Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Yeaah... :P Det ikke ligefrem noget jeg er stolt over. Men fucked var det!

En anden pæn fucked ting, var da jeg gik i 1.g, der sad hele klassen og chattede sammen i samme msn vindue. Nå... jeg var skæv og liderlig, så skrev om ikke der var nogen der vil sutte min pik.. Og utroligt nok, skrev en af pigerne fra klassen til mig efter jeg havde skrevet det et par gange, at det vil hun gerne..
Hende pigen her, var ikke just en model, eller så meget som en man vil vise frem til vennerne. Så aftaler med hende at det er noget der bliver mellem mig og hende, hvilket hun er helt enig med mig i - til at starte med i hvert fald.
Nå, vi smutter ud på toilettet i timen og hun vil til at kysse mig og alt muligt, så jeg slukker bare lyset og siger hun skal sætte sig på knæ..
Efter et stykke tid, kom en af de lækre tøser over og siger til mig "Big-O... Hvad er det for noget med dig og hende der?".. Hvilket sjovt nok faldt sammen med at jeg havde lavet en facebookgruppe, hvis formål var at sikre at fede trunter ikke rendte rundt i stramme leegins! - Hvilket hun gjorde...

Medlem

det er meget fedt at du bare kan blive ved med at spytte den ene fucked historie op efter den anden, uden der rigtig er andre der kan følge med :D ville da på en måde ønske jeg kunne gøre det samme :lol: var bare ikke rigtigt brændt af i mine tidlige teenage år, så det er først kommet senere og under massiv alkohol og få gange stof påvirkning. husker ikke så meget af de ting, men det har sjældent været direkte kriminelt :p har stjålet ting fra ulåste biler på syre, tit nakket fra supermarkeder når jeg har været stiv eller skæv, lavet indbrud, sat med de mest fucked typer og drukket/taget narko.. alt fra hjemløse til folk jeg tilfældigt har mødt til en tidligere lære
har dog været ude for en del fucked op ting med piger, men husker det ikke i dag da det har været piger jeg gerne ville glemme.. :roll: men det er jo nærmest en daglig ting for dig at lave damer skulle man tro? ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@CoreyTrevor: I mine ører lyder det nu ret kriminelt at stjæle fra ulåste biler og supermarkeder, samt at begå indbrud... Men det er måske bare mig, der er så gammeldags og forstoppet, rent holdningsmæssigt.

Dedikeret medlem

@CoreyTrevor: I mine ører lyder det nu ret kriminelt at stjæle fra ulåste biler og supermarkeder, samt at begå indbrud... Men det er måske bare mig, der er så gammeldags og forstoppet, rent holdningsmæssigt.

Heldigvis kan man ændre sig med alderen og blive mere gammeldags - er ikke stolt af de ting jeg har gjort, men jeg begynder og blive stolt over de ting jeg gør.
En opvågning og selvransagelse sammen med længere tids totalt afholdenhed har gjort at jeg ikke længe behøver at lyve for mig selv for at se mig selv i øjnene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@CoreyTrevor:
Haha :D Jamen mange tak - tror jeg da :P

En anden ret fucked ting, var dengang jeg gik på efterskole, der var jeg lige blevet hentet af politiet om mandagen fordi de vil snakke med mig om hvad jeg lavede i sommerferien, nå.. det her var altså uge 2 på efterskolen. Og det passede lige så godt sammen med at der var sårn en slags byfest kaldt ambufest i den by jeg gik på efterskole i, og jeg havde en fætter der var et par år ældre end mig selv, som ringede og spurgte om ikke jeg kom ned og drak sammen med ham torsdag aften.. Nå, jeg får en pænt lækker tøs med ned i byen, og vi drikker os så stive at min fætter bogstavlig talt vælter af stolen flere gange, så ender med at jeg må ringe efter en taxa til ham. Nå, mig og hende pigen havde siddet og flirtet lidt med hinanden, og ender da også med at vi kommer godt igang nede på havnen op af en lastbiltrailer, men da jeg så ser en hvid bil på den anden side af en hæk, skynder vi os væk fra vejene og ned til sådan et bådhus hvor vi fortsætter den gode stime! Nå, efter vi er færdige og skal til at gå op ad sådan en vold lang bakke, når vi ikke særlig langt, før pigebarnet begynder at brække sig vildt og voldsomt. Så ender med at jeg modvilligt må ringe efter en taxa.. Nå... Hende pigen her, bor på det eneste værelse som er mere end 2 mands værelse, men får hjulpet hende ind af vinduet og sikret mig at hun er gået i seng inden at jeg selv hopper i seng. Jeg bliver så vækket fredag formiddag af ham jeg boede på værelse med, som sagde at jeg skulle komme over på kontoret.
Havde herre ondt i hovedet, og var stadig småstiv da jeg får snøvlet mig sammen til at komme derover.. Nå, der sidder rektor så, og spørger hvad jeg lavede i nat. Og svarede at jeg bare lå og sov. Men af på det tidspunkt uklare årsager vidste han at det ikke passede, hvorefter at han så sagde at hvis ikke jeg fortalte hvad jeg lavede med det samme, så vil jeg blive smidt helt ud af efterskolen (kommunen havde sagt at hvis jeg blev smidt ud, hed det 3 måneder i en hytte i Norge med 3 pædagoger, hvilket jeg bestemt ikke havde lyst til). Så fortæller så at jeg måske var nede i byen og få en enkelt drink.. Nå, jeg kommer til sidst ud fra kontoret, og finder så ud af at hende pigen jeg havde taget med ned i byen, havde totalt overbrækket sig på hele det 4 mands værelse hun boede på, samt dem hun boede på værelse med..
Bliver så sendt hjem på tænker, og skal til at pakke mine ting, åbner så min skuffe, og i den skuffe finder jeg så hende tøsens g-streng.. :roll:
Når lige at sætte mig ned sammen med hende i solen og snakke lidt med hende, hvorefter jeg så viser hende, hendes g-streng og spørger om ikke hun vil have den tilbage, hvorefter hun så siger at jeg kan få lov til at beholde den som et minde.. :shock:
Som om jeg har lyst til at have en brugt g-streng til at ligge som et minde om en voldsom druktur :rocking:

Dedikeret medlem

Obama der er snart material til en ret fed tv-serie med en ung høj blond nordjyde :lol: jeg sku helt klart se den.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er ikke nordjyde :(

Men ja haha :P

Var også engang i byen med en udmærket fræk blond tøs jeg havde haft ansvaret for i en virksomhed jeg arbejde en periode.
Nå, det viser sig så at hun lige er blevet student, og har været i byen hele ugen.. Efterhånden som øllene bliver flere i maven, drejer samtalerne oftere og oftere over på hvad vi hver især godt kunne li i sengen osv..
Så får hun pludselig den "fantastiske" ide, at vi da skal hoppe i limfjorden - for det skulle da prøves!
Nå, vi kommer derned og begynder at tage tøjet af. Hvorefter der lige er lidt kort fingerleg / sutten, hvorefter vi så hopper i.. Og fuuck hvor var det koldt!! Nå, vi begynder at svømme tilbage mod den trappe der gik fra landjorden og ned til fjorden. Så vender hun sig så med ryggen ind mod trappen, og vi stod og kyssede der et stykke tid, alt i mens at jeg virkelig skulle kæmpe for både at holde hende, og mig selv oppe med mine tæer ind mod trappen.. vi kommer op af vandet, og begynder at knalde maks 10 meter fra en meget trafikkeret vej, hvorefter hun så begynder at pive over at hun fryser (som om at JEG heller ikke gjorde det!!)
Nå, jeg får fat i en taxa, og ender da også med at han må holde ind en enkelt gang fordi hun skal knække sig.. :roll:
Vi kommer så hjem til mig, og ind i seng. Og fortsætter så i endnu højere gear end nede ved fjorden.
Og hun er en skriger, altså sådan virkelig virkelig... Har ALDRIG oplevet noget lignende! Det var virkelig så slemt at jeg blev nødt til at holde hende for munden, for at mine naboer ikke skulle tro at jeg var igang med at voldtage en tøs. Så slemt var det virkelig, og lød virkelig sådan! Begyndte helt at grine, i mens vi lå og humpede, fordi at jeg godt selv vidste hvad jeg vil tænke som nabo der hørte hende skrige.

Nå, ender med at vi falder i søvn efter akt 1, og da vi så vågner skal vinduerne altså også lige blæsses ud igen!
Efter at jeg får hende sendt hjem, møder jeg min nabo på gangen, som jeg snakkede skide godt med, han spørger også hvad hulen det var der foregik i nat, om jeg havde haft et såret dyr på besøg eller hvad hulen det var der skreg så højt?!
Hvorefter jeg jo så må fortælle at det var en tidligere ansat 8)

Edit: Det skal så lige siges, at da jeg vågner dagen efter, kan jeg næsten ikke gå på mine fødder, og kigger så hvad fanden der er sket med dem.. Det viser sig så at de er blevet TOTALT skæret op af de der små muslinger der åbenbart sad op af den mur vi kyssede i, i vandet.. Og mener altså... de var sådan VIRKELIG skåret op!!! Så jeg brugte de næste mange dage på at ligge vandret, pga de barberbladslignende snitsår jeg havde overalt på fødderne!!

Dedikeret medlem

Stakkel ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
FSO... Svarede du lige på CoreyTrevors vegne? Det synes jeg bare var fucking fint gjort! :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Sådan er jeg bare så rar - følte mig nok også lidt truffet på samvittigheds delen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Lille! "Fuck ups" fra min side

Skriver SRP og vil gerne have noget roligt musik til at køre i baggrunden, hvor valget går på albummet "The Wall".
Havde ikke tænkt på sangen "We don't need no education" var på, så motivationen faldt proportionel med sangen, mens jeg skrålede de gyldne ord: we don't need no education!!

God søndag

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem

Jaaa jeg er lige kommet hjem fra en "lille" tur på staden.

Mig og en kammerat havde købt for 400 hver, så bliver vi selvfølgelig lige stoppet :stop: og de finder det nede i klunkerne. :(

Men udover det skulle han selvfølgelig lige narkotestes, med den der lorte spyt prøve og den var positiv. Så han mistede lige kørekortet i 3 inkl. en bøde for det og 2000 for besiddelse.
Jeg måtte "nøjes" med en bøde på 2000.

Total lorte aften, især for min kammerat!! :evil:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Henne i hjørnet
Jeg bliver lidt svimmel, når jeg drikker...

For nogle år siden boede jeg i et "delehus" sammen med 3 andre unge mennesker. Jeg havde drukket tæt det meste af dagen og besluttede mig for at invitere de andre ind på mit værelse, for at drikke videre og det ville de gerne. Vi var nu en 4-5 stykker, både piger og drenge og den fik ikke for lidt. Jeg fik vist truet de fleste af drengene, fordi jeg syntes de spillede noget dårligt musik på mit anlæg og fik "lagt an" på alle tøserne, med knapt så charmerende replikker. Én af pigerne ville gerne invitere nogle venner over og jeg sagde at de skulle være velkommen. Så der kom 2 gutter af anden etnisk herkomst og efter at have kommenteret deres hudfarve med et meget farvet ordvalg, fik jeg en på hovedet af den ene, hvorefter de løb begge to. Jeg efterfulgte dem og fik fat på den ene ude på gaden, hvor han fik en seriøs omgang klø inden han slap ud af min headlock og løb sin vej. Jeg gik så indenfor igen og drak videre sammen med de andre. Lidt senere på aftenen bankede det på døren, så jeg gik ned for at åbne og nåede kun lige at stikke hovedet ud, da jeg fik en flaske i skallen. Jeg gætter på det var hævn, for at jeg havde banket ham udlændingen tidligere. Anyways, det næste jeg husker er at jeg er på vej ind på skadestuen, for at få kigget på mit hovede og jeg mente åbenbart at offentligt transport var udelukket, for jeg bestemte mig for at rulle en eller anden dude for hans cykel. På vej ind på skadestuen, nu cyklende, møder jeg så min far, som spørger hvad fanden jeg har lavet, fordi jeg havde blod løbende ned ad ansigtet og jeg får sagt noget i stil med, hvis du ikke har tænkt dig at hjælpe så kan du fandeme bare få nogen på skallen. Han beslutter sig så for at tage chancen og køre mig hjem. Ikke den hyggeligste biltur for ham, men nok om det... Han sætter mig af og da jeg når hen til hoveddøren finder jeg ud af, at jeg har låst mig selv ude. Det var sådan en smart smæklås vi havde. Men jeg ville selvfølgelig ind alligevel, så jeg vælger, (klog som jeg er) for at skåne min hånd, at smadre ruden med min albue og kunne hurtigt mærke, at det nok var det dummeste, jeg havde gjort den aften. Så jeg løb ud til min far, som heldigvis ikke var kørt endnu og sagde han skulle køre mig på skadestuen omgående, hvilket han gjorde. Efter jeg havde truet personalet på skadestuen og tilbudt dem 1200 kr. for at jeg måtte springe foran i køen, kom jeg så endelig til og fik pillet adskillige glasskår ud af min arm. Ikke nok med at jeg havde ødelagt min helt nye Armaniskjorte, fandt de ud af at jeg havde revet en nerve over i min arm, hvilket resulterede i at jeg stadig den dag idag, har to fingre på min hånd, som jeg ikke kan bevæge. Jeg blev dog boende i huset indtil min udlejer fik nys om episoden og smed mig ud :D

Flere af detaljerne i historien har jeg fået fortalt, da jeg ikke selv kunne huske halvdelen af det... Dejlig aften!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad havde du taget? Det lyder til du var utrolig træls den aften lol

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
For fanden, jeg føler mig som et englebarn efter at have læst den her thread haha :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kender I det med at oprette en datingprofil fordi man er liderlig, får scoret en ganske udmærket tøs første dag, finder ud af at hun ryger tjald og tager snits i byen, får kneppet hende, hvorefter du kommer i tanke om at du har en recept til at ligge for klamydia fordi du havde gruppesex med en ven og to billige tøser (fandt vi først ud af bagefter), og lægen gad ikke engang teste en, så fik bare en recept... Og alt det kommer man først i tanke om bagefter.. :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Nej, du er en slem bandit Obama :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det her er fanme en fed tråd mand ! haha, hvor er jeg glad for at have fundet den. Har en okay anekdote til samlingen:

Mine forældre var på ferie og jeg skulle passe deres hus (på tidspunktet flere år siden jeg forlod reden) da min mor er utrolig indbrudsusikker. Anyway jeg havde mit barndomshjem for mig selv i en uge og gik frenzy i en rus af alle stoffer jeg kunne komme i nærheden af og dyrkede nostalgiske trip på stribe hjemme i hytten.

Kort optakt: Torsdag tog mig og en kammerat et MDMA trip og udforskede huset som er en kæmpe villa... jeg sov ikke og tog i skole om Fredagen (de gamle ville komme hjem natten til lørdag). Efter skole, i øvrigt godt stegt, tog jeg i fredagsbar hvor jeg tilfældigt møder en kammerat fra et andet studie som noget af det første spørger om vi ikke skal peppe den lidt op. Jeg er helt klar på den, og vi sætter os med en håndfuld øl, deler en lille klump opium vi spiser og napper et bar benzo' er til at booste med.

Lynhurtigt får jeg svært ved at gå ordentligt og da vi begge er tilpas fucked skrider vi fra skolen og forsøger at komme hjem. Det går af helvedes til, min kammerat brækker sig inden i en kiosk fordi han ikke kunne holde lyden af ekspedientens snak ud :D haha.

Lang historie forsøgt kort, vi kommer hver til sit, kan ikke rigtig huske at jeg er stået hverken på eller af toget. Heller ikke jeg har sagt farvel til min buddy undervejs. Jeg kommer hjem i mine forældres hus, hvilket jeg vel at mærke har gjort helt rent, ryddet op og virkelig renset spor fra en uges kaos! Herfra husker jeg kun små billedframes:
Jeg vågner i mine forældres gæsteseng næste dag og tænker WHAT THA FUCKING FUCK! Aner ikke hvad jeg laver der, hvorfor eller hvordan jeg er havnet der. Efter et par minutter fatter jeg en smule og konkludere jeg er gået i seng hos dem før de kom hjem om natten. Jeg kommer ud og hilser glædeligt gomorgen og spørger om det har været en god ferie.
Ingen af dem svarer men min far giver mig i stedet et jointskod og en halv joint i et rør.

De ville gerne have en forklaring - men det ville jeg fanme også for jeg fattede hat. Det viser sig så:

Mine forældre er kommet hjem om natten, har fundet deres voksne søn ligge fuldstændig "livløs" på sofaen. (Jeg trak vejret men thats it). Jeg havde splittet stuen ad og man kunne ikke se gulvet for bare cd´er jeg havde revet ned fra hylder og fundet i min ungdomsting på loftet. Jeg havde røget indfor og jeg sir jer - DET ER EN DØDSSYND i mine forældres hus at ryge indenfor. De kan lige præcis acceptere jeg ryger udenfor.

PINLIGT ! - Min far har altså båret, virkelig båret, sin voksne søn i seng og jeg har bare været long gone! Jeg har splittet deres hus ad, røget indenfor og brækket mig på lokummet.
Jeg havde smidt en pose fra shell fyldt med alt mulig lort fra mig så flere ting var smadret og lå og flød.

Min mor har engang sagt til mig: Jeg elsker at komme hjem fra arbejde, sport, ferie, bare komme hjem og så slappe helt af fordi det er orden.

Der var ikke orden den aften, og jeg havde efterfølgende nogle sindssyge moralske tømmermænd..

Ps.. tre dage efter får jeg en pakke fra en fitness hjemmeside hvor jeg i min koger fredag aften havde bestilt protein pulver osv. Mærkeligt nok havde jeg bestilt præcis hvad jeg manglede af div. produkter og fuldstændig samme mærke som jeg plejer. En smule logisk tænkning på en aften der var styret af udpræget KAOS!

Den dag i dag er mine forældre og jeg gode venner igen. Men det er stadig noget jeg flover mig for vildt over! Min far har måtte bære mig i seng. Fuck mand.. haha.

Smurf

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:lol:

Det lyder som en god overraskelse du gav dem :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ja de var vildt imponerede ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]