Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
TS kan vi få en Update? Hvordan går det?

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kan se at der er blevet bedt om en opdatering, så det kommer her.

Det er lang tid siden jeg var på boardet og jeg kan også se hvor langt ude jeg var kommet og hvor langt ude min tankegang var.

Jeg måtte igennem de vildeste bendere med narkomaner og andre lækre typer i min lejlighed. Masser af heroin og piller og nærdødsoplevelser.

Jeg blev bestjålet og opsøgt af narkomaner der skulle bruge penge, hvor de forsøgte at bryde døren til min opgang op. IKKE FEDT specielt ikke når man allerede har dyb angst pga abstinenserne.

Blev smidt ud af min lejlighed, mistede mit job, mine penge og en masse ejendele, mest elektronik.

Så jeg nåede altså min personlige bund en dag for7 måneder siden. Siden den dag har jeg været i behandling og gået i AA.

Jeg har fået det bedre og dyrker en del kampsport og er lige kommet tilbage på arbejdsmarkedet igen. Jeg har en ny lejlighed og har stadig min kæreste.

Jeg ved nu at det er min fucked up barndom der gjorde mig så vred og fik mig til at agere som jeg gjorde, men da jeg drak blev jeg bare vred og kunne ikke arbejde med mig selv. Nu drikker jeg ikke længere. Jeg ryger ikke engang smøger mere. Og jeg forsøger at få et normalt liv for første gang.

Jeg lod næsten min fortid æde mig op og dræbe mig. Jeg kunne ikke længere tænke klart, nu er det som om en sky har løftet sig.

Dont get me wrong. Jeg har det ingenlunde fantastisk og nogle gange er det endog meget tungt, men jeg lever og er bare glad for at være i live.

Så skål for endnu en ædru dag og vid at man kan komme ud på den anden side.

Junior medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
PROPS. Super godt klaret og fedt at høre at du har gejst for dit liv og noget at gå op i.
Bliv ved på den måde, jeg tror på det kun bliver bedre for dig :)

Tusinde tak. Det går fremad, jeg kan en masse rent fysisk som jeg ikke kunne før og der kommer nye evner til hver dag.

Det er dog svært, at integrere sig i det sociale igen. I mange år var vi jo bare nogle glade drenge der syntes livet var absurd og bare lavede så meget rav i den som muligt. Nu er jeg tilbage i folden og ønsker nok mest af alt et stille og roligt liv. Et normalt liv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
<3

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvor er det dog dejligt at læse du har fået det bedre! Respekt herfra! Det er en kæmpe sejr og husk nu at klappe dig selv på skulderen!

Du vil formentligt skulle kæmpe resten af dine dage med at sige nej til alkohol, men hav det altid i baghovedet at en enkel genstand kan få det hele til at ramle igen!

Håber alt det bedste for dig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]