Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg har fredag aften/nat taget amfetamin, og drukket. det er der som sådan ikke noget nyt i, jeg har deraf ikke sovet siden natten til fredag.. Men jeg dog aldrig oplevet at have det så skidt som nu, min balance evne er helt hen i vejret, jeg har panikanfald, hallucinere og har det generelt rigtig skidt.
Jeg har sørget for at drikke vand, spise mad og frugt, og har da også sovet 2 timer tidligere, men jeg kan IKKE sove, jeg er død træt, men kan ikke finde ro, samtidig har jeg vildt ondt i maven og føler anledningsvist jeg skal kaste op. Min kæreste er hjemme så jeg er ikke alene, men han sover, og jeg vil nødigt vække ham, men jeg begynder at blive bange. Ved godt at en del af tingene skyldes søvnmangel, men jeg har sgu aldrig haft det sådan før.

* tilføjelse: jeg har ikke taget mere end jeg plejer, da jeg altid har svært ved at sove, så jeg tager ikke noget 5 timer før jeg regner med at skulle hjem.

Et godt råd, en opmuntring eller noget helt tredje, er svært tiltrængt. :(

Junior medlem

Slet ingen?

Junior medlem

.. slet ingen? jeg har brug for at vide om det er okay, eller om jeg skal søge læge? Jeg er skide bange.

Junior medlem

Hej. Er ked af og høre du har det skidt. Måske du skulle tage til vagtlægen, og forklare ham/hende situationen.. så vil du højest sandsynligt få noget beroligende, som kan få dig til og slappe af og falde i søvn.

Junior medlem

tak for svar, nu har jeg haft sådan her i snart 8 timer. Mit problem er at jeg lidt bange for at skulle til vagtlægen da jeg har en søn på 5 år, og det er ikke ligefrem noget jeg vil ha i mine papirer. Jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan sove..Men læge er nok den eneste mulighed, desværre.

Junior medlem

Tror ikke du skal være urolig for der kommer til og stå noget i nogle papirer, men hold mig ikke på det. Hvis det ikke er noget der er sket flere gange. Oxazepam virker mod ængstelig adfærd, og uro... det kunne være en ide, for og få dig til og falde til ro. Håber du finder en løsning, go bedring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
nu spørger jeg nok lidt dumt..
hvorfor sniffer du hvis du har en barn at passe på?
jeg vil også sige vagtlægen med det samme, har dog prøvet noget der ligner,, det varede bare 4 dage efter jeg havde taget det sidste.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Du spørger ikke dumt, det støder mig ikke i allefald. Hvorfor jeg sniffer, tja, fordi jeg godtt kan lide det, må være svaret, også sniffer jeg jo aldrig når mit barn er her, eller kommer hjem dagen efter etc. Vil ikke komme ned nogen længere forsvarstale. det var bare inden folk måske fik et "forkert" indtryk. Jeg drikker mig ikke stiv, fordi jeg ikke bryder mig om ikke at være til stede, så har det bare været sådan efterfølgende. Og nu blev det en længere forsvarstale alligevel.

Jeg fik noget at falde ned på og fik sovet lidt, så det hjalp.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Okay, jeg fik nemlig det indtryk at dit barn var ved dig.
og det var ikke for at provokere eller noget, det eneste jeg ville vide var det du svarede.

Drik masser af vand, og prøv at spise noget.
:)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Okay :-) nejnej, følte mig heller ikke provokeret, har besvaret det spørgsmål mange gange efterhånden..

Tak, jeg jeg har spist og spist, og drukket rigeligt med vand, har det bedre, men kan mærke mine reflekser og balanceevne stadig halter, og så selvfølgelig mit syn. Jeg er ihvertfald sluppet af med angsten - tak for råddet.

Medlem

Geografisk sted: Odense
folk putter bare alt muligt lort i amf nu til dags... bare for at hæve mængden............. de symptomer ville ikke ske med rent amf..
du bør nok kigge i alkymistens hjørne før du indtager amf næste gang så du kan purificere dit stads...
og undgå evt.. beskadigelse af dig selv... psychedelia er til for harm reduktion...

Medlem

Geografisk sted: dyre haven
Er du den tidligere FrkFin?

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
folk putter bare alt muligt lort i amf nu til dags... bare for at hæve mængden............. de symptomer ville ikke ske med rent amf..
du bør nok kigge i alkymistens hjørne før du indtager amf næste gang så du kan purificere dit stads...
og undgå evt.. beskadigelse af dig selv... psychedelia er til for harm reduktion...

Måske vil nogle af symptomerne forsvinde uden alle de Cut stoffer, men at sige alle er direkte forkert. Desværre er det sådan med stort set alle stoffer at der er en bagside! Kroppen bliver sat i kunstig HØJ tempo og så reagere den efterfølgende med humørsvingninger, træthed, og generelt utilpashed. Det er helt normalt. Husk på kroppen skal "finde sig selv" igen efter sådan en tur.

Godt at høre du har fået sovet og fået det bedre =)
Et lille bonus tip. Du har en kæreste siger du - dyrk sex på fuldskrue det hjælper altid på humøret, da der jo bliver frigivet en masse lækkert i hjernen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
drik noget youghurt, og sov 8 timer, så burde du have det bedre.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
En anden gang: Du kan også gå den af hvis du ikke kan sove. Ud i morgenen og gå en tur til du er ved at segne. Så slapper dine muskler bedre af når du lægger dig i sengen ;)

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]