Hej.
Jeg er udmærket klar over faren ved at blande, men tak fordi du sagde det i tilfældet af at jeg ikke havde vidst det.
Til det der med at jeg ikke skal ligge i mine diagnoser er lidt svært ikke at gøre, da et er en personligheds forstyrelse som jeg ikke kan slå fra, meditere eller medicinere væk. En af de andre symptomer(ved ikke hvad fanden jeg ellers skal kalde det) af skizoid pf. er at man ikke kan finde nydelse eller glæde i en hobby. Jeg er dog begyndt at gro svampe til at micro dosere med, og jeg synes det er sjovt at gå og kigge med i. Jeg har også adopteret en kat fra et internat som er super godt selskab - også selvom det er en kat
Jeg har det helt fint med at være skizoid, det er jo sådan jeg bedst kan lide det. Jeg har gået til psykoterapi i længere tid, men det blev simpelthen for stressende for mig i længden, at skulle snakke med en fremmed om mine ikke-eksisterende følelser et par gange om ugen viste sig som en for stor udfordring.
Jeg får medicin for min add, men jeg kan ikke og ønsker ikke at blive medicineret for min personligheds forstyrrelse - jeg kan ikke rigtigt se hvorfor jeg skulle det, når jeg ikke har noget problem med at være skizoid.
Jeg ønsker dog ikke at blive ved med at tage stoffer, da jeg godt ved at det ikke gør noget for mig.
Tak for dit svar, ønsker dig lykke i fremtiden