jeg har sjovt nok også sniffet ketamin og amfetamin sammen - forresten kan jeg sniffe ekstremt meget af begge dele - ihvertfald på det givne tidspunkt... og nej.. så smadret bliver man heller ikke af den kombo....
Men opis - du sidder og modsiger dig selv - hvad er det du lider af
Indtil videre er det enkelfobi - panikangst - dårlig ryg og bipolar....
Kan du bestemme dig?
Du er bange for din læge? Det under enkelfobi - hvad der sket mht til læger der har skræmt dig?
Hvad har din ekskæreste med du sidder og lyver at gøre?
DU minder om en jeg kender der hedder sofie........ men ved pga andre brugere på boardet at det ikke kan lade sig gøre at du er hende - men du lyver på samme måde..... snakker udenom på samme måde... fyrer lort af på samme måde..... i er sgu nok ens selvom i ikke engang har mødt hinanden.
Hvad er det du lider af? Kan du bestemme dig? Du lyder mest som en der lige har sat sig minimalt ind i hvordan man snyder kommunen med psykiske lidelser fordi din viden omkring din egen sygdom er virkelig begrænset og det burde den jo ikke være, nu når du har fået psykofarmika osv.... hvad fik du egentligt da du fik psykofarmika?
Nu kan jeg ikke så meget latin, men da latin er grundlaget for så mange andre sprog vil jeg gætte mig lidt frem.. Psyko ved jeg betyder sjæl eller tilsvarende og farmika... hmmm... altså ordet skriger af medicin eller tilsvarende - så psykofarmika må være en betegnelse for medicin det bliver brugt til at kurere sjælen aka psyken med..... så hvad fik du mod din angst? Udover truxal
http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medi ... spx?Id=725 som bruges til behandling af psykoser - angst PRÆGEDE tilstande og til at mildne abstinenssymptomer med... men hvad er det lige du har fået udover truxal?
Når man siger jeg har fået psykofarmika mod min angst - lyder det i mine ører som løgn.. hvis nu du havde sagt du havde fået f.eks akarin imod din angst og ikke psykofarmika(som er et ord der kan læses på mange måder) så havde jeg troet meget mere på dig end jeg gør nu - lige nu tror jeg bare du har spildt min tid og det pisser mig sgu da af...
Kan sagtens quote dig for alle de ting du siger du fejler - men du sletter det nok snart ikke?