Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej, da jeg har et stærkt misbrug af både kokain og ghb er det også det jeg fester på i weekender og det er så slemt at festen allerede starter Fredag og slutter Søndag aften uden nogen form for søvn og det har nogen gange været flere weekender i træk, og når man så har været på ghb en hel weekend og man vil hjem og sove om søndagen har jeg tit prøvet at ligge søvnløs hele natten pga det dopamine rebound og derfor sørger jeg for at have lidt ghb i reserve for at være sikker på jeg kan falde i søvn. Mit spørgsmål er så, hvor farligt er det at tage ghb når man ikke har sovet i 3 dage ? Gør det nogen forskel eller burde det stoppes omgående

Site Admin

Hej Monday.

Du svarer næsten selv på din post. Uanset hvilken substans du har gang i er det at køre for hårdt på. Hvis man kan styre dit GHB forbrug, så det ikke løber løbsk, er det et af de mindre skadende rusmidler. Det lyder ikke som om du pt. kan styre hverken coke eller GHB forbruget, så jeg vil ubetinget anbefale dig at stoppe omgående.

Glædelig jul, mvh
KenIshii

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]