Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Ketamin
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
InTranceWeTrust skrev:
Prometheus skrev:
Jeg har aldrig hørt om dødsfald i DK i forbindelse med ren ketamin. Stoffet har bestemt været medvirkende til dødsfald, men enten fordi det er blevet kombineret med andre stoffer, eller pga. ulykker (som f.eks. D. M. Turner som druknede i et badekar).
Der er ikke noget specielt over at I har fået ketamin i krystalform. Man kan selvfølgelig få det i opløsning til injektion, men derudover fås det altid i form af krystaller.

det kan være han har drukket det ska jeg ikke ku sige

men self har du ikke hørt om det i danmark. det skete for en halv uge siden

Igen er vi tilbage til den halve uge....

Det der avis-citat der..... Det jo magen til det som står på det der artolink

Men det jo skrevet den 15/11.......... ........... .......... hmmmmmm det jo ret meget mere end en ½uge siden..... men det nok en halv måned han mener når han engang kommer med en kommentar........

Men fuck hvor er den artoprofil grineren.... synes godt nok personen er selvmodsigende - men det nok bare mig der træt af klap-på-skulderen-gangstas....

Hvis den der artogut er trustintrance LOL så det godt nok en farlig institution han går på http://www.krumsoe.dk/ men kan godt se man kan gemme ting i gården... LOL mand hvor er det skægt.

Hvis det virkelig er ham ikke - så det ret vildt - 47 beskeder om dagen i folks gæstebøger i gennemsnit og fuckin 6 logins om dagen på arto - altså han er lige til rehab....

Insane psychedelia user!

InTranceWeTrust skrev:
to a mine venner er død a det.

og har nogle andre der tager det.

den ene er så fuckt up på det så det helt vild

hans moto er Ketamine - The horses want it back fuckt up

og det her siger lidt om drengen

som sagde til en a mine venner som er død

R.I.P Min dreng. vi ses når min fest slutter.

sys det er direkte det selvmord og tage det lort har prøvet det 1 gang jeg begyndte at græde

så grønne mænd osv det hele var fucket up

mht til arto profilen er det nok ikke ham, men en af hans venner...

Medlem

Fuck mand jeg har læst næsten hele tråden igennem :-(
Øv!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hna lyder altså stadig som en tøs rent tekstmæssigt....

sys det direkte selvmord og tage det lort har prøvet det 1 gang jeg begyndte at græde....

Fedt udtalt af en der laver mange penge på keta :lol:

Kan du finde ud af om du er klappåskulderengangstasejketapusher eller er du bare lilledumirriterendeiq20blondine

Medlem

Geografisk sted: ja
Wow, denne tråd er da helt vildt informativ og saglig :o

InTranceWeTrust dit navn, dine kommentarer, dit sprogbrug og din beskrivelse af din vennekreds indikerer at du måske kommer fra et lidt skævt miljø- bevares, stofkulturen er vel et skævt miljø, men jeg vil stadig vove den påstand at du burde revurdere din situation.

Læs lidt bøger, spis noget sund mad og løb en tur i ny og næ. Find evt. en kæreste...

Nu skal jeg ud og have mig lidt KETAMIN!

Junior medlem

drengen har ret

. der forskel på keta

Det som folk kalder "krystal keta" Er ren keta og er ikke blandet op med andet (og er faktisk pænt dyrt)

det som folk kalder "flager" er Noget som er blandet op med alt muligt

og ham der døde i valby kendte jeg os

Junior medlem

Child of Aum skrev:

det kan være han har drukket det ska jeg ikke ku sige

men self har du ikke hørt om det i danmark. det skete for en halv uge siden

Igen er vi tilbage til den halve uge....

Det der avis-citat der..... Det jo magen til det som står på det der artolink

Men det jo skrevet den 15/11.......... ........... .......... hmmmmmm det jo ret meget mere end en ½uge siden..... men det nok en halv måned han mener når han engang kommer med en kommentar........

Men fuck hvor er den artoprofil grineren.... synes godt nok personen er selvmodsigende - men det nok bare mig der træt af klap-på-skulderen-gangstas....

Hvis den der artogut er trustintrance LOL så det godt nok en farlig institution han går på http://www.krumsoe.dk/ men kan godt se man kan gemme ting i gården... LOL mand hvor er det skægt.

Hvis det virkelig er ham ikke - så det ret vildt - 47 beskeder om dagen i folks gæstebøger i gennemsnit og fuckin 6 logins om dagen på arto - altså han er lige til rehab....

ikke for noget men. kender du enlig noget til krumsø?. de fleste der går dernede er Blims i hovedet.

Hehe det total RitalinParty dernede. utroligt så meget ritalin der køre rundt dernede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kazo34oo skrev:
drengen har ret

. der forskel på keta

Det som folk kalder "krystal keta" Er ren keta og er ikke blandet op med andet (og er faktisk pænt dyrt)

det som folk kalder "flager" er Noget som er blandet op med alt muligt

og ham der døde i valby kendte jeg os

Hvad så med det folk kalder Ketamin?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ROFL
Hvorfor læste jeg dog hele den her tråd :shock: :roll:

Junior medlem

Portuz skrev:

lad nu være med at komme med dumme svar.

Debatten Handler om Ketamin .

så du ved hvad jeg mener :roll:

Junior medlem

Funky fungus skrev:
Wow, denne tråd er da helt vildt informativ og saglig :o

InTranceWeTrust dit navn, dine kommentarer, dit sprogbrug og din beskrivelse af din vennekreds indikerer at du måske kommer fra et lidt skævt miljø- bevares, stofkulturen er vel et skævt miljø, men jeg vil stadig vove den påstand at du burde revurdere din situation.

Læs lidt bøger, spis noget sund mad og løb en tur i ny og næ. Find evt. en kæreste...

Nu skal jeg ud og have mig lidt KETAMIN!

Pas nu på hvad du skriver.
Denne her side er også overvåget af politiet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kazo34oo skrev:
Portuz skrev:

lad nu være med at komme med dumme svar.

Debatten Handler om Ketamin .

så du ved hvad jeg mener :roll:

Undskyld Bazooka, men hvad har jeg svaret på?

Det kunne ikke være dig der er informeret forkert omkring det? Eller den lokale dealer har lavet et par navne selv. Selvom du får krystal ketamin som du nu siger det hedder så behøver det jo ikke være rent af den grund.

kazo34oo: Du har 5 indlæg, været her siden i dag, hvor meget ved du? Er du politimand? (Løb i andre)

Junior medlem

portuz skrev:

Det kunne ikke være dig der er informeret forkert omkring det? Eller den lokale dealer har lavet et par navne selv. Selvom du får krystal ketamin som du nu siger det hedder så behøver det jo ikke være rent af den grund.

kazo34oo: Du har 5 indlæg, været her siden i dag, hvor meget ved du? Er du politimand? (Løb i andre)

Hvis jeg var fra politiet så havede jeg nok Lavet Kommaer i alle mine indlæg.
jeg siger bar som i selv sagde til Intrancewetrust at denne her side også er overvåget af politiet derefter er der en Bruger der skriver at han skal ud og Tag noget keta?.

Drop det nu bar.

tag f.eks Hash det bliver også udtalt på mange måder

F.eks Ganja.

keta har bar fået navnet Krystal Keta når det ren keta

og flager når det er Blandet op med alt muligt shit.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kazo34oo skrev:
portuz skrev:

jeg siger bar som i selv sagde til Intrancewetrust at denne her side også er overvåget af politiet derefter er der en Bruger der skriver at han skal ud og Tag noget keta?.

Drop det nu bar.

F.eks Ganja.

Jeg har så bare aldrig hørt det hedder andet end ketamin, jo faktisk et par gange hos en dealer af en klovn, hvor det så bare er smartest at gå, for han aner alligevel ikke han snakker om.

Junior medlem

Portuz skrev:
kazo34oo skrev:
portuz skrev:

Drop det nu bar.

F.eks Ganja.

portuz skrev:
Jeg har så bare aldrig hørt det hedder andet end ketamin, jo faktisk et par gange hos en dealer af en klovn, hvor det så bare er smartest at gå, for han aner alligevel ikke han snakker om.

du bliver nød til at vide det.

folk kan tage røven på dig.

hvis du evt nu giver meget for det keta du køber. som viser sig at prisen svare til at det ville være "krystal keta"

men faktisk er flager

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
kazo34oo skrev:
Portuz skrev:
kazo34oo skrev:
portuz skrev:

Drop det nu bar.

F.eks Ganja.

portuz skrev:

du bliver nød til at vide det.

folk kan tage røven på dig.

hvis du evt nu giver meget for det keta du køber. som viser sig at prisen svare til at det ville være "krystal keta"

men faktisk er flager

Om du kender et ligegyldigt slang-navn, det kan da være lige meget. Kan du se, at det er cuttet, eller kan du ikke se det? Så køb eller lad være. Keta bør da være ren. Det må da være de største spader, der cutter deres keta.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Uden at vide det med sikkerhed, kan jeg forestille mig at "krystal ketamin" blot er ren ketamin, mens "flager" er inddampet injektionsvæske. Injektionsvæske indeholder bl.a. lidt salt og andre hjælpestoffer som fortynder ketaminen. Desuden er meget injektionsvæske idag ren S-ketamin, som har en markant anderledes virkning end det racemiske stof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Den bog der du linkede til COA, den er vild nok..

Ham gutten skriver sådan: "Frequently there is no recollection of ever having been myself, been born, had a personality or body, or even known of planet earth."

Sådan beskriver han ketarusen, og det er bare den beskrivelse jeg har ledet efter.. Har ikke kunne sætte ord på den, men der var den! Wuhu!! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker:) he he det er en ret nice beskrivelse...

Den der med at keta krystaller. så det rent.....

Hvad nu hvis nogle knuser deres krystaller til pulver inden de sælger det? Ret fedt ikke at få krystaller til en fest, noget træls at skulle knuse dem... Det der med at finde korrekt hårdt underlag - finde en bil - ind i et telt... Lettere med keta der er knust så.....

Folk skal til at lære at udseende er det som man MINDST kan bedømme renhed på... LOL..... Jeg har fået "KRYSTAL" keta der ikke var uncut....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Denne tråd giver et rigtig godt billede af psychedelias brugere. Hver gang der er ved at starte en dybere og meningsfyldt diskussion i denne tråd, bliver det skudt totalt i sænk. På den ene side har vi et par unge individer der har ketamin tæt inde på livet, og gerne vil diskutere de negative konsekvenser fordi deres liv er seriøst fucked up, og de mangler hjælp. På den anden side har vi nogle personer der er så selvfede at deres illusionerede hjerne forhindrer dem i at se klart, og det eneste der egentlig sker fra deres side er, at de booster deres ego ved at nedgøre de unge mennesker, som prøver at føre en konstruktiv diskussion(selvom de klarer det MEGET dårligt), eller bare diskutere nogle følelsesmæssige aspekter af situationen.
Efterfølgende føler de unge mennesker sig trådt på, og de føler sig nødsaget til også at plege deres ego. Det gør de så ved at fortælle nogle ting om dem selv som deres venner synes er sejt. Dette kan de ældre individer så bruge til at nedgøre dem endnu mere, fordi det overhovedet ikke er sejt(at være gangster).

Men endnu engang får folk udstilt sig selv som en omgang narcissistiske idioter, der ikke vil indrømme hvor ussel og sørgelig deres tilværelse er. Nogle af de personer der hårdnakket påstår eller prøver at opretholde et billede ud af til af success, og et egentligt kontrolleret forbrug og lykkelig tilværelse, er selv også ude og skide. Og bare fordi de er mere velformulerede fordi de på et eller andet tidspunkt i deres liv, formåede at bruge de sidste gode kræfter de havde i sig på at tage en form for uddannelse.... Det gør dem ikke en SKID bedre end InTranceWeTrust.... jeg synes simpelthen det er så lavt af de fleste i den her tråd at jeg bliver nød til at fortælle jer det. Bare fordi han tror at der er ketaCrystal og keta flager.... omg prøv nu lige at få et ordentligt fokus folkens!

Psychedelia har i de sidste 5-6 år været med til at give mig et forskruet syn på stoffer. Jeg har gået og troet at der fandtes en samling velfungerende unge mennesker, der kunne tage stoffer uden at blive ødelagt af det. Men faktum er at der er en stor samling mennesker, der vælger at bruge en stor mængde af deres tid på at dyrke en så sørgelig interesse som stoffer. Dette har været en reference-ramme for mig selv, der har troet at jeg selv kunne gøre det samme. Men man møder nogle af de personer her fra sitet, som også har skrevet i denne tråd, nogle personer som man har set op til fordi de virker så skide fornuftige herinde, lige så fornuftige som mig selv... og man ser at de sælger stoffer til narkomaner, og man ser hvor illusionerede de er.. tabere!

Jeg ville meget hellere se Child of Aum sige "Ja InTranceWeTrust... det er noget lort alt det her med stoffer, selvom et fåtal kan kontrollere det, så går det så slemt udover dem der ikke kan styre det, at det hele er til at lukke op og skide i. Jeg er også selv narkoman, og jeg kan ikke styre mit forbrug."

Jeg er i et sort hjørne af mit sind. og derfor er jeg utrolig spydig og kold i mine udtalelser.
Og egentlig er jeg vel heller ikke bedre selv, selvom jeg formår at komme af med noget galde på et lidt højere retorisk plan end de andre.
Og vi kan blot konkludere, at jeg blot er endnu et svagt individ der har fundet ligesindede tabere på et internet forum, hvor jeg kan skjule mig bag en facade strukket sammen af værdier der tilfældigvis er gode for mig: Retroperspektivistisk bedrevidenhed. For child of Aum er hans værdier i denne situation at være kæk, smart i vendingen og humoristisk.

Jeg er et glimrende eksempel på ketamins skadelige virkninger. Prøv at analyser hvad jeg lige har skrevet, og spørg jer selv om jeg ikke virker en smule fortvivlet og forstyrret?
Næsten lige så forstyrret som Child of Aum...
Fuck mand, jeg håber sku ikke det er for sent for mig at få et nogenlunde normalt liv, hvor man kan være der for andre mennesker, og ikke skal være fanget i sit vamle narcissistiske jeg der bliver ved med at krakelere gang på gang hvorefter det opbygger sit enorme men sørgelige ego, der blot er en tom skal der holder usikkerheden på afstand. Usikkerheden som er der, og altid vil være der, fordi man er blevet såret og svigtet så mange gange - at man fortsætter med at svigte sig selv og andre.
Håber det var stof til eftertanke.
Prøv eventuelt at være stærkere end mig, og lad vær med at kast med mudder bare fordi jeg gjorde det. Prøv at se om du ikke kan identificere dig med nogle af de ting jeg sagde, og prøv at føl den gode kræft der er i mig, og se om du ikke kan integere den i dig selv, så også du kan få styrke til at træffe de rigtige beslutninger.

EDIT: fuck hvor er jeg barnlig. så prøver jeg rigtig at spille smart og overlegen. brækker mig over mig selv. tja.. hold dig fra stoffer hvis du er lidt skrøbelig i forvejen.. er sikker på mange er jer er velfungerende og kan få noget godt ud af stoffer, jeg må bare acceptere at jeg ikke er ligesom jer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]