Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tråden er nok løbet lige vel rigeligt af sporet til at den hører hjemme i det politiske forum. Hermed flyttet til "medaljens bagside".

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Dr. Phibes skrev:
Opis, du er tidligere mødtes med folk fra forummet og snakker om at tage på en tur med en masse vidt fremmede mennesker, hvor du vil fylde dig med natskygger, der bestemt ikke er angstdæmpende fra en farmakologisk synsvinkel. Noget hænger simpelthen ikke sammen her. Hvor der er vilje er der tilsyneladende vej, men god fornøjelse med at have ondt af dig selv og kæfte op på nettet. Eller er dette i virkeligheden endnu en joke ligesom da du startede med at poste? Hun har slettet sine posts, men til de uvidende kan jeg fortælle at i omkring hendes 200 første posts var hun en nar, så skrev hun til sidst at sådan var hun slet ikke, og at det bare var et socialt eksperiment, og så slettede hun alt og skred. Nu er hun så vendt tilbage som en nar igen, og det er da svært at ikke mistænke hende for at atter engang trolle 2 the max.

Hold da op, hvor små sko går du egenlig i ?
Prøv lige og få dig et liv eller følg ordenligt med de andres så du kan få dine fakts på plads.
Jeg havde været her i et stykke tid og skrevet indlæg også inden mit eksperiment. Det var helle ikke på grund af det jeg slættede mine indlæg, men på grund af en dårlig spøg fra en af jeres andres bruger. Jeg var bare ikke så klog på net og computer at jeg kunne se spøgen, som var et facebook mærke med ens fulde navn og billede og det var ikke kun mig der fik nøjeren over det og da jeg opdagede at det blot var en kode drilleri da var jeg allerede halvvejs færdig med at slætte mine indlæg og kunne lige så godt fortsætte. Og ja jeg var noget paranoid, men det er sådan noget der kommer når ens x blander små doser keta i amfen. (HR råd til andre, tag aldrig mod stoffer fra den mand...!)

Du giver mig hård konkurance til nar titlen, men jeg gør hvad jeg kan for at slå dig ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Opis skrev:
Dr. Phibes skrev:
Opis, du er tidligere mødtes med folk fra forummet og snakker om at tage på en tur med en masse vidt fremmede mennesker, hvor du vil fylde dig med natskygger, der bestemt ikke er angstdæmpende fra en farmakologisk synsvinkel. Noget hænger simpelthen ikke sammen her. Hvor der er vilje er der tilsyneladende vej, men god fornøjelse med at have ondt af dig selv og kæfte op på nettet. Eller er dette i virkeligheden endnu en joke ligesom da du startede med at poste? Hun har slettet sine posts, men til de uvidende kan jeg fortælle at i omkring hendes 200 første posts var hun en nar, så skrev hun til sidst at sådan var hun slet ikke, og at det bare var et socialt eksperiment, og så slettede hun alt og skred. Nu er hun så vendt tilbage som en nar igen, og det er da svært at ikke mistænke hende for at atter engang trolle 2 the max.

Prøv lige og få dig et liv eller følg ordenligt med de andres så du kan få dine fakts på plads.
Jeg havde været her i et stykke tid og skrevet indlæg også inden mit eksperiment. Det var helle ikke på grund af det jeg slættede mine indlæg, men på grund af en dårlig spøg fra en af jeres andres bruger. Jeg var bare ikke så klog på net og computer at jeg kunne se spøgen, som var et facebook mærke med ens fulde navn og billede og det var ikke kun mig der fik nøjeren over det og da jeg opdagede at det blot var en kode drilleri da var jeg allerede halvvejs færdig med at slætte mine indlæg og kunne lige så godt fortsætte. Og ja jeg var noget paranoid, men det er sådan noget der kommer når ens x blander små doser keta i amfen. (HR råd til andre, tag aldrig mod stoffer fra den mand...!)
Du giver mig hård konkurance til nar titlen, men jeg gør hvad jeg kan for at slå dig ;)

er der da nogen af os andre der kender den mand tror du ??
og hvorfor hænger man ud sammen med folk der blander ting i ens stoffer... det er vel så han ka voldtage dig når du er dopet nok.... ej... men sku da for åndsvagt at indtage stoffer ufriviligt.. jeg havde tæsket ham halvt ihjel eller meldt ham til politiet.. ja :) også selv om jeg selv var dopet...
Altså.. jeg mener... der må jo være en grund til idioten smider penge ud :)

Dedikeret medlem

The-Lizardman skrev:
Opis skrev:
Dr. Phibes skrev:

er der da nogen af os andre der kender den mand tror du ??
og hvorfor hænger man ud sammen med folk der blander ting i ens stoffer... det er vel så han ka voldtage dig når du er dopet nok.... ej... men sku da for åndsvagt at indtage stoffer ufriviligt.. jeg havde tæsket ham halvt ihjel eller meldt ham til politiet.. ja :) også selv om jeg selv var dopet...
Altså.. jeg mener... der må jo være en grund til idioten smider penge ud :)

at man bliver fuck i låget når man får stoffer man ikke tåler... Hvis han voldtog mig så har jeg ikke opdaget det, ikke engang en kløen, så bare han har hygget sig :P
Jeg tog det ganske frivilligt i troen om at det var amf.
Hvad du ville gøre eller ej kan jeg ikke bruge noget da jeg har andre forudsætninger end dig. Kan ikke se hvorfor drage politiet i det.
Tja, vel fordi han er itiot, halllooo :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jeg har sjovt nok også sniffet ketamin og amfetamin sammen - forresten kan jeg sniffe ekstremt meget af begge dele - ihvertfald på det givne tidspunkt... og nej.. så smadret bliver man heller ikke af den kombo....

Men opis - du sidder og modsiger dig selv - hvad er det du lider af

Indtil videre er det enkelfobi - panikangst - dårlig ryg og bipolar....

Kan du bestemme dig?

Du er bange for din læge? Det under enkelfobi - hvad der sket mht til læger der har skræmt dig?

Hvad har din ekskæreste med du sidder og lyver at gøre?

DU minder om en jeg kender der hedder sofie........ men ved pga andre brugere på boardet at det ikke kan lade sig gøre at du er hende - men du lyver på samme måde..... snakker udenom på samme måde... fyrer lort af på samme måde..... i er sgu nok ens selvom i ikke engang har mødt hinanden.

Hvad er det du lider af? Kan du bestemme dig? Du lyder mest som en der lige har sat sig minimalt ind i hvordan man snyder kommunen med psykiske lidelser fordi din viden omkring din egen sygdom er virkelig begrænset og det burde den jo ikke være, nu når du har fået psykofarmika osv.... hvad fik du egentligt da du fik psykofarmika?
Nu kan jeg ikke så meget latin, men da latin er grundlaget for så mange andre sprog vil jeg gætte mig lidt frem.. Psyko ved jeg betyder sjæl eller tilsvarende og farmika... hmmm... altså ordet skriger af medicin eller tilsvarende - så psykofarmika må være en betegnelse for medicin det bliver brugt til at kurere sjælen aka psyken med..... så hvad fik du mod din angst? Udover truxal http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medi ... spx?Id=725 som bruges til behandling af psykoser - angst PRÆGEDE tilstande og til at mildne abstinenssymptomer med... men hvad er det lige du har fået udover truxal?
Når man siger jeg har fået psykofarmika mod min angst - lyder det i mine ører som løgn.. hvis nu du havde sagt du havde fået f.eks akarin imod din angst og ikke psykofarmika(som er et ord der kan læses på mange måder) så havde jeg troet meget mere på dig end jeg gør nu - lige nu tror jeg bare du har spildt min tid og det pisser mig sgu da af...

Kan sagtens quote dig for alle de ting du siger du fejler - men du sletter det nok snart ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Opis, Phibes, COA og kompagni... Hvis i lige gider at droppe jeres kællingeattituder (og lamme kommentarer lizzardman) overfor hinanden og forsøge kun at skrive hvis i føler jer sagligt spørgelystne eller såmænd bare virke interesserede i, på en sober måde, at nå frem til noget nogen kan bruge til noget. Så kan det være jeg ikke lukker tråden og stikker jer allesamen en advarsel trods det patterbørnsniveau i lægger for dagen.

Nu har jeg skimtet det meste igennem "pyh" og kan fornemme at det mestendels nu handler om Opis situation.. Så får jeg lyst til at spørge; Er du i nogen form for behandling eller på nogen form for medicin?? Hvis ikke ville jeg nok først og fremmest fokusere inderligt på at få sat et samarbejde igang med en professionel, førend alt andet.. For hvis du ikke orker at købe ind, tage til møder på kommunen eller passe et arbejde, så har du i første omgang brug for at blive tilset af en psykolog/psykiater og ikke alt muligt andet. Det kan godt være det kommer til at koste dig, men fraværet af den beslutning kan potentielt set koste dig din frihed (læs: galeanstalten)

Udover det så ville jeg hvis jeg kendte dig, give dig et par ordentlige nakkedrag for at fylde dig med amfetamin, hash og noget så obskurt som rohypnoler PÅ EN FESTIVAL?! Og sikkert også samtidig... jesus kvinde! Så er der sgu ikke så meget at sige til at du har angst, det kan du godt selv se ikke?? Måske er det ikke velset, men som ven ville jeg kunne se igennem fingre med at du røg den fede, alt det andet vil jeg dog anbefale dig med at lægge på hylden indtil du i det mindste fik den ro der skulle til for at du kunne passe et arbejde.

Start her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=25506 der er et afsnit om angst, med nogle kontakter du evt. kan bruge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis said it...... men hvorfor skal 3-4 mennesker kollektivt straffes fordi en sidder og enten lyver eller også er virkelig virkelig syg...... den sidste tror jeg ikke på..... med det bare min mening. så det sagt nu gider jeg ikke skrive mere i det her topic - gider ikke flere advarsler

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Cubensis said it...... men hvorfor skal 3-4 mennesker kollektivt straffes fordi en sidder og enten lyver eller også er virkelig virkelig syg...... den sidste tror jeg ikke på..... med det bare min mening. så det sagt nu gider jeg ikke skrive mere i det her topic - gider ikke flere advarsler

Fordi det forekommer mig fælt "arthur-schoppenhauerisk" at forholde sig så uempatisk som det er tilfældet, overfor en person der (som du selv udtrykker) er virkelig virkelig syg. Om ikke andet så for at statuere et nødvendigt eksempel på hvad konsekvensen er ved ikke at holde en tilnærmelsesvis god tone når topic er et levende menneskes personlige kvaler, bedragerisk eller ej.

Velkommen til medaljens bagside :wink:

Dedikeret medlem

Cubensis:

Har du også læst. Alt du spørger om har jeg skrevet.

Prøv igen...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Opis skrev:
Cubensis:

Prøv igen...

Hvad skal det betyde?

Dedikeret medlem

Cubensis skrev:
jesus kvinde!

Det er frøken Opis for dig unge herre :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det er altid nemt at afværge en konfrontation med kækhed.. Touché!
Vær sød ikke at problematisere de ting der fastholder dig i din magtesløshed og forhold dig til det væsentlige i mit indlæg , ellers gider jeg ikke at bruge mere tid på dig.

Dedikeret medlem

Cubensis skrev:
Opis skrev:
Cubensis:

Prøv igen...

Hvad skal det betyde?

Du har nok hoppet et par linjer over, prøv igen siden du ikke har set hvor jeg skriver omkring det du spørger om...

Så prøv igen, betyder læs igen og denne gang så læs alle linjerne.

Dedikeret medlem

Cubensis skrev:
Ja det er altid nemt at afværge en konfrontation med kækhed.. Touché!
Vær sød ikke at problematisere de ting der fastholder dig i din magtesløshed og forhold dig til det væsentlige i mit indlæg , ellers gider jeg ikke at bruge mere tid på dig.

åj, nej, vil du så slet ikke læse mine indlæg, øv øv, rammer mig lige i hjærtet, jeg må have terapi, kommer nok aldrig over det...

hvis du ikke gider at bruge tiden, så spar dig selv og find noget andet at læse og svare på.
fej for egen dør søde..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg syntes du forholder dig pænt ignorant overfor mig i forhold til at jeg har bedt folk om at tale pænt i tråden, mest fordi jeg har utrykt en smule sympati for din situation i modsætning til de resterende folk der har ytret sig i tråden. Ja faktisk bør du være ovenud taknemmelig for at der overhovedet er nogen der reagerer på dine kvaler, da det er ret åbenlyst hvordan du bruger psychedelia til at kompensere for den manglende kontakt i din hverdag.

Men so be it, du nægter at forholde dig til den virkelighed du lever i og foretrækker at have melidenhed med dig selv, skyde skylden på "systemet" ekskæresten og din diagnose.. Så er det klart du ikke er nået så meget videre end dit værelse de sidste fem år. Jeg kan da godt se at det er lettere at forholde sig sådan til tingene fremfor at tage et fast greb om skrævet og tage det første skridt mod en potentiel bedre tilværelse. Men hvis du gerne vil ende som en lummer kattedame, så fortsæt endelig den gode stil.. Men please! Indse i det mindste at rohypnoler, hash og især amfetamin kun er med til at køre dig endnu længere ud i dine vrangforestillinger, uanset hvad du umiddelbart føler.

PS: Hvis du absolut skal køre et lille sidemisbrug så vær sød og hop af den offentliges konto, for jeg bliver sgu pænt harm over at skulle betale for andres idioti.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Cubensis skrev:

Fordi det forekommer mig fælt "arthur-schoppenhauerisk" at forholde sig så uempatisk som det er tilfældet, overfor en person der (som du selv udtrykker) er virkelig virkelig syg. Om ikke andet så for at statuere et nødvendigt eksempel på hvad konsekvensen er ved ikke at holde en tilnærmelsesvis god tone når topic er et levende menneskes personlige kvaler, bedragerisk eller ej.

Velkommen til medaljens bagside :wink:

Det var sgu da rart :) Og jeg er helt enig.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er også enig, og undskyld opis - medmindre du lyver - så hader jeg dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Jeg er også enig, og undskyld opis - medmindre du lyver - så hader jeg dig.

:stupid:

Hva snakker du nu om?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Homo superior - det er er ikke særlig superior du er lige nu da ;)

Jeg er enig med arpheus - er det svært at se...

Derefter siger jeg undskyld til opis, medmindre hun lyver, så hader jeg hende...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Cubensis skrev:
Jeg syntes du forholder dig pænt ignorant overfor mig i forhold til at jeg har bedt folk om at tale pænt i tråden, mest fordi jeg har utrykt en smule sympati for din situation i modsætning til de resterende folk der har ytret sig i tråden. Ja faktisk bør du være ovenud taknemmelig for at der overhovedet er nogen der reagerer på dine kvaler, da det er ret åbenlyst hvordan du bruger psychedelia til at kompensere for den manglende kontakt i din hverdag.

Men so be it, du nægter at forholde dig til den virkelighed du lever i og foretrækker at have melidenhed med dig selv, skyde skylden på "systemet" ekskæresten og din diagnose.. Så er det klart du ikke er nået så meget videre end dit værelse de sidste fem år. Jeg kan da godt se at det er lettere at forholde sig sådan til tingene fremfor at tage et fast greb om skrævet og tage det første skridt mod en potentiel bedre tilværelse. Men hvis du gerne vil ende som en lummer kattedame, så fortsæt endelig den gode stil.. Men please! Indse i det mindste at rohypnoler, hash og især amfetamin kun er med til at køre dig endnu længere ud i dine vrangforestillinger, uanset hvad du umiddelbart føler.

PS: Hvis du absolut skal køre et lille sidemisbrug så vær sød og hop af den offentliges konto, for jeg bliver sgu pænt harm over at skulle betale for andres idioti.

Jeg er stort set enig i den første del af dit indlæg, men dit PS... Det er jo velkendt, at der er en udbredt tendens til selvmedicinering ved mange psykiske lidelser inkl. angstpatienter. Mener du, at de mennesker skal nægtes økonomisk hjælp fra det offentlige og har du overvejet konsekvenserne?

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]