Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 sep 2025 09:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Treasure skrev:
SunVeil skrev:
sayeh skrev:

Okay lyder godt jeg har altid fået at vide at hvis man har tendenser til psykisk sygdom så er hash det værste man kan gøre ..!!
Men det kan jeg høre ikke er helt sandt .. :P

Det får du hele tiden at vide fordi de ved hvor afhængige psykisk syge bliver af hash, da det virker meget bedre end deres skod medicin. Og de vil jo gerne af med deres skod medicin.

Sikke da en gang crap at fyre af. Hvem siger psykisk syge bliver mere afhængige af hash, og hvorfor skulle det virke bedre end medicin?

Igen igen personlig erfaring. Jeg har brugt meget af mit liv på psykiske institutioner så jeg ved udemærket hvad jeg snakker om og har set mønstret gentaget igen og igen.

Jeg siger selvfølgelig ikke det virker sådan for alle, men i de fleste tilfælde er det min vurdering at sådan er det.

Jeg har kendt EN skizofren som foretrak medicinen fremfor hash, men han er lidt forvirret endnu :P

Du har alt ret til at være uenig for jeg kan ikke bakke en skid op, men jeg ved ihvertfald i min egen krop og hjerne hvad der giver mig hvad jeg har brug for.

Så længe hash er et overset og ignoreret stof, så kan man jo heller ikke samle den nødvendige viden om det og i det hele taget teste det som et medicin mod psykiske lidelser.

Jeg ville gi min ene fod for at få hash som medicin ihvertfald i de perioder hvor jeg ryger i depression. Jeg ryger nemlig ind og ud af dem og det virker lykkepiller slet ikke hurtigt nok til at kunne holde trit med.

PS: Jeg har fået meget forskelligt medicin.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]