Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 mar 2019 04:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Fso skrev:
Heroin er dyrt og abstinensernes voldsomhed gør at de fleste overskrider deres grænser igen og igen for at undgå dette :)
Tænk over det ...!

Jeg er i heroin behandlind. Jeg kommer to gange dgl og indtager...
Har jeg gjort i 2 år, hvilket har redet mit liv.alt Side misbrud er fuldstændig væk :!:

misbrug har fyldt alt i mit liv, men nu styre jeg 8)

Insane psychedelia user!

Vi kan nemt blive enige om at det blandt andet er ulovligheden som gør heroin farligt, men det ændre ikke ved at det er ulovligt desværre.
Super at du har fået stabiliseret og legaliseret dit forbrug og er uden side-delen, som koster mange livet.
Respekt for det :)

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
:offtopic:

Senest rettet af Username 22 mar 2016 15:15, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Det virker nu som om du er på vej i rigtige retning, lige bortset fra benzo delen.
Det er en farlig blanding med alkohol og benzo, men det ved du godt formoder jeg.
Ikke kun farlig for heldbredet, men også de pænt dumme ting den cocktail får en til at udsætte sine omgivelser for.
Er du i en form for behandling? Ellers kunne det være en god ide og få noget hjælp.
Formoder du tager benzo dagligt? I så fald hvor længe har det stået på?
Hvor længe siden er det du sidst tog nogle af de stoffer, som fylder dine tanker nu?
Disse tanker har alle jeg har mødt med et tidligere misbrug, hvordan og hvor kraftigt de kommer til udtryk afhænger af længden af cleantid og hvor meget man har investeret i sine udvikling væk fra stofferne.
Fx når du gør som nu og får sat ord på, det er en investering.

Mvh

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Tak for din åbenhjertelige historie Username. Glæden ved rejser på Svampe, ketamin, Mdma osv. kender jeg rigtig godt. Det er sgu fantastisk at man kan holde sådanne fester i sit indre, og jeg elsker dem! Problemet er ikke "festerne".. Problemet er hvis man ikke kan stoppe igen, som du selv skriver. Så begynder det at tære på kroppen, - man bliver afhængig og energien fosser ud af en.

Jeg ved ikke hvad hemmeligeheden er bag at nogen kan styre det og andre ikke. Jeg har aldrig selv haft lyst til at fortsætte med at tage stoffer i dagen efter en god rejse. Jeg har altid sparet sammen i "Clean-land" til at kunne tage på en rejse igen. På den måde har jeg også ordentlig energi i kroppen til at kunne foretage sådan en rejse, og den bliver ikke en trussel for min eksistens.

Det er virkelig et dilemma som jeg ser det. Jeg elsker de bevidsthedsudvidende rejser som MDMA og Ketamin og de øvrige psykedelika kan give, og jeg synes at alle burde prøve dem, men samtidig er der mange som ikke kan stoppe igen, men bliver ved og ved og ved. Det minder mig om en hund jeg kender, som ikke kan tåle at have en pude i sin kurv, fordi han boller den så meget, at pikken bliver bollet til blods. Et lidt morsomt og ynkelig eksempel som viser dilemmaet i at finde grænsen mellem sofistikeret nydelse og bevidstløs wanking?

Måske har vi bare brug for at bygge en kultur op omkring nydelse og hvordan man optimerer denne nydelse uden skam. Jeg har en ide om, at det der kan udløse overforbruget af disse nydelsesmidler kan være skamfølelsen ved at tage dem. Stigmatiseringen fra det øvrige samfund, som gør at man føler sig som skidt når man tager det. Og så gør man det på trods, for lysten vil frem, men den bliver pervateret undervejs, fordi ens mor, far, søskende og skolelærer står og skælder ud oven i hovedet, imens man sniffer en bane..
Bare mine tanker..

Pas på dig selv.
Hilsen Fanny

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
Helt sikkert! Samfundet har virkelig brug for at lovliggøre den personlige frihed det er at tage stoffer. Det vil gøre det nemmere for folk der har problemer med stofferne at stå frem og spørge om hjælp, og der er utallige fordele ved det. se her: http://textfiles.com/drugs/12reason.leg
Alle har jo brug for rekreative aktiviteter, nogle får dyrket en masse sex, andre styrketræner, vi og mange andre tager diverse stoffer, mange tager på fastfood restauranter osv osv osv.
Jeg kan ærlig talt ikke se hvordan det er anderledes at tage stoffer. Det er jo ikke kun stoffer man kan misbruge. Jeg kender mange der træner for ofte, selvom de godt er klar over det ikke er sundt. Jeg ville næsten kalde dem afhængige. Der er mange overvægtige der har et overforbrug/misbrug af macdonalds mad. Alkohol bliver misbrugt mere end noget andet stof, det er skadeligt as fuck men det er da lovligt? :D
"Alt med måde" skal tages mere seriøst, end de fleste går og overvejer. Jeg tror helt klart den vestlige kultur har brug for en enorm omvæltning.

Medlem

Fso skrev:
Det virker nu som om du er på vej i rigtige retning, lige bortset fra benzo delen.
Det er en farlig blanding med alkohol og benzo, men det ved du godt formoder jeg.
Ikke kun farlig for heldbredet, men også de pænt dumme ting den cocktail får en til at udsætte sine omgivelser for.
Er du i en form for behandling? Ellers kunne det være en god ide og få noget hjælp.
Formoder du tager benzo dagligt? I så fald hvor længe har det stået på?
Hvor længe siden er det du sidst tog nogle af de stoffer, som fylder dine tanker nu?
Disse tanker har alle jeg har mødt med et tidligere misbrug, hvordan og hvor kraftigt de kommer til udtryk afhænger af længden af cleantid og hvor meget man har investeret i sine udvikling væk fra stofferne.
Fx når du gør som nu og får sat ord på, det er en investering.

Mvh

Ja, er udmærket klar over, hvor dum en blanding benzo'er og alkohol ér, dog bruger jeg den, desværre, et par gange om ugen. Mht. mit misbrug af benzo'erne; så er jeg snart oppe på et års tid. Først diazepam, dernæst etizolam i et par måneder, hvorefter jeg begyndte at få Klopoxid/Risolid (chlordiazepoxid) af lægen.

De "hårde" stoffer har jeg holdt mig fra i snart 2 måneder, men tankerne om dem, kommer stærkt, hvis jeg ligger søvnløs om aftenen. Cannabis har jeg været off i knapt 6 mdr, hvilket er den længste pause i mange år.

Jeg går til psykolog, men har da overvejet at gå til AA/NA møder efter at have læst om andres erfaringer. Min største frygt pt. er netop nedtrapningen af benzodiazepinerne, da dette, efter sigende, skulle være ret så forfærdeligt, i og med, at ens tidligere problemer skulle vende frygtsomt tilbage - til gengæld vil jeg også gerne ud af denne tomheds-fornemmelse, som min opbyggede tolerance efterhånden har opbygget.

Fanny skrev:
Tak for din åbenhjertelige historie Username. Glæden ved rejser på Svampe, ketamin, Mdma osv. kender jeg rigtig godt. Det er sgu fantastisk at man kan holde sådanne fester i sit indre, og jeg elsker dem! Problemet er ikke "festerne".. Problemet er hvis man ikke kan stoppe igen, som du selv skriver. Så begynder det at tære på kroppen, - man bliver afhængig og energien fosser ud af en.

Jeg ved ikke hvad hemmeligeheden er bag at nogen kan styre det og andre ikke. Jeg har aldrig selv haft lyst til at fortsætte med at tage stoffer i dagen efter en god rejse. Jeg har altid sparet sammen i "Clean-land" til at kunne tage på en rejse igen. På den måde har jeg også ordentlig energi i kroppen til at kunne foretage sådan en rejse, og den bliver ikke en trussel for min eksistens.

Det er virkelig et dilemma som jeg ser det. Jeg elsker de bevidsthedsudvidende rejser som MDMA og Ketamin og de øvrige psykedelika kan give, og jeg synes at alle burde prøve dem, men samtidig er der mange som ikke kan stoppe igen, men bliver ved og ved og ved. Det minder mig om en hund jeg kender, som ikke kan tåle at have en pude i sin kurv, fordi han boller den så meget, at pikken bliver bollet til blods. Et lidt morsomt og ynkelig eksempel som viser dilemmaet i at finde grænsen mellem sofistikeret nydelse og bevidstløs wanking?

Måske har vi bare brug for at bygge en kultur op omkring nydelse og hvordan man optimerer denne nydelse uden skam. Jeg har en ide om, at det der kan udløse overforbruget af disse nydelsesmidler kan være skamfølelsen ved at tage dem. Stigmatiseringen fra det øvrige samfund, som gør at man føler sig som skidt når man tager det. Og så gør man det på trods, for lysten vil frem, men den bliver pervateret undervejs, fordi ens mor, far, søskende og skolelærer står og skælder ud oven i hovedet, imens man sniffer en bane..
Bare mine tanker..

Pas på dig selv.
Hilsen Fanny

Mit største problem var, netop, at jeg ikke kunne stoppe. Jeg havde en god pose penge og fik pludselig adgang til et himmerige af stoffer.

Jeg ville ønske, at jeg, som du beskriver, kunne tage en "ordentlig tur", restituere, lade sindet spare op og forberede sig til den næste, som gerne skulle være 1-2 mdr. ude i fremtiden. Dette var dog ikke tilfældet. Købte jeg 1g MDMA og brugte 150-250mg på én aften, jamen så havde jeg jo resten liggende, og rygraden var bare ikke til at lade det ligge. Endnu værre var det med ketaminen, som jo bare kunne fortsætte og fortsætte. Tolerance blev opbygget, ja, men ikke i samme grad som MDMA'en.
Derfor er jeg nu fuldstændig afhoden, for mit eget velbefindende.
Jeg beskylder kedsomhed, samt en opbygget socialfobi, for min daværende livsstil.

Nu holder jeg mig, komplet, fra hårde stoffer (alkohol og benzo'er hører, i mine øjne, også under denne kategori, men det er nu engang dem, som holder mig "kørende" for tiden), men trangen er der, som sagt, stadig - selvom min familie, psykolog osv. er inde over. Tanken om at leve et almindeligt liv med kone, børn osv. synes stadig kedsommeligt, fremfor et, kort, liv i overhalingsbanen og masser af "hygge". Skræmmende, synes jeg selv.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 55° 40′ 25″ N, 12° 35′ 59″ Ø
Jeg må ærligt indrømme at det giver mig kuldegysninger og læse om hvordan en misbrugers dagligdag i virkeligheden kan se ud. (Fso)

I mit tilfælde har det heldigvis ikke endt ud i et decideret misbrug endnu, og det regner jeg heller ikke med.

Men nu må jeg så også lige underrette at jeg kun er omkring 17 år, og har en eller anden vane med og tage de værst mulige beslutninger.

Allerede som 11 årig røg jeg ind på akuthospitalet kl 13:24 med en promille på 3.4 (næsten 3 timer efter at jeg skulle have ramt mit såkaldte ''peak'')

Jeg har stadig en dårlig vane med og drikke rimelig meget hård alkohol (Tullamore Dew, Grey Goose, Angostura Bitters, osv.) lige efter jeg har stået op i hverdagene, som en typisk måde og overkomme min sociale angst i skolen.

Nogle måneder efter jeg havde fyldt 15 år, røg jeg min første 2 smøgs joint (2 gram i) med en af mine veninder, og endte derefter med og ryge ca. 2 et smøgs joint om måneden med et helt gram i hver. Dengang vidste jeg ikke at man delte det op i 0.3 - 0.5, jeg røg bare den klump jeg købte i ét huk :roll:

Nu her for omkring en måned siden byttede jeg så en pakke oxcarbazepin med 100 stk 600mg's i for 40 gram hash, og gik fra og ryge 1 gram hver anden uge, til og ryge 40 gram på under 3 uger..

Nu er min førsteprioritet hver gang jeg har kontanter i lommen udelukkende røg :shock:

CHRISTIANIA

Moderator
Brugeravatar

@┣▇▇▇▇▇═─
Har du fået noget hjælp til din sociale angst? Både alkohol og cannabis er ret typisk at bruge i denne sammenhæng til selvmedicinering, men det er næsten altid symptom behandling der på sigt gør situationen værre, i og med at det kan fører til en fremmedgørelse af sig selv ift. andre, eller ens syn på sig selv om ikke andet. Ved ikke om du kan nikke genkendende til det? Desuden udsætter det problemet til senere fremfor at kunne behandle det med en vis klarhed. Jeg har selv haft lignende problemer og det opstår stadig periodisk, men metoder fra kognetiv terapi har hjulpet mig af med det meste af min sociale angst, og hjulpet mig til at betragte det på anden vis. Måske det også kan hjælpe dig?

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg må lige understrege at det ikke længere er hver dag jeg drikker før jeg går i skole, nu er det kun rimelig få gange.

Jeg har ikke fået decideret professionel hjælp endnu, men det er lige så langsomt ved at gå den rette vej med min sociale angst. (Hvis jeg selv skulle sige det)

Det jeg gør for og mindske angsten er for det meste og prøve og ændre min tankegang væk fra de tanker der frembruser angsten, eller og udvise mere selvtillid end jeg i virkeligheden har, derved skulle jeg øge min egen selvtillid eller whatever :)

CHRISTIANIA

Site Admin
Brugeravatar

┣▇▇▇▇▇═─ @ Det med alkohol i så ung en alder er en rigtig dårlig ide, og ofte ligger der en masse psykiske problemer under overfladen, som er den egentlige grund. Jeg vil anbefale dig at du snakker med nogen om det, evt. får en psykolog, for du har garanteret en masse i bagagen som trænger til at komme op og blive erkendt af dig, for at du får det bedre. Stil dig f.eks. spørgsmålet: Hvordan har jeg det med mine forældre?
Skriv gerne videre i denne tråd :) Det hjælper at få det sagt.

Hilsen Fanny

Medlem

Fanny skrev:
┣▇▇▇▇▇═─ @ Det med alkohol i så ung en alder er en rigtig dårlig ide, og ofte ligger der en masse psykiske problemer under overfladen, som er den egentlige grund. Jeg vil anbefale dig at du snakker med nogen om det, evt. får en psykolog, for du har garanteret en masse i bagagen som trænger til at komme op og blive erkendt af dig, for at du får det bedre. Stil dig f.eks. spørgsmålet: Hvordan har jeg det med mine forældre?

Hilsen Fanny

Kan kun skrive om mine egne erfaringer, men jeg vil vove den påstand, at cannabis (særligt stærk "hash", som i Danmark, primært, er Indica-præget) gjorde større skade på mig, end hvad alkohol har gjort samlet set.

Sætter man fysiske bivirkninger op mod mentale, så ved jeg godt, at cannabis er en "vinder", men selv startede jeg som "ryger" i 15-16 års alderen og fortsatte et forøgende forbrug - indtil for ½ år siden, hvor jeg sagde stop (læs: indlæg ovenfor, hvor jeg så hoppede over i rigtig hårde stoffer for at kompensere).

Min sociale angst, set i retrospekt, blev kun forøget af cannabis. Jeg blev mere og mere indadvendt og foretrak til sidst at ryge alene; orkede ikke at høre på andre.

Nu tyer jeg, áf og til, til 3-4 bajere eller en flaske vin, men alligevel føler jeg mig mere klar i hovedet, færre svedeturer og søvnløse nætter.

Jeg vil ikke starte en traditionel kamp mellem det ene narko frem for det andet, men vil blot dele min erfaring og sige; cannabis er, som alt andet sindspårvirkende stof, ikke for sjov - specielt ikke når vi taler overforbrug (misbrug).

┣▇▇▇▇▇═─
Håber for dig, at du får sat en stopklods i dit forbrug. Jeg prøvede selv, af og til, som 17-årig, og den dag i dag, ville jeg ønske, jeg rent faktisk havde jeg gjort noget ved det! Kognitiv terapi er en rigtig god idé. Held og lykke med at komme i bedring!

Bismann skrev:
@┣▇▇▇▇▇═─
Har du fået noget hjælp til din sociale angst? Både alkohol og cannabis er ret typisk at bruge i denne sammenhæng til selvmedicinering, men det er næsten altid symptom behandling der på sigt gør situationen værre, i og med at det kan fører til en fremmedgørelse af sig selv ift. andre, eller ens syn på sig selv om ikke andet. Ved ikke om du kan nikke genkendende til det? Desuden udsætter det problemet til senere fremfor at kunne behandle det med en vis klarhed. Jeg har selv haft lignende problemer og det opstår stadig periodisk, men metoder fra kognetiv terapi har hjulpet mig af med det meste af min sociale angst, og hjulpet mig til at betragte det på anden vis. Måske det også kan hjælpe dig?

Junior medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:

Hilsen Fanny

Jeg har ikke set min biologiske mor i omkring 7 år. Ikke fordi jeg ikke ved hvor hun er, men fordi jeg ikke ønsker og se hende nogensinde igen. Hun lider af psykiske problemer og epilepsi (ligesom mig selv.) Hun er knap nok i stand til og tage ved vare for sig selv og derfor har ca. halvdelen af mit barndom været et mildest talt helvede.

Jeg elsker min far over alt på jorden, og det er også ham jeg bor ved. Selvom at jeg holder så meget af ham, ville jeg selv sige at jeg har gjort hans liv til et mareridt siden jeg var helt lille, og jeg kan faktisk stadig ikke forstå hvorfor han ikke har sendt mig til de sociale myndigheder. Jeg har et eller andet problem oppe i psyken der gør at jeg GANG på GANG lyver og stjæler, selvom jeg ikke behøver og gøre det. Måske er det en del af min underbevidsthed der får mig til og gøre det, da dårlig opmærksomhed er mere intenst end ingen opmærksomhed (altså min sociale angst ude for hjemmet.)

Jeg begyndte for omkring ét år siden og stjæle varer fra butikker af, og er allerede blevet taget en gang. De valgte af en eller anden grund ikke og melde det eller fortælle det til mine forældre, selvom at ejeren der tog mig kender min far personligt. (Han er bager og har leveret til den super brugs jeg stjal fra hver dag i over 8 år.) Hvilket jeg ikke forstår, da jeg er SIKKER på at de ved jeg har taget fra dem mange gange før, og at min taske de tog var helt proppet med varer. Oplevelsen var umenneskeligt traumatisk for mig, især da min sociale angst var meget mere massiv dengang, og der stod nok 20 mennesker rundt om mig og stirrede mens at de tømte alle de stjålne varer ud på bordet. Selvom at det var ubehageligt, har jeg alligevel taget 3 pakker tyggegummi fra føtex for 4 måneder siden ''bare fordi'' .. ..Jeg ved det lyder dumt :'(

CHRISTIANIA

Site Admin
Brugeravatar

┣▇▇▇▇▇═─ skrev:
Selvom at det var ubehageligt, har jeg alligevel taget 3 pakker tyggegummi fra føtex for 4 måneder siden ''bare fordi'' .. ..Jeg ved det lyder dumt :'(

Jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet her :wink: , for selvom det selvfølgelig er forkert at stjæle, så er det jo lidt i småtings afdelingen du gør dig i :lol: Jeg vil sige, at så længe du ikke tager på bræk, eller stjæler fra folk du kender, eller er lommetyv eller sådan noget, sååå går det sku nok :)
Jeg tror der er mange teenagere som eksperimenterer med at stjæle slik og småting i butikker. Nogen holder op af sig selv, andre bliver taget af butiksejeren og skældt ud. Og nogen igen skal blive hentet af politiet og få deres første straf, før de tænker på at holde op. Jeg selv var faktisk en rimelig dygtig butikstyv ind til jeg blev 16 hvor jeg blev pågrebet i Magasin og kørt afsted med politiet. Det fik mig til at stoppe min kriminelle "karriere" og tænke i andre baner.

Du lyder som om du kunne have brug for at have en at snakke ud med. Det der med at du tænker, at du har gjort din fars liv til et mareridt siden du var lille, det er forhåbentlig ikke noget du virkelig mener? Jeg mener alle børn kræver jo meget tid og omsorg fra deres forældre. Det er helt naturligt, og det skal du ikke have dårlig samvittighed over. Hvis du mener at du har været ekstra krævende over for din far som lille, så skyldtes det jo nok at du har haft en svær mor, som gjorde dig ked af det.
Hvis du kan, synes jeg du skal fortælle din far hvordan du har det. Det kan være godt at få talt ud, hvis det er muligt.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Fanny er den sødeste person i verden....

8)

Junior medlem

Lyt til Fanny

Insane psychedelia user!

Nu må det vist være tid til en opdatering i denne tråd :)
Min gode gamle "ven" thc sneg sig tilbage i mit liv og jeg begyndte at ryge samtidig med dette gjorde ryggen og trang til hygge at jeg af og til anskaffede mig primært tramadol. Sidste vinter fik jeg dog nok af hele tiden at bøvle med lungerne og ligge syg om vinteren.
Jeg lavede en go gang grøn smør, tog til læge og fik min medicin til ryggen på recept og stoppede med at ryge. Nu et år senere køre det godt og jeg tager de tiltag som jeg kan for at bevare det positive.

En anden ting jeg har gjort har været og lukke ned for min facebook - jeg bøvler lidt med at kontrollere min vrede og det går ud over mine omgivelser når tilfældige internet trolde (som vrimler på fjæset) kommer under huden på mig. Så bliver jeg pludselig som en sur 5 årig dreng der ikke må få sit fredags slik.
En kraftig sortering i omgangskredsen har også fundet sted, nogle har valgt mig fra og andre har jeg selv valgt fra. Jeg er ikke længere ensbetydende med tung røg og fest og farver og det koster jo på omgangskredsen, men så kommer der jo andre til.

Fiskeriet fylder stadig meget i mit liv og det er ved åen i fred og ro jeg bruger meget af min tid i sæsonen, er begyndt og lærer nye mennesker og kende, folk som har fiskeinteressen tilfælles med mig og ikke skal "bruge" mig til noget, det er ret så befriende.
Psykisk har jeg det bedre end jeg kan huske fra tidligere og selvom det kan være hårdt/kedeligt at være forældre så er det bare en del af en helhed som også indebære kærlighed og lykke.

Insane psychedelia user!

Efter en tung omgang skunk joints fik jeg aktiveret noget som mindede om min gamle tilstand med stemmer og paranoia,
En tung mørk tåge lagde sig ligesom fysiskt omkring den forreste del af hjernen.

Prøvede og ride den af den første uge med lidt mindre dosis thc og lidt benzo, hvorefter jeg tog 4 dage med ca 1/3 dosis thc.
Fandt ud af at thc’en overhovedet ik gjorde noget godt for mig længere heller ik i små dosis.
Så jeg stoppede helt hvilket i den grad har hjulpet.
I dag er det 24 dage siden sidste indtag og stemmerne i hovedet er ikke så høje længere (de nærmest hvisker) og jeg har held med at modsige dem og stoppe dem når de dukker op i løbet af dagen.

Paranoiaen hænger lidt mere fast, men aftager stadigt, så der er lys på den anden side.
Fx telefon er jeg stadig ikke i stand til at besvare når der ringer et nummer jeg ikke kender, men mon ikke det osse kommer.. selvom den altid har været svær for mig.

Jeg gør det jeg ved der virker nemlig total afholdenhed og den medicin jeg bruger, tager jeg til dets formål og ikke for at blive skæv.

Jeg går til møder i den lokale gruppe for de anonyme, hvor jeg øver mig i at gøre det jeg ved virker.
Nemlig og åbent og ærligt at få delt om de ting jeg bøvler med og lytte og lære af de andre.
Det har været en god oplevelse og vende tilbage efter 5-6 år fravær - jeg har følt mig velkommen.

Det er gået op for mig at jeg i alt for mange år har misbrugt thc selvom jeg kva min gamle psykose faktisk ikke kan tåle det.
Jeg har bare øget dosis nok til jeg kunne være ligeglad med larmen i hovedet, så det er slut.

Så nu er det en dag af gangen, og derfra få bygget noget tid på.
I forhold til søvn er jeg super taknemmelig for rådet herinde fra mht baldrian og humle - det gør jeg slipper for at ligge og rode rundt og få tankemylder når jeg skal sove.

Jeg holder en pause fra psy, istedet skal jeg investere i at gøre det jeg ved virker og det er ikke at læse om alt i knark - no offence, men istedet at fokusere på min åndelige udvikling, være tilstede i nuet og komme ud i naturen.
Dejlig sommer til jer alle.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Kom tilbage, det virker!

Fandme godt at høre at du har fået stoppet den destruktive adfærd!
Når først man har krydset den tærskel hvor man bliver psykotisk af tjald, siger min erfaring mig at det ikke kan betale sig at prøve det af igen. Har selv været møg psykotisk igennem lang tid fordi jeg nægtede at tro at jeg ikke kunne holde til tjald mere.

Og hvor er det bare fedt at høre at du har fundet noget ved de lokale møder. Der er så meget godt man kan tage med hjem og reflektere over. Specielt hvis man er på herrens mark mht sindstilstand.
Mon ikke vi ses på et tidspunkt til et møde uden du kan sætte "Obama" sammen med ham du sidder overfor og jeg ikke kan sætte Fso sammen med ham jeg sidder overfor.

Hæng i! Det bliver bedre for hver dag der går.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]