Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude.
Jeg har lige læst et indlæg fra "Jack The Tripper" credit herfra. Det er en lang og intim tekst, omkring forfatterens oplevelse med og omkring, indtagelsen af Emma. Det er så derfor, at jeg henvender mig til jeres site nu.

Jeg havde fredag d.13/6 min første kontakt med Emma. og trods, at det var fredag d.13. så var det en fantastisk lækker og ikke mindst syns- opvækkende aften/nat/dag.

Jeg er yderst uvidende omkring stoffet, jeg er "nybegynder" og jeg beder derfor jer om råd, viden, facts og andet lækkert som kan holde mig sikker i fremtiden (det bliver jo nok ikke sidste gang) Men generelt alt, som i tænker kunne være behjælpeligt eller bare noget fedt fra jeres oplevelser.

På forhånd mange tak!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej individ. Det er et meget bredt "spørgsmål" du stiller. Hvis der er noget specifikt du ønsker at vide, så spørg, eller ellers brug søgemaskinen oppe i højre hjørne. Meget er blevet skrevet om MDMA, så derfor prøv at søg i de guldkorn der allerede ligger på siden.
Og prøv at omtale stoffet med dets rigtige navn: MDMA, istedet for dets slang-navn. Det gør det nemmere at søge på senere ;)

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Vi har et par tråde, der omhandler MDMA. Prøv at læse dem igennem. Jeg er sikker på, at du nok skal finde svar på mange spørgsmål her:
viewtopic.php?f=4&t=6450
viewtopic.php?f=4&t=38607

Junior medlem

Tusind tak til jer begge!
Jeg vil gøre mig umage med søgeningen samt og få læst de to vedlagte links!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Lad være med at tage det oftere end 1 gang om måneden, vent helt længere. Hold dig til MAX 300mg MDMA på en aften. Spis sundt ugen op til og ugen efter for at mindske risikoen for nedtur.

Hvorfor tog du MDMA i fredags uden at vide noget om stoffet?

Junior medlem

Tak for hvad der virker som rigtig gode råd.
Jeg ved det faktisk ikke? De fleste af "mine drenge". Altså de fleste af mine kammerater har enten prøvet det en eller flere gange. Efter, at have hørt omkring deres oplevelse/er havde jeg svært ved, at se det dårlige i stoffet. Jeg var vildt nervøs efter, at have indtaget det og fik det næsten dårligt da jeg ventede på virkningen. Da rusen så kom var det jo som og leve i et andet univers, alt var lækkert og det var første gang, jeg har haft en god by tur i lang tid.
Nu er det så ca. 2 dage siden. Dagen derpå stod jeg op klokken 13:00 og havde det egenligt rigtig fint, jeg tog ud til min uvidende kæreste og alt var godt. Men i dag har jeg det virkelig dårligt. Betvivler mig selv, kan ikke i få sekunder, ikke holde fokus med mine øjne og er ret så svimmel.

Så måske jeg skulle holde mig fra det, har bare aldrig haft det så godt før.

Junior medlem

Er også ret sikker på, at jeg tog alt for meget efter, at have læst hvor vigtigt det er med den korrekte dosering!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er ikke unormalt at der kan komme et dyk nogle dage efter MDMA, selvom man har haft det fint i tiden efter. Tag det roligt, spis god sund mad, sørg for at få tilstrækkeligt med væske og hvile, så burde du have det fint om max et par dage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]