Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jul 2016 11:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2016 11:21
Indlæg: 6
Hej gutter,

Jeg har i flere år haft et ret heftigt ketaminmisbrug. Dog med flere længere pauser imellem 4-9 måneder. Men her de sidste par måneder har det taget overhånd. Ketaminen er ret tilgængelig og billig pt, så jeg har taget op imod 5-6g pr dag. For to-tre uger siden, begyndte jeg at få ekstrem hyppig vandladning, næsten hver 20. minut. og skulle op mange gange om natten for at gå på toilet. Blandet med urinvejsproblemer havde jeg ekstreme leverkramper, som nu er gået væk(K-pains). Dem har jeg haft mange gange ved overdreven brug. I søndags blev jeg indlagt på sygehuset akut, da jeg var begyndt at tisse tørret blod og min blære var ekstremt irriteret. I sidste uge, var jeg hos egen læge, som tænkte at det nok bare var en blærebetændelse og udskrev antibiotika, hvilket har haft minimal effekt. Jeg har selvfølgelig fortalt om mit ketaminmisbrug og henvist til diverse studier på nettet om ketaminblæresyndromet.

Jeg er meget bange for, at jeg har smadret min blære for good. Jeg har i dag også talt med en misbrugskonsulent, som vil arbejde på at få mig ud på et behandlingssted, så jeg kan komme væk fra ketaminen. Det skal siges at de sidste to måneder har mit misbrug også udviklet sig til at jeg er begyndt at tage det med I.M injektion. Det at stikke en kanyle i låret, er så grænseoverskridende. Men nu er min tolerance så høj, så jeg ikke engang bliver påvirket mere. Jeg har på lidt over en måned tabt over 10kg. Ikke fedt, men muskler.

I starten var ketamin et socialt stof, jeg tog med venner når vi hyggede og havde det sjovt. Nu er det blevet til et meget asocialt stof for mig, som jeg tager alene i smug.

Før følte jeg mig uovervindelig på ketamin - men nu har jeg indset, at det er jeg ikke. Til jer der måske tager lidt for meget af det i ny og næ, vil jeg bare sige, stop mens legen er god, i risikere at jeres nyre, blære og lever står af. Jeg er ved at nå helt derud... Og alligevel kan jeg ikke stoppe, selvom jeg virkelig gerne vil.

I morgen skal jeg CT-scannes og have en kikkertundersøgelse af blæren, så man kan se skaderne, så vil jeg lige opdatere nærmere efterfølgende.

Pas på jer selv.

Hilsen

HesteRytteren.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2016 14:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej hesterytter! av for en skefuld! det lyder satme ikke rart.. :shock: tak for at dele din historie!
jeg håber inderligt det bedste for dig!
-vil du, hvis du har lyst, beskrive lidt omkring afhængigheden? (jeg er ret blankt på ketamin, kender selv "kun" til opiat/benzo-misbrug)
mvh S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2016 13:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2016 11:21
Indlæg: 6
Hej STWOD,

Afhængigheden er ren psykisk - man føler ikke at man er glad, hvis man ikke har det. Og når jeg er normal, så tænker jeg hele tiden på, hvornår og hvordan jeg kan få mere ketamin. Blev forelsket med stoffet første gang i 2011 på Roskilde Festival. Det var virkelig et stof der gjorde noget helt særligt.

Har i dag været oppe og få foretaget en CT-scanning af mine nyrer og min blære, og på mandag, så skal jeg så have en kikkert op igennem urinrøret og ind til blæren for at se hvordan den har taget skade.

Hilsen

HesteRytter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2016 15:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Jeg håber du kommer igennem det, og kan få sparket ketaminen fra dig!
Du har formentlig læst tråden, men nu smider jeg den her lige, i tilfælde du overset den: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... bl%C3%A6re

Der er lidt mere info du kan kaste efter lægerne, så I kan finde en løsning på problemet. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2016 18:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Jeg har rejst arbejdet og ikke mindst festet meget i England.
Hvor ketamin altid har været billigt og meget tilgængeligt. Og alle jeg kender der har været igennem et forbrug på flere gram dagligt, der har fået blære problemer har dem desværre stadigt dog i mindre grad efter de er stoppet.
Men alle jeg har hørt om og kender til der har "keta blære" bliver akut ramt af det igen, når de tager ketamin på ny.
Jeg håber du finder en vej ud af dit misbrug og jeg vil give dig cadeau for at tage i døgnbehandling.
Med det forbrug vil jeg tro det er den nemmeste måde at møde alt det du har undertrykt med stofferne og få det behandlet, når du holder op.
Alt det bedste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2016 19:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hej hesterytter, hvordan går det med det hele? Og hvad sagde kikkertundersøgelsen?

Held og lykke med det hele, ved det er svært. Håber på en tilbagemelding.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2021 03:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 dec 2021 03:40
Indlæg: 1
Hej hesterytter jeg vil meget gerne tale med dig og høre et råd da jeg selv har været det samme igennem og slås med nogen ting stadig

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2021 04:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Captainredbeard skrev:
Hej hesterytter jeg vil meget gerne tale med dig og høre et råd da jeg selv har været det samme igennem og slås med nogen ting stadig

På forhånd tak


Prøv at brug grøn te derudaf. Og selvfølgelig ikke tage hest, hvis du kan.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2021 14:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Captainredbeard skrev:
Hej hesterytter jeg vil meget gerne tale med dig og høre et råd da jeg selv har været det samme igennem og slås med nogen ting stadig

På forhånd tak

Tjek lige dato på tråden :rocking: hesterytter har heller ikke været online siden 2018

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2021 18:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Rigtigt nok. Grøn te ekstrakt, + NAC(N-Acetyl Cysteine),+ Tranebærekstrakt/juice burde være gavnligt i din situation, folk rapporterer at det skulle have fået deres skadede blære tilbage til normal funktion igen på Reddit bl.a. og har flere gange set det blive nævnt i tråde rundt omkring. Bedst at købe noget god ekstrakt og ikke bare drikke de der teposer man kan købe og skaffe rigeligt NAC så du kan køre 1-3g pr. dag igennem nogle måneder og få blæren i form igen.

https://www.researchgate.net/publicatio ... _rat_model


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: nvan og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team