Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 03:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jul 2018 07:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Jeg er nu nået til et punkt, hvor jeg har indset, at jeg har brug for seriøs hjælp ang mit benzomisbrug. Tager ml 10-30 mg clonazepam om dagen. Og har prøvet alt fra misbrugscenter til dagbehandling.
Er der nogen, der kan anbefale et sted der har styr på benzoudtrapning? Ligegyldig, hvor i landet. Ved ikke om døgnbehandling er en mulighed, men tror sku det er den eneste udvej efterhånden..

Det skal lige siges, at jeg har holdt længere pauser (måneder) i min misbrugsperiode, der har stået på ca. 2-3 år. Men tolerancen stiger og stiger, og jeg er sku bange for, at det ender galt

Mvh Hytteost


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2018 11:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Kan ikke hjælpe dig mht sted, men det lyder rigtigt fornuftigt at gøre noget ved problemet nu for desto længere tid du på benzoer desto længere tid skal du bøvle med senabstinenserne.
Held og lykke med projektet og hold os endeligt opdateret :)

mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2018 12:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej hytteost!
jeg vil gerne hjælpe dig så godt jeg kan! (har været hele benzomøllen igennem en del gange, bøvler noget med senabstinenser for tiden)
har du pt. kontakt til et misbrugscenter? og ligeledes din læge?
hvorfor tager du svingende doser clonazepam? rus, økonomi, holde tolerance nede eller hvordan?
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2018 12:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
her er nyttige links:
viewtopic.php?f=18&t=25506


bruger du andre stoffer eller medicin?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2018 13:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Tak for svarene

Har haft lidt besvær med misbrugscentrene... de var ikke rigtig villige til, at lave længerevarende udrusninger.
Det lykkedes dog at finde et center der var villige til, at bevilge mig en afrusning samt udredning på et psykiatrisk center.
jeg bruger pillerne som selvmedicineringen mod nogle psykiske skavanker. bl.a. derfor de har valgt et psykiatrisk center, fremfor et normalt misbrugscenter i døgnbehandling.
Grunden til, at mit pille forbrug svinger så meget, har jeg svært ved at svare på. nogle dage søger jeg bare en ordentlig rus. 10mg er bare vedligeholdeses dosis
Det skal også lige siges, at ved lave doser mixer jeg tit med pregabalin og alkohol.

MVH. Hytteost


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2018 10:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg kan ikke give dig løsningen, men fortælle sig hvordan jeg kom af clonazepam
Jeg var vel oppe på mellem 1, 5 og 3,0 jeg købte det fra Sverige i 0,5 kapsler.

Startede i januar 2015 , der endelig slut i dec 2015.

Da jeg begyndte at trappe ned, der var jeg lige som dig godt klar over, at den var helt gal og jeg havde prøvet bare at stoppe nogle dage, og mærkede godt alle alarmer om at det her blev svært. Så jeg besluttede mig for hårdt at skære ned. En kapsel blev delt i tre, det er aktivt selv i små mængder. Så jeg to mindre og mindre og kun når jeg ikke kunne holde abstinenser ud. På det punkt har jeg mange kolde tyrkere bag mig og har nok fået hård hud. Til sidst to jeg sådan en tredjedel af 0,5 hver anden dag nogle gange. I starten af december smed jeg så lager beholdning i wc. De næste tre uger var hårde, jeg vil ikke lyve, men så gik det fint. Du er nød til at tage styringen og være konsekvent.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2018 05:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Har som sagt prøvet alt fra nedtrapning hos egen læge/psykiater, misbrugscenter og forsøgt selv. Det eneste der lykkedes var en lang nedtrapning med Chlordiazepoxid (klopoxid, risolid). via misbrugscenter og gruppeterapi
Problemet er, at jeg er nået op i så høje doser, at jeg føler jeg ikke selv kan klare den her... Tog 14 mg i går og fik mig 2 ½L guld øl uden at mærke det store.. MOrgenen starter gerne med 4-6 mg bare for, at komme på arbejde.
Venter nu bare på svar fra det psykiatriske center, hvor de skal vurdere min stuation. det kan dog tage op til 14 dage.. så indtil da må jeg passe mit arbejde og se om jeg kan trappe lidt ned, har mange liggende af gangen, så det er svært at styre

MVH Hytteost.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2018 10:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jeg føler med dig hytte!
en strategi er at lade en god ven eller kæreste holde lageret så der err mere kontrol med indtagelsen.. prøv om du kan tage den samme dosis hver dag, så du når et stabilt niveau i blodet, indtil du kan komme videre i systemet.. -det giver lidt mindre rus, men mere ro på..
vhS
crap:sry,kaput-keyboard.,t sf

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2018 14:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Du kan prøve at dosere lidt store doser Ashwagandha samt tage 300mg Picamilon 3-5 gange om dagen hvis du kan finde en vendor online, samt prøve med en god instant Kava Kava som en substitut til en Gaba-relateret (high) det skulle tage de sværeste abstinenser og gøre at du kan trappe ned hurtigere. Mange erfarer også at alkohol gør at ens stopknap udviskes langsomt hvilket netop er den man har mest brug for under nedtrapningen, selvom den også giver lidt lindring grundet den ekstra Gaba.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2018 20:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Lige nu venter jeg bare på svar fra psykiatrien, så jeg kan få en ordentlig afrusning. tror jeg prøver, at holde den kørende indtil da. Prøver selvfølgelig at holde doserne så lave som muligt indtil da


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 18:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
10 ugers ventetid til indlæggelse/afrusning. i mellemtiden bliver jeg stille og roligt trappet ned i dose af det lokale misbrugscenter. Desuden får jeg antabus for en sikkerheds skyld.
Lad være med at rode jer ud i de benzoer.. det er sku djævelsens værk. de tager røven på dig.
Glæder mig til at komme i gang og komme ud på den anden side, selvom ventetiden og udtrapningen nok kommer til, at tage sin tid.

MVH Hytteost


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2018 08:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Det kommer til at tage sin tid, men det er det værd!
Godt at høre at der er blevet lagt en plan for forløbet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team