Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2021 12:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 maj 2021 16:47
Indlæg: 13
1000 tak for tilbagemeldingen.
Håber også det ikke bliver for slemt.
Tæller dage til det er overstået.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2021 12:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 maj 2021 16:47
Indlæg: 13
Hej alle
Her en lille opdate
Tog som tidligere skrevet sidste tbl contalgin tirsdag aften.
Onsdag var slem. Med masser af uro. Har købt stress A complex tbl og de gav virkning. Fra Torsdag blev uroen mindre. Sov bedre. Fredag fik jeg akupunktur for uroen i kroppen og for at hjælpe kroppen på vej.
I går ingen uro overhovedet og kunne spise. Endda tage på indkøbstur med min datter.
Men føler mig bombet og træt.
I dag en lille smule uro, men tænker det er eftervirkninger.
Er så glad og lettet over dette er overstået.
I har været fantastiske. Og har har kunnet finde trøst i alt hvad i har skrevet.
Jeg lover at mine patienter fremover vil blive grundig informeret om abstinenser ved pludselig ophør at morfin behandling og hvor vigtig det er at trappe ud.
Det samme vil mine læger og kollegaer få viden om.
Endnu engang 1000 tak for hjælpen.
Jeg lover at lave en ny opdatering når jeg er helt mig selv igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2021 12:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Stærkt, Vindum! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2021 13:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Dejligt - se om du kan komme ud i naturen og få noget sommer fornemmelse tilbage i kroppen og psyken.

Ha en go sommer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2021 14:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 maj 2021 16:47
Indlæg: 13
Hej Alle
Hermed som lovet en opdatering.
Nu er det 15 dage siden jeg stoppede med morfin behandling. Og sikke da en forskel.
Har ingen uro mere. Sover godt om natten. Spiser normalt. Tabte mig 5 kg på 1 uge. Og er endelig mig selv igen. Skal starte op på arbejde igen på mandag.
I har været fantastiske. :hjerte:
Er stadig mega rystet over oplevelsen og SKAL aldrig mere have morfin. Så heller have ondt
I skal alle have 1000 tak for jeres beskeder det har hjulpet mig igennem. Sammen med akupunktur og stress A complex kapsler.
Jeg vil tage mine erfaringer med mig i mit daglige arbejde som sygeplejerske.
Håber alle får en rigtig go sommer.
Held og lykke i fremtiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2021 19:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:hjerte: :nus:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2021 21:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Fedt at læse! God sommer til dig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2021 21:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jun 2021 13:51
Indlæg: 4
oxycondon og oxycontin er kunstig heoin det amerikanske selskab der lavede det sagde da de lanserede det at det ikke var vanedandene og tænk en gang den købte de værse lægemidelstyrelser omfg der er blevet stukket nogle miil under bordet. Medicinindustrien er en stor penge maskine de vil side på folks helbred der skal bare tjenes milliarder og derfor vil alternativ medicin aldrig komme på tale i denne kapitalistiske verden. Håber snart mine Fanex kommer hahahaha
PS har selv været på oxy i 2 år det var et fucking helvede og komme ud af. Tag ikke det lort.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2021 21:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jun 2021 13:51
Indlæg: 4
*skide


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2022 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2022 23:51
Indlæg: 2
Hej alle sammen! Jeg er idag en måned clean fra Oxycontin! Jeg er i løbet af sidste år, gået fra 10mg dagligt til 240mg dagligt!
Keg brugte siden her til at finde hjælp men uden held så jeg valgte selv at tage kampen op og med kæmpe succes! Jeg ville derfor gerne dele metoden jeg er lykkes med det på!

Dag 1 240mg daglig indtagelse er jo meget højt og jeg sad næsten også med næsen i tallerknen konstant! Men dette gjord også at det er nemt at skære ned fordi du har rigtig meget pulver du kan lege med i løbet af dagen så derfor fjernede jeg den ene pille det tog 5 dage at tilvende mig kun at indtage 160mg men det er ikke noget slemt i det overhovdet!

Dag 30 ja du syntes nok 30 dage på samme niveau er meget men det virker og det vigtigste ved at stoppe er at det ikke må være træls for sig at stoppe! Det må gerne gøre ondt men du skal ikke lide! Nu er vi kommet til det jeg kalder halverings fasen og her i starten er det let men du kan mærke det de første 3-5 dage her cutter vi halvdelen fra så vi kun indtager 80mg jeg delte min pille op i 6 streger og de skulle holde hele dagen og det kan de sagtens! 1 om morgen og så 1 hver anden time! Hold ud! Det er træls i starten men det er ikke sp slemt som ikke at få noget!

Dag 44 14 dage sener er det tid igen halver! Nu bliver det træls men hvis du kan få fat i nogle 20mg piller så er det nemt at dele det op til hele dagen! Her begyndte jeg at hver 3 streg jeg indtog var blandet op med iPren det smager hæsligt og giver ligeså stille din hjerne en ide om at det her altså ikke høre til i din næse! Igen er der 5 hårde dage men du skal nok komme igennem dem! Og prøv at holde fast i 6-8 streger dagligt

Dag 58 dette var faktisk den sværeste periode for mig ved stoppet jeg fik fat i nogle 10mg men det var ikke nok så nogle dage endte jeg på 30 mg i stedet for de 20mg jeg Max måtte indtage i halveringen og det er okay! Det må aldrig være ulideligt men det må gerne være svært!

Dag 72 her sniffede jeg tramadol 50mg dagligt i 2 uger det lyder klamt men det virker du får lidt af dit opiat fix men også de fix for at sniffe efter de 2 uger stopper du bare eventuelt tag en tramadol ved behov

Jeg ved ikke om de 30 dage er en nødvendighed i starten det var her at jeg fik bygget modet op til at stoppe
Og husk det skal ikke være ulideligt! Men det må gerne gøre lidt ondt og være træls!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2022 20:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2022 23:51
Indlæg: 2
Hej alle sammen! Jeg er idag en måned clean fra Oxycontin! Jeg er i løbet af sidste år, gået fra 10mg dagligt til 240mg dagligt!
Keg brugte siden her til at finde hjælp men uden held så jeg valgte selv at tage kampen op og med kæmpe succes! Jeg ville derfor gerne dele metoden jeg er lykkes med det på!

Dag 1 240mg daglig indtagelse er jo meget højt og jeg sad næsten også med næsen i tallerknen konstant! Men dette gjord også at det er nemt at skære ned fordi du har rigtig meget pulver du kan lege med i løbet af dagen så derfor fjernede jeg den ene pille det tog 5 dage at tilvende mig kun at indtage 160mg men det er ikke noget slemt i det overhovdet!

Dag 30 ja du syntes nok 30 dage på samme niveau er meget men det virker og det vigtigste ved at stoppe er at det ikke må være træls for sig at stoppe! Det må gerne gøre ondt men du skal ikke lide! Nu er vi kommet til det jeg kalder halverings fasen og her i starten er det let men du kan mærke det de første 3-5 dage her cutter vi halvdelen fra så vi kun indtager 80mg jeg delte min pille op i 6 streger og de skulle holde hele dagen og det kan de sagtens! 1 om morgen og så 1 hver anden time! Hold ud! Det er træls i starten men det er ikke sp slemt som ikke at få noget!

Dag 44 14 dage sener er det tid igen halver! Nu bliver det træls men hvis du kan få fat i nogle 20mg piller så er det nemt at dele det op til hele dagen! Her begyndte jeg at hver 3 streg jeg indtog var blandet op med iPren det smager hæsligt og giver ligeså stille din hjerne en ide om at det her altså ikke høre til i din næse! Igen er der 5 hårde dage men du skal nok komme igennem dem! Og prøv at holde fast i 6-8 streger dagligt

Dag 58 dette var faktisk den sværeste periode for mig ved stoppet jeg fik fat i nogle 10mg men det var ikke nok så nogle dage endte jeg på 30 mg i stedet for de 20mg jeg Max måtte indtage i halveringen og det er okay! Det må aldrig være ulideligt men det må gerne være svært!

Dag 72 her sniffede jeg tramadol 50mg dagligt i 2 uger det lyder klamt men det virker du får lidt af dit opiat fix men også de fix for at sniffe efter de 2 uger stopper du bare eventuelt tag en tramadol ved behov

Jeg ved ikke om de 30 dage er en nødvendighed i starten det var her at jeg fik bygget modet op til at stoppe
Og husk det skal ikke være ulideligt! Men det må gerne gøre lidt ondt og være træls!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2022 22:16 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Nice tillykke og godt kæmpet det er sku sejt klaret!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bandit420 og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team