Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 10:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg har sniffet 108mg Concerta, spist 5 piller Melatonin (sovepiller) af 3mg stykket og drukket ca 10 genstande.
Jeg ville lige høre angående nogle birvirkninger jeg har lige nu, som minder meget om dem jeg havde første gang jeg tog Amfetamin. Jeg har en rimelig kraftig trykken for brystet (omkring hjerteregionen) og det føles som om nogen slår på mine ribben indefra min krop, jeg har dog ikke hovedpine hvilket jeg har læst er rimeligt hyppigt. Er det gode tegn? Det skal lige siges at det er 5 timer siden jeg drak det sidste og tog det sidste "medicin". Jeg har også lidt svært ved at trække vejret normalt, jeg trækker hele tiden vejret uden 110% at kunne styre det og det er meget dybe indåndinger. Og min krop har nærmest bare lyst til at holde på luften i mine lunger. Udover det har jeg hele tiden en trang til at synke, selvom jeg ikke har noget spyt i munden eller halsen. Det skal lige siges at jeg ryger smøger til dagligt, og ryger weed en gang om måneden.
Jeg vil bare lige hører om jeg skal bekymre mig eller bare skal slappe af, håber at får svar fra nogle erfarne, da jeg sidder og har lidt noia lige nu, og har virkelig svært ved at slappe af.
Vil også høre om jeg må tage en ekstra Melatonin pille til at falde i søvn på, og om det overhovedet vil virke da jeg virkelig ikke har den mindste trang til at sove, men alligevel helst vil over den her "badtrip".

Mvh. En som godt kunne bruge et hurtigt svar :roll:
P.S Undskyld Stavefejl eller evt. uforståelige sætninger men det skulle skrives hurtigt.

Admin
Brugeravatar

Hej joosli

Har du fået det bedre?
Det lyder som almindelige bivirkninger ved for høje doser stimulanter. Det går nok over indenfor nogle timer. Men hvis du blir ved med at opleve alarmerende effekter som ekstrem hjertebanken, besvær med at trække vejret osv, synes jeg du skal ringe til giftlinjen på: 82121212
De har især gode muligheder for at rådgive dig, fordi du har taget medicin de kan slå op i lægemiddelhåndbogen.

Be safe :)

-Jimmy Carter

Junior medlem

Hej
Ville sige det er meget normalt, så længe du ikke er svimmel, har kvalme eller voldsom hovedpine, så burde der ikke være noget at være hverken bekymret eller bange for. Bare husk at hold humøret oppe og tage det stille og rolig (Forstå mig ret med at tage det stille og rolig, bare slap af i tankerne og tænk på det bedste) fyr den af og hyg dig.

Kan huske første gang jeg tog Amfetamin, mit hjerte hammerede der ud af med fuld hammer, kunne ikke side stille på nogle måder, forstød ingen ting, havde ingen spyt i munden, det hele gik mega hurtigt, havde det for sindssygt vild, elskede alle mine venner også skulle jeg bare lave noget hele tiden fx tegne, skrive, bevæge mig.

Men husk, fyr den af, være glad, ha det godt, ingen bekymringer og hold af dem du er påvirket med!

Gode dag mate!

Men hvorfor har du spist 15mg Melatonin? Det hjælper jo hverken på hjertebanken, eller den høje puls ved store doser stimulanser. Og det er heller ikke det mest effektive til at falde i søvn af, hvis du er påvirket af Ritalin.

Var det for at få en rus i kombination med Ritalinen? Det har jeg ikke prøvet, men det lyder skørt at bruge Melatonin som rusmiddel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]