Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia..

Jeg er en flittig bruger af jeres side, men har endnu ikke selv oprettet en tråd herinde. Den anden dag havde jeg en ret underlig oplevelse på Svampe, kan ikke selv helt finde ud af om det var ubehageligt eller ej, men her kommer historien..

Det var søndag og jeg havde bare haft en stille og rolig lørdag, så havde det godt (ingen tømmermænd, og havde sovet godt). Fredag spiste jeg ca. 2 gram columbianske svampe + en masse alkohol, hvilket for mit vedkommende er en fin kombination. Anyways, søndag vælger en kammerat og jeg så at tage resten af hans Svampe hvilket ca. var 3 gram altså 1.5 hver. Jeg er en erfaren bruger af psychedeliske ting og har de sidste 2 måneder trippede på det ene eller det andet hver weekend (LSD eller forskellige slags svampe), ved godt at det ikke er det smarteste i verdenen men indtil i Søndags har der altså ikke været nogle ubehagelige oplevelser what so ever.
Nå, men jeg begynder altså at trippe stille og roligt, regnede ikke med den vilde tur da jeg har opbygget en hvis tolerance, min ven spillede magic med nogle af gutterne og jeg drak øl og så Huset på christianshavn. Dejligt. Bare en stille og rolig søndags chiller. Vi hygger os i et par timer ryger en masse pot og det er, som jeg havde forventet, ikke specielt intenst.
Da kl så ca bliver halv 12 om aftenen beslutter jeg mig for at gå i seng med en potter. Jeg ligger mig godt til rette, slukker lyset og fyrer op i raketten. Nu bliver det interessant. Med lyset slukket og med øjnene åbne begynder svampene pludselig at sparke for alvor ind. Kan se en masse mønstre og farver som danser stille og roligt rundt i rummet. Jeg forstår så på det hele at jeg nok ikke lige skal regne med at sove lige foreløbigt. Fint nok, det er ikke første gang det er sket. Så jeg begynder at lege lidt med mit trip, styre mønstrene, farverne og formerne. Det sidder jeg så og hygger mig lidt med, tror at der går en time ca, indtil at jeg beslutter mig for at det er på tide at få lidt i maven. Så jeg beslutter mig for at gå nedenunder for at smøre mig et par madder, ved ikke om jeg rejser mig for hurtigt eller hvad fanden der sker men kommer altså hurtigt på benene, og går ned af trappen til stueetagen. Her når jeg kun til toilettet da jeg pludselig føler mig meget tung, VAND tænker jeg for det er på grænsen til at være ret så ubehageligt. Jeg drikker lidt vand men det hjælper ikke på noget som helst, så jeg beslutter mig for at gå op for at ligge mig igen.
På tilbage vejen når jeg kun til foden af trappen da jeg simpelthen kollapser, synker sammen på gulvet, det er som om at der er noget som trykker mig ned. Nu begynder det at blive rigtig underligt, for mit syn begynder at flimre og jeg kan pludseligt se mindre og mindre. Selvom jeg sidder med helt åbne øjne, er det eneste jeg kan se farver og mønstre. Har aldrig prøvet noget lign. en af mine kammerater går forbi og spørg om jeg er okay og jeg vågner lidt op og det eneste jeg kan tænke på er at jeg skal op i sengen, men har slet ingen kræfter tilbage så bliver nød til at gå op af trappen på alle fire, og derefter hen af gulvet (også på alle fire) op i sengen.. ahhh.... Det går over med det samme jeg ligger mig ned, det er rart. Men jeg kunne mærke at det havde været en smule overvældene.
Herefter ligger jeg mig godt til rette og lukker øjnene, og falder snart i søvn.

Dagen efter har jeg det fint, men stadig kan jeg mærke at oplevelsen stadig sidder i mig. Og når jeg skriver at jeg ikke er helt sikker på om det var ubehageligt, så er det simpelthen fordi at jeg ikke ved hvad fanden der skete. Rent psychedelisk var det ret så spænende, men rent fysisk lidt for spænende.
Nå, det var så den historie. Er der nogen som har oplevet noget lign.? Jeg har selv en teori om at jeg rejste mig op for hurtigt, havde lagt helt stille i en time ihvertfald så min puls var nok rimelig lav, så da jeg rejste mig op hurtigt og gik ned af trapper lige efter kan det jo være at min krop ligesom reagerede på den pludselig aktivitet. Prøver det tit det med at rejse sig op for hurtigt hvor man så oplever svimmelhed og har lært at man bare skal sænke hovedet ned i højde med brystet, så går det over med det samme. Men jeg kunne ikke mærke denne svimmelhed denne gang, måske fordi jeg var skæv på svampe og en smule beruset. Måske var jeg ved at besvime?.. jeg ved det ikke..

Tror jeg holder mig fra svampene i en månede eller to ;) Selvom det var ret vildt det her, så er jeg oppe på omkring 3-4 gram før at jeg virkelig kan mærke dem ordentligt. DUMT det ved jeg.

Ha´ det fantastisk! og tak for at du gad at læse med :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Er det et spørgsmål eller?
Det er da træls du har haft en skidt oplevelse, men måske skal du bare takke svampene for at gøre det lige netop der, og ikke efter du havde indtaget en højere dose.
Forstår slet ikke pointen med at trippe psykedeliske stoffer hver weekend? Er det sjov og spas for dig, og intet andet?
Tror jeg ville føle mig udkørt og træt i sindet.

Junior medlem

Hmm... Ville høre om der var nogen som evt. kunne fortælle mig hvad det var der skete, om det bare var svampene eller noget andet... Og derudover ville jeg også gerne fotælle om min oplevelse herinde..

Det er skam meget mere end sjov og spas for mig, føler at jeg har fået utrolig meget ud af næsten alle mine trips.. Dropper ikke syre bare fordi at der lige kommer en flaske forbi, har bare haft mere lyst til at trippe end at være tæske stiv må jeg nok ærligt indrømme... Føler mig slet ikke udkørt eller træt, tværtimod. Er lige gået igennem en rigtig hård tid i mit liv hvor jeg bla. har været med til at passe min eks kæreste død syge far til det sidste. Og ja vi er jo som skrevet eks kærester nu.. Det har været virkelig hårdt, men har virkelig haft nogle oplysende øjeblikke på svampe og syre, som har fået mig til at indse hvad der er bedst for mig lige nu..
Skal til fest næste weekend og holder mig til syre, og derefter holder jeg en pause på et par måneder.. For lige meget hvor meget man føler man får ud af sit trip, så er det bare ikke i nærheden af den oplevelse som man får når man fx ikke tager det hver weekend... :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan ikke forklare dig hvad der skete, men det lyder ikke sjovt.
Et blanding af det hele lyder det som ?

Det er godt at du har fået noget ud af det, men tror du skal passe på. En eller anden dag tager du en stor dose og får det et kæmpe rap over nallerne.
+ Effekten er ret flad og kedelig når man har tolerance.
Men er det et enten eller spørgsmål? Enten syre eller alkohol? Hvad med... ingenting?

Godt at du har indset ting på, det er fedt. Men jeg ville virkelig virkelig overveje forbruget hvis jeg var dig. Også selvom du siger du holder pause nu.. bare til en anden gang hvor du befinder dig i samme situation.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Har oplevet noget lignende engang. Mig og en kammerat har engang lagt i min sofa og røget vandpibe med hash i et par timer, for derefter at beslutte os for at skulle have noget at æde nedenunder. Lige som vi kommer ned ad trappen og ind i køkkenet bliver jeg svimmel, og jeg beder min kammerat give mig en stol så jeg kan sidde ned (havde en brækket fod, så kunne kun humpe rundt), han tager så to skridt mod stolene, hvorefter han selv kollapser på gulvet :D Jeg får heldigvis sat mig på jorden i tide, og min kammerat kommer til sig selv med det samme igen uden der skete andet.. Vi griner af det idag.. Vi har lidt samme teori som dig, altså lidt som når man rejser sig for hurtigt op bare vildere, ondere, dummere og grimmere :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Svampe + THC + Lavt blodsukker + Rejse sig for hurtigt op, efter en ordentlig chiller :D

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]