Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg er på min 2 uge, uden oxycontin ..
Dog for jeg Suboxone, ellers ville jeg ikke kunne klare det, med de doser jeg har taget.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Rodríguez skrev:
Jeg er på min 2 uge, uden oxycontin ..
Dog for jeg Suboxone, ellers ville jeg ikke kunne klare det, med de doser jeg har taget.

Det er da godt hvis det hjælper. Må man spørge hvor højt du lå i mg.

Er der nogen der køre 2 uger i himlen 1 i helvede og 1 nogenlunde hvor man glæder sig mere og mere til leverings dag. Og hvordan er det i længden ?

Insane psychedelia user!

Spring af suboxonen mens du stadig kan. Det er præcis lige så svært at smide som oxycodon. Forskellen er blot at du vil have abstinenser i 14dage med buprenorphin, fremfor 5dage med oxycodon.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tog rigtig meget, vi snakker minimum 300mg dagligt

Medlem
Brugeravatar

Hvordan går det?
Jeg er stadig clean.

Medlem

Det er godt for dig, håber du finder livsglæden uden. Og at du kommer glat ud af det.

I mit tilfælde, ved jeg ikke endnu hvad jeg gør fremover. Er stadig clean, men smertepatient og elsker Oxycontin. Men hvis man ikke kan få kontrol over det, så er det nok for hårdt at tage igen. Men jeg er IKKE bange for at løbe tør mere og slet ikke hvis man kun har taget op til en måned mellem hver gang man løber tør.
Stærkt gået af dig og pas på med at fortsætte for længe på Suboxonen.

Junior medlem

Jeg er selv igang med en kold tyrker. Sidste år kom jeg ud af et 3-4 år langt forbrug der stille og roligt eskalerede til lige under 200 mg. i døgnet. Er også smertepatient, men grundet tilvænning skulle mere og mere til, for at dække smerterne nogenlunde. Det er bare en ond cirkel. Nå, jeg hoppede over på 35 mg. metadon og trappede ned til 10, blev utålmodig og hoppede af. De første 2-3 dage var easy as fuck, men så gik det ned ad bakke. Efter en lille uge kunnme jeg ikke mere, så jeg hoppede over på bupe. Heldigvis havde jeg adgang til temgesic 0.4 mg., så startede på 0.8 mg., trappede ned til 0.1 og hoppede så af. Havde et par benzoer til hjælp til de første dage, og det gik fint. Til PAWS har jeg brugt gabapentin, og tramadol depot til smerterne - selvfølgelig udskrevet af lægen (har også kunnet hjælpe med humøret). Jeg begyndte at bruge oxycontin en gang imellem igen når smerterne stod i vejen for mit liv, og det blev desværre en glidebane igen igen. Jeg har nu været på 40-70 mg. i døgnet i ca. 3-4 måneder og besluttede mig denne gang for en kold tyrker. Har stort set samtlige hjælpemidler; en svag benzo, gabapentin, tramadol, truxal og lidt god weed til at få tiden til at gå. Bruger 10-20 mg. risolid de første 4-5 dage, herefter udelukkende 100 mg. tramadol i døgnet og gabapentin efter behov. Immodium og ibuprofen kan bestemt også anbefales!

Hvis andre skal igennem en kold tyrker kan jeg varmt anbefale at forberede sig. Køb dagligvarer ind til en hel uge, lav aftensmad til flere dage, smør nogle sandwiches, køb yoghurt og frugt hjem. Anskaf dig nogle comfort meds, eventuelt google 'The Thomas Recipe' og sørg for at få motion! Bare en gåtur kan gøre en kæmpe forskel. Rådet med lige at snuppe 5-10 mg. feks. på dag 3 hvor det er allerværst er et super godt råd. Det bløder lige peaket op og giver dig et par timer til lige at samle kræfter igen. Tag en uge eller to fri fra arbejde, sørg for at have masser feelgood film og serier liggende, eller et godt computerspil, så du har noget at få tiden til at gå med.

Junior medlem

Vectra: Du må hjertens gerne pm, hvis du har lyst til en snak om at leve med smerter og hvordan man får det bedste ud af livet på trods af alt det vi nu engang bøvler med. Smerterne, medicinen, den mentale del. Lægesvigt og bøvl med systemet.

Insane psychedelia user!

Jeg er ked af at ædelægge din illusion, Rodríguez, men hvis du er på buprenorphin er du ikke clean. Du har blot skiftet din afhængighed af et stof ud med et andet.

Junior medlem

Hey vectra.... Er på 1000 mg daglig men det ved du;) jeg håber virkelig du holder den, giver os andre et glimt af håb om et normalt liv. Glæder mig til at høre mere fra ig... Får ikke mere før imorgen og har kun 60 mg oxycontin og to ketoganer... Sidste gang var lysten til at lære ind i træ så jeg fik fred på den ene eller anden måde overvældende og det var lidt over et døgn.... Kunne aldrig gøre hvad du har gjordt du er en helt

Medlem
Brugeravatar

Hans79 skrev:
Hey vectra.... Er på 1000 mg daglig men det ved du;) jeg håber virkelig du holder den, giver os andre et glimt af håb om et normalt liv. Glæder mig til at høre mere fra ig... Får ikke mere før imorgen og har kun 60 mg oxycontin og to ketoganer... Sidste gang var lysten til at lære ind i træ så jeg fik fred på den ene eller anden måde overvældende og det var lidt over et døgn.... Kunne aldrig gøre hvad du har gjordt du er en helt

1000mg... Oxy?... Må man spørge hvad du fejler? :|

Junior medlem

Det må man... Smadret bækken efter trafikuheld og er senere blevet massivt narkoman;))

Medlem

Hans79 skrev:

Det havde jeg heller ikke kunnet på din 1000mg daglig dosis. Det havde jeg aldrig overlevet og havde jeg i de dage haft kontakter i miljøer hvor man kunne købe sådan noget, så havde jeg byttet bilen for en pakke. Kom kun igennem den og de efterfølgende fordi jeg ikke havde adgang til noget.

Ellers var jeg nok blevet narkoman i de dage hvor tyrkeren var værst.

I dag har jeg bedre styr over det, men løber stadigt tør før tid. Dog i meget mindre doser end tidligere og abstinenserne er ikke så slemme på den nye dosis samt kortere tid mellem at være løbet tør.

Godt at høre du lever endnu Hans.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]