ragamuffin skrev:
Heroin gør klart mest ondt, men er hurtigere overstået, var min oplevelse. Tramadol har bare den der satans psykiske profil som er meget værre, imo. Jeg var svært deprimeret i 3mdr. Den første uge havde jeg seriøst lyst til at hænge mig selv. Heldigvis havde jeg en sød kæreste på daværende tidspunkt. Hun to' en uges ferie for at være der for mig 24/7. Havde hun ikke været det, tja...
Det skal så også nævnes at jeg var langt over den dose du var på. Helt op til 750mg/dagen.
Tramadol er et lorte stof at være afhængig af fordi det udover at være et opiat også har SSRI egenskaber. Det er som at stoppe med et opiat og et anti-depressiv på samme tid...
Aner ikke hvor lægerne har det fra at tramadol ikke er afhængighedsskabende, men det er godt nok en retarderet udtalelse. Hvis min læge sagde det, ville jeg forlade lokalet med det samme og finde mig en ny læge.
Og ja: Heroin gør ondt, men det værste er overstået efter 2-3 døgn. Personligt vil jeg langt hellere gennemgå intens smerte i kort tid, end moderat smerte i lang tid.