Denne tråd giver et rigtig godt billede af psychedelias brugere. Hver gang der er ved at starte en dybere og meningsfyldt diskussion i denne tråd, bliver det skudt totalt i sænk. På den ene side har vi et par unge individer der har ketamin tæt inde på livet, og gerne vil diskutere de negative konsekvenser fordi deres liv er seriøst fucked up, og de mangler hjælp. På den anden side har vi nogle personer der er så selvfede at deres illusionerede hjerne forhindrer dem i at se klart, og det eneste der egentlig sker fra deres side er, at de booster deres ego ved at nedgøre de unge mennesker, som prøver at føre en konstruktiv diskussion(selvom de klarer det MEGET dårligt), eller bare diskutere nogle følelsesmæssige aspekter af situationen. Efterfølgende føler de unge mennesker sig trådt på, og de føler sig nødsaget til også at plege deres ego. Det gør de så ved at fortælle nogle ting om dem selv som deres venner synes er sejt. Dette kan de ældre individer så bruge til at nedgøre dem endnu mere, fordi det overhovedet ikke er sejt(at være gangster).
Men endnu engang får folk udstilt sig selv som en omgang narcissistiske idioter, der ikke vil indrømme hvor ussel og sørgelig deres tilværelse er. Nogle af de personer der hårdnakket påstår eller prøver at opretholde et billede ud af til af success, og et egentligt kontrolleret forbrug og lykkelig tilværelse, er selv også ude og skide. Og bare fordi de er mere velformulerede fordi de på et eller andet tidspunkt i deres liv, formåede at bruge de sidste gode kræfter de havde i sig på at tage en form for uddannelse.... Det gør dem ikke en SKID bedre end InTranceWeTrust.... jeg synes simpelthen det er så lavt af de fleste i den her tråd at jeg bliver nød til at fortælle jer det. Bare fordi han tror at der er ketaCrystal og keta flager.... omg prøv nu lige at få et ordentligt fokus folkens!
Psychedelia har i de sidste 5-6 år været med til at give mig et forskruet syn på stoffer. Jeg har gået og troet at der fandtes en samling velfungerende unge mennesker, der kunne tage stoffer uden at blive ødelagt af det. Men faktum er at der er en stor samling mennesker, der vælger at bruge en stor mængde af deres tid på at dyrke en så sørgelig interesse som stoffer. Dette har været en reference-ramme for mig selv, der har troet at jeg selv kunne gøre det samme. Men man møder nogle af de personer her fra sitet, som også har skrevet i denne tråd, nogle personer som man har set op til fordi de virker så skide fornuftige herinde, lige så fornuftige som mig selv... og man ser at de sælger stoffer til narkomaner, og man ser hvor illusionerede de er.. tabere!
Jeg ville meget hellere se Child of Aum sige "Ja InTranceWeTrust... det er noget lort alt det her med stoffer, selvom et fåtal kan kontrollere det, så går det så slemt udover dem der ikke kan styre det, at det hele er til at lukke op og skide i. Jeg er også selv narkoman, og jeg kan ikke styre mit forbrug."
Jeg er i et sort hjørne af mit sind. og derfor er jeg utrolig spydig og kold i mine udtalelser. Og egentlig er jeg vel heller ikke bedre selv, selvom jeg formår at komme af med noget galde på et lidt højere retorisk plan end de andre. Og vi kan blot konkludere, at jeg blot er endnu et svagt individ der har fundet ligesindede tabere på et internet forum, hvor jeg kan skjule mig bag en facade strukket sammen af værdier der tilfældigvis er gode for mig: Retroperspektivistisk bedrevidenhed. For child of Aum er hans værdier i denne situation at være kæk, smart i vendingen og humoristisk.
Jeg er et glimrende eksempel på ketamins skadelige virkninger. Prøv at analyser hvad jeg lige har skrevet, og spørg jer selv om jeg ikke virker en smule fortvivlet og forstyrret? Næsten lige så forstyrret som Child of Aum... Fuck mand, jeg håber sku ikke det er for sent for mig at få et nogenlunde normalt liv, hvor man kan være der for andre mennesker, og ikke skal være fanget i sit vamle narcissistiske jeg der bliver ved med at krakelere gang på gang hvorefter det opbygger sit enorme men sørgelige ego, der blot er en tom skal der holder usikkerheden på afstand. Usikkerheden som er der, og altid vil være der, fordi man er blevet såret og svigtet så mange gange - at man fortsætter med at svigte sig selv og andre. Håber det var stof til eftertanke. Prøv eventuelt at være stærkere end mig, og lad vær med at kast med mudder bare fordi jeg gjorde det. Prøv at se om du ikke kan identificere dig med nogle af de ting jeg sagde, og prøv at føl den gode kræft der er i mig, og se om du ikke kan integere den i dig selv, så også du kan få styrke til at træffe de rigtige beslutninger.
EDIT: fuck hvor er jeg barnlig. så prøver jeg rigtig at spille smart og overlegen. brækker mig over mig selv. tja.. hold dig fra stoffer hvis du er lidt skrøbelig i forvejen.. er sikker på mange er jer er velfungerende og kan få noget godt ud af stoffer, jeg må bare acceptere at jeg ikke er ligesom jer.
|