Ja, som sagt har jeg røget godt og vel 10-12 joints af den stærkeste kaliber hash man kan opsnappe rundt om her i Danmark..
Ikke noget semi, eller lignende

Igennem de 6 år jeg har været storforbruger af den fede, har min længste pause været på 14 dage udover disse 16 dage(det var ligeså stort et helvede).. Da jeg startede med at ryge vejede jeg 57kg, har været helt nede på 45kg imens jeg røg(var indlagt på hospitalet i 14 dage da jeg var nede på den vægt, blev undersøgt i hoved og røv, men de fandt ingen som helst problemer), og nu vejer jeg 48kg siden min kold tyrker. (er 180cm høj, så min BMI er mtherfking lav)
Som sagt så er min appetit så lav, at jeg faktisk ikke føler mig mæt i længere end 20 minutter af gangen, og så er jeg sulten igen - de dage jeg spiser nogenlunde føler jeg mig meget oppustet nærmest en time efter jeg har spist. (små portioner er meget nemmere end store selvfølgelig) - meget svært at få maden ned, men spiser da en del mere end da jeg røg synes jeg.. Spiser noget havregryn og bananer, og en masse sødmælk, da det er det nemmeste at få ned. Men får som regelt en slags "gag" fornemmelse i min hals når jeg spiser.. Det er sku det sværeste i mit liv, at spise mad efterhånden.. og især at få lavet noget ordentlig aftensmad, det er kun hos mine forældre jeg får den "gode" aftensmad/spise.
Det bliver til en masse salat pizzaer til aftensmad, herhjemme.
På de 16 dage, har jeg spist én enkelt 225g bøf, 5 kartofler og noget flødesovs. (1 dag fungerede det nogenlunde appetits mæssigt)
Har også en masse sure opstød, ved ikke om jeg har for meget mavesyre, har nogle mavesyre tabletter, har lige spist en enkelt af dem for at se om det hjælper imorgen.
Har konstant intet energi, kan dårlig nok bevæge mig hen til supermarkedet som ligger ca. 200 meter væk. Føler ikke rigtig jeg kan være mig selv, pga mit lave energi niveau, er slet ikke den samme som da jeg intet forbrug af hash havde..
Det skal siges jeg er 24 år gammel, startede da jeg var 16 - men begyndte først rigtig at misbruge den fede da jeg var omkring de 17-18 år.
Jeg ville høre om der var nogen der haft lignende erfaringer eller måske nogle gode råd.
Jeg er helt færdig med at ryge fed det næste stykke tid(1 år mindst eller ihvertfald til jeg vejer omkring 65-70kg), tæller ikke rigtig dagene, sover fint om natten, sveder ikke, og føler at den værste periode burde være over.
Min appetit/energi niveau er det store problem.
Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvor længe skal dette mareridt fortsætte?
Hvis der er noget vigtigt jeg har glemt at skrive eller i føler i har spørgsmål, så siger i bare til.
Undskyld på forhånd, hvis der allerede er en tråd ligesom denne(har været på udkig, men uden held)
Sorry hvis det hele ikke er sammenhængende, føler som sagt ikke min hjerne kan følge med, pga det lave energi niveau jeg har.
Redigere mit indlæg imorgen, og læser det igennem en gang til for ting jeg har glemt at nævne..
Håber på nogle svar indtil da.
Mvh sonny