en ro og pause fra anfaldene, men får du et dårligt trip kan symptomerne komme tilbage med endnu større styrke, så det er også godt at holde sig fra dem. Skulle det ske, at du slet ikke kan holde dig fra stofferne, så vil jeg foreslå at du tager et trip i gode trygge omgivelser med de bedste af dine venner og holder det til dét ene stof.

Lad for guds skyld være med at begynde på benzoer eller opiater, selvom det kan virke som den perfekte løsning på din angst, så bliver det alt for hurtigt en glidebane.

Held og lykke med det hele.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Holy shit, du er alt for ung til at tage stoffer. Stop i en fart og lad være med at så meget som at overveje at tage noget (ud over måske en joint her og der) før du er 20-21. Din hjerne er slet ikke færdigudviklet.
Kender folk der har haft et lignende misbrug i den alder, som er kommet sig nogenlunde og det kan du stadig nå. Men overvej seriøst at få hjælp, for alternativet er en smadret psyke og krop.

Ældre folk i miljøet burde have forsøgt at stoppe dig, er der virkelig ingen der har spurgt om du ved hvad du har gang i, før nu når du selv har erkendt problemet?

Hvis du følger rådet og holder dig fra drugs i nogle år og siden hen overvejer at starte igen, så rådfør dig som mininum med folk her på boardet og Erowid for at få nogle bud på basal harm reduction.

Du kan henvende dig til det lokale misbrugscenter, som sikkert vil være forstående og hjælpsomme.

Junior medlem

Tusind tak for de gode råd :)

Junior medlem

Hey darling, er selv seksten, og har været ekstremt eksperimenterende på samme front.
Det endte med at gå helt galt, jeg gled ud i en sumpe-tilværelse hvor det hele var en smuk drøm for mig, men jeg ødelagde alt omkring mig, i min færden i nærmest en fantasiverden.
Alt efter hvordan du har det, er der jo mange muligheder, for hvis det meste af dit miljø er addicted to, eller ihvertfald glade for drugs kan det være fucker hårdt at komme ud af. Inderst inde handler det vel mest af alt om selv at tage en beslutning, for lige meget hvor du får hjælp, er det DIG der skal tage beslutningen.
Det hjalp mig at tænke på fremtiden, hvor vigtigt det er at samle sig, og finde en anden vej, for somehow, virker den lysere. Især hvis den får dig bliver uden angst-anfald.
Der er en masse sites du kan skrive til, og linjer du kan ringe og spørge om råd lige netop til hvordan du takler din situation.

Lykke med det hele <3

Junior medlem

Åh tusind tak. Virkelig så rigtigt beskrevet <3

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hvorfor sletter du dit oprindelige indlæg?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]