lightergas no go.... har prøvet det i mine helt unge dage... men aldrig igen
deo.. prøvet men aldrig igen
benzin og andre midler i den katagori vil jeg heller ikke røre..
coke: gider ikke mere.. dyrt og for dumt.. har osse set for mange af mine tidligere kammerater fucke sig selv op med det.. pga. deres scarface drøm osv.
amf: kan godt li det men for mange bivirkninger... sker nok osse kun 5 gange om året.
e/mdma/kiks: kan godt li rusen derfor holder jeg mig til at gøre det sjældent...mindst 1 måneds mellemrum
dxm: er lidt bange for stoffet.. har en mistanke om at det ikke lige er helt sundt for hovedet... så tror min 4. gang var den sidste..
svampe: har kun prøvet milde doser men tror at det er et dejligt stof i de rette omgivelser...
cannabis: det er mit svage punkt.. elsker den og hader den på samme tid... men har efterhånden fundet balancen mellem brug og misbrug..
lsa... glæder mig.. det bliver min første gang på lørdag.. er i gang med ekstrationen...
alkohol... fint nok engang imellem... bryder mig bare generalt ikke om det... og tror sku heller ikke det er særligt sundt for kroppen
alt andet kan jeg ikke sige noget om... men heroin ville være no go... men gad måske godt at prøve rå-opium senere hen.. men så skulle de osse være hjemmedyrket...
projekter jeg vil forsøge mig med senere henne engang i livet..
meskalin: dyrke og prøve
svampe... ordenligt.. og måske dyrke hvis jeg kan finde ud af det..
lsd..hvis bare man kunne skaffe det
og cannabis... det er min alkohol hvis man kan sige det sådan