Jumze skrev:
Men jeg har bare en formodning om, at personlighedsædringer forekommer i så lille et omfang at man ikke lægger mærke til det, selv ved mindre forbrug.
Amfetamin er et ulækkert stof primært begrund af dens bivirkninger.
Det kan have RIGTIG slemme bivirkninger, har fundet nogle af de slemme på Erowids hjemmeside:
Citat:
(likelihood of negative side effects increases with higher doses)
increased aggressiveness
paranoia
fever and sweating
blurred vision
impaired speech
dizziness
insomnia
numbness
irregular heartbeat (palpitations, arrhythmia)
convulsions (high dose)
acne, sores (chronic use)
pallor (high dose or chronic use)
psychotic episodes (rare except in overdoses or after chronic use)
Ved længere forbrug, og selv i moderate mængder, så kan du godt gå hen og få psykotiske episoder.
Jeg fik selv rigtig slem angst, og var vildt paranoid 24/7.
Udover den mentale frygt, havde jeg også hallucinationer, og så skygger i mine øjnekroge.
En af gangene sad jeg og kiggede ud i min entre, døren var åben og der var tilrøget.
Lige pludselig kan jeg se et ansigt i røgen, den stirrede på mig, og jeg kunne se hver rynke i ansigtet, og Følelsen "Den vil slå mig i hjel" ramte mig.
Kunne ikke få mig selv til at gå ud og handle, eller snakke med nogen mennesker da jeg troede de tænkte dårligt/ondt om mig.
Udover det blev jeg også rigtig nemt sur, og jeg er typen der aldrig bliver sur over noget, men hvis bare smøgen ikke tændte ordentlig kunne jeg godt få spat.
Jeg rådgiver dig til at stoppe, især når du ikke får sovet, der kommer de fleste slemme bivirkninger fra.
Håber det kan hjælpe, men du må spørge dig selv om det gavner dig?`
Så vidt jeg kan forstå, så gavner det dig i hvertfald ikke, men pas på.
Der bliver foreslået træning af en af de andre medlemmer, og det kan jeg godt anbefale.
Det vil du får mere ud af

Bedste tanker herfra

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ