Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: oxy stop
Junior medlem

Jeg er ny herinde.. jeg har det sidste år været dybt afhængig af oxynorm/oxycodone efter en del operationer..

Jeg tog min sidste pille lørdag kl.18, og er helt vildt stolt af mig selv..
Jeg Har haft grimme abstinenser, men det værste der er nu, er at jeg konstant har summen i mit hovedet, jeg kan næsten ikke hører noget, og er desperat for at vide om i måske ved om det er en blivende summen, om jeg har ødelagt noget i min krop?

Titel: Re: oxy stop
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Flyttet til Medaljens Bagside.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Tag du hellere en tur til lægen eller ring til lægevagten. Det lyder ikke normalt ved withdrawal. Godt gået.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg vil tilføje at jeg selv har været igennem den tur du lige har prøvet, og det var noget af det værste jeg har oplevet. Abstinenserne er ikke sunde for kroppen, og ud over de normale af dem, så havde jeg ikke noget på hørelsen. Derimod var lugte sansen helt smadret i 6-7 dage (rådden lugt) og afstandsbedømmelsen var også ude af tur. Jeg havde ondt ved hjertet. Alle fysiske ting blev dog hurtigt bedre, nok 10 dage. Derfor behøver det ikke være nogen permanent skade du har, da det kan være forskelligt fra person til person. Dog ville det for din skyld være godt at blive set efter evt scannet i hovedet.

En ting er sikkert, det er ikke sundt med sådan en kold tyrker. Tabte nok 15 kilo den uge.

Medlem

vectra skrev:
Jeg vil tilføje at jeg selv har været igennem den tur du lige har prøvet, og det var noget af det værste jeg har oplevet. Abstinenserne er ikke sunde for kroppen, og ud over de normale af dem, så havde jeg ikke noget på hørelsen. Derimod var lugte sansen helt smadret i 6-7 dage (rådden lugt) og afstandsbedømmelsen var også ude af tur. Jeg havde ondt ved hjertet. Alle fysiske ting blev dog hurtigt bedre, nok 10 dage. Derfor behøver det ikke være nogen permanent skade du har, da det kan være forskelligt fra person til person. Dog ville det for din skyld være godt at blive set efter evt scannet i hovedet.

En ting er sikkert, det er ikke sundt med sådan en kold tyrker. Tabte nok 15 kilo den uge.

Ej hvor pudsigt du siger det med at du havde en rådden lugt hængene i næsen. Det oplevede jeg også. Jeg skrubbede hele min lejlighed fordi jeg ikke kunne forstå hvad det var for en lugt. Det lugtede sødt og råddent. det var egentlig meget rart at på på det rene :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej trille og velkommen til!
Hvordan går det med dig, og har du stadig summen i hovedet?
Jeg tænker at det nok er noget som går væk igen, men måske skulle du overveje at trappe langsomt ud, hvis bivirkningerne er for ubehagelige.
Ellers flot at du stopper med dit misbrug :)

Hilsen Fanny

Junior medlem

For vildt i har gjordt det... Vectra ved nu også at mit forbrug er noget større, men er så vildt imponeret over at folk kan gøre det... Vectras ture er for vilde og hvis jeg nogensinde kommer ud af det, bliver det med vectra som forbillede... Det er så vanvittig hårde og jeg er sikker på at jeg kommer til at dø hvis jeg prøver igen... ( 1000 mg oxycontin i døgnet) tillykke med det og prøv at snakke med lægen om dit problem ... Vil meget gerne høre svaret.. Tillykke med det endnu engang du er for vild... Intet der er sværere i verden

Dedikeret medlem

mad probs herfra! :shock:
lidt offT: jeg mener bestemt at tramodol gir susen/tinnitus ved høje doser.. men ved ikk om der er nogen sammenhæng,, -der er jo så meget industrien ikk vil fortælle os!

Junior medlem

Tramadol??? Er desværre så uendeligt langt fra oxy så den på ingen måde kan hjælpe... Sidste gang jeg prøvede 42 timer uden oxy fik jeg fat i 20 tramadol og kunne ligeså godt have spist tic tac, de er når du er hooked på oxy fuldstændig uden effekt, det samme er dolol og andre af samme skuffe. De tager ingengang toppen af abstinenserne, du kan slet ikke mærke du har taget dem

Junior medlem

Men når det virker giver de alle susen;))

Dedikeret medlem

hehe i know, hans! Har selv været gennem oxy-helvedet!!..(er pt på sub) og dolol for den sags skyld.. det var mere med hensyn til det ringen for ørene jeg mente..
STWOD

Junior medlem

Har nu været på 100ug fentanyl i 3,5 dag og er faktisk begyndt at virke godt... Har suppleret med 120 mg oxycontin om dagen men er da også en nedgang der forslår.. Måske er der håb alligevel;)) men alle herinde ved hvor svært det er og alle der klarer den fra 100 eller 1000mg har min dybeste respekt... Ingen dosis der er nem at komme ned fra det et ganske modbydeligt... Held og lykke vi har brug for det

Junior medlem

Hvad betyder mad probs?? Føler mig sgu så gammel efterhånden forstår kun halvdelen af jeres forkortelser og moderne slang;))) en gammel bonderøv;))

Insane psychedelia user!

Meget stor respekt for' ku det oversættes med.

Dedikeret medlem

hva så trille!
hvordan har du det? -går det bedre?
mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]