Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 15 aug 2017 15:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Skide godt gjort, altid begyndelsen der er sværest, så det bare at holde ved!

Citat:
Også tak fordi du har holdt os opdateret imens, det giver med garanti andre folk blod på tanden til at springe ud i det.


100%!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2017 16:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Det er simpelthen godt gået :)
Tilsluttet mig koret af taknemlige følgere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2017 08:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Fandme stærkt - håber jeg kan gøre det samme når jeg får mandet mig op til det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2017 09:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Tak skal i have alle sammen. Jeg håber folk stopper i god tid, for jo længer man er inde i forbruget jo værre bliver det. Mine 2-.2.5 år er intet forhold til folk der har haft 10+ år i bagagen som misbruger.

Men tusind tak for støtten alle sammen. Som skrevet tidligere, så er alle velkommen til og skrive eller spørge hvis nogle har brug for det.

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2017 21:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
17/11/17 - 71 dage som clean. Jeg har det fantastisk, arbejder og er normal igen. Det lidt skægt og mærke livet igen, mærke sygdom igen. Det lidt anderledes med piller, for når man fik det dårligt, så snuppede man lige et par morfin piller, også var det det. Men man kan mærke alt nu. Selv min diskusprolaps er blevet mildere, af hvad angår smerten. Morfinen gav mig mere smerte, selvom det lyder underligt. Jeg savner hverken piller eller noget som helst, tager ikke engang panodiler til hovedpine. Jeg er væk fra alt. Men jeg har erfaringen med mig, føler mig nærmest som en læge når jeg ser medicin andre steder, at vide hvad det og det gør ved en, det rart og kunne rådgive andre i det virkelige liv. For det er et farligt spil. Lægerne har det med og udskrive en en masse, og give en en Forestilling om at det er mildt og alt er i fineste orden. Men det er løgn i længden. Kroppen vænner sig til det meste. Selv næsespray har folk misbrugt.


I hverfald, tak til de som har fulgt med og støtter/støttede. Jeg vil til enhver tid hjælpe hvis nogen har brug for det. I skriver bare herinde, eller på en privat besked.

Adios herfra

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2021 16:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Det her er så surrealistisk at læse igen. Man bliver helt mærkelig i hovedet. Det er en del år siden, at jeg sidst har været på og læst min tråd igennem samt dets kommentar. Jeg kunne ikke have gjort det uden jeres støtte. I herinde, er fantastiske. Og til jer der gennemgår samme tur, så hæng forhelvede i! I kan godt og det er intet i forhold til hvad livet kaster mod en i livet. Jeg er fortsat clean til den dag i dag. Og hvis jeg kan gøre det, så kan DU også. Håber, at denne tråd kan hjælpe dig påvej til at stoppe.

Kun love til alle medlemmer herinde, for i bidrager på hver jeres måde. One love

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2021 17:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Læste lige tråden igennem og fik en tur ned af memory lane så stærkt gået af dig at du har holdt ud!
Alt det bedste din vej!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2021 18:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
alouch82 skrev:
Det her er så surrealistisk at læse igen. Man bliver helt mærkelig i hovedet. Det er en del år siden, at jeg sidst har været på og læst min tråd igennem samt dets kommentar. Jeg kunne ikke have gjort det uden jeres støtte. I herinde, er fantastiske. Og til jer der gennemgår samme tur, så hæng forhelvede i! I kan godt og det er intet i forhold til hvad livet kaster mod en i livet. Jeg er fortsat clean til den dag i dag. Og hvis jeg kan gøre det, så kan DU også. Håber, at denne tråd kan hjælpe dig påvej til at stoppe.

Kun love til alle medlemmer herinde, for i bidrager på hver jeres måde. One love



:nus: :gud: :gud: :gud: :gud: :gud:

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2021 07:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Fso skrev:
Læste lige tråden igennem og fik en tur ned af memory lane så stærkt gået af dig at du har holdt ud!
Alt det bedste din vej!

Hej min ven. Tak skal du have. Jeg kan godt huske dig. Håber, at du har det fantastisk.

Dbh

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2021 08:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
:hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2021 11:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
spaffeh skrev:
alouch82 skrev:
Det her er så surrealistisk at læse igen. Man bliver helt mærkelig i hovedet. Det er en del år siden, at jeg sidst har været på og læst min tråd igennem samt dets kommentar. Jeg kunne ikke have gjort det uden jeres støtte. I herinde, er fantastiske. Og til jer der gennemgår samme tur, så hæng forhelvede i! I kan godt og det er intet i forhold til hvad livet kaster mod en i livet. Jeg er fortsat clean til den dag i dag. Og hvis jeg kan gøre det, så kan DU også. Håber, at denne tråd kan hjælpe dig påvej til at stoppe.

Kun love til alle medlemmer herinde, for i bidrager på hver jeres måde. One love



:nus: :gud: :gud: :gud: :gud: :gud:



:hjerte: :hjerte: :hjerte:

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team