Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 06:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"Den sag var i medierne for nogen tid siden. Såvidt jeg husker frekventerede hans bror DCF, og såvidt jeg husker var mediernes gengivelse af sagen komplet forkert. Blandt andet var det ikke en Ecstasy+Svampe combo men i stedet Rohypnol, og ja, det var i et miljø, hvor der blev kørt den hårde stil. "
Skrev Malkavian

Det var vidst ikke de enste ingredienser i den blandingscoktail han havde indtaget - hvis jeg tænker på den samme sag, så var det vist et bredt spektrum af uppers og downes som blev kompineret.

Titel:
Medlem

NitRoN skrev:
Kender godt til den kæmpe nedtur, pga alt for mange kix på alt for kort tid. I sommers sidste år, efter sommerferien troede jeg at jeg var blevet sindsyg, jeg fik de såkaldte brainZaps, stød i hjernen, jeg havde taget 90 kix og ca 20 g mexicanske fordelt på 3 uger. Uforsvarligt og DUMT!!! Det var også doser på 15-20 på en aften. En aften havde jeg taget 6 g svampe og 10 kix, de 8 af dem åd jeg på 10-15 min, har aldrig været så blæst før i hele mit liv !!!! Videre, kender i det når man skal sove at man får de stød der og lige i det stød, blir man lam i kroppen men man er stadig vågen, altså kroppen sover, men man er vågen. Og man føler at der er nogen der vil gøre en ondt, så man prøver at råbe om hjælp eller bevæge sig eller at der er nogen der kigger på en. Eller at man får meget livagtige drømme, altså man ser ikke en selv som i almindelige drømme, men man ser ud af øjenkrogen. Jeg har oplevet i en af de der søvnlammelser at jeg lå og rodede rundt på mit værelse, troede jeg, jeg prøvede at råbe om hjælp til mine forældre og sparke til mit fjernsyn, fordi det var så ubegageligt, men det var bare en drøm eller hvad man skal kalde det. Tror godt man kan kalde det en kraftig hallucination. Glemmer det aldrig!!! De gik over efter en uges tid de såkaldte brainzaps. Men det var utrolig ubehageligt...Nogen der har prøvet det???

Ja, har prøvet det en enkel gang, dog ikke i det samme omfang som du beskriver. Fænomenet hedder Sleep Paralysis og der kan læses lidt om det på wikipedia hvis du er interesseret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drugejogge skrev:
NitRoN skrev:
Kender godt til den kæmpe nedtur, pga alt for mange kix på alt for kort tid. I sommers sidste år, efter sommerferien troede jeg at jeg var blevet sindsyg, jeg fik de såkaldte brainZaps, stød i hjernen, jeg havde taget 90 kix og ca 20 g mexicanske fordelt på 3 uger. Uforsvarligt og DUMT!!! Det var også doser på 15-20 på en aften. En aften havde jeg taget 6 g svampe og 10 kix, de 8 af dem åd jeg på 10-15 min, har aldrig været så blæst før i hele mit liv !!!! Videre, kender i det når man skal sove at man får de stød der og lige i det stød, blir man lam i kroppen men man er stadig vågen, altså kroppen sover, men man er vågen. Og man føler at der er nogen der vil gøre en ondt, så man prøver at råbe om hjælp eller bevæge sig eller at der er nogen der kigger på en. Eller at man får meget livagtige drømme, altså man ser ikke en selv som i almindelige drømme, men man ser ud af øjenkrogen. Jeg har oplevet i en af de der søvnlammelser at jeg lå og rodede rundt på mit værelse, troede jeg, jeg prøvede at råbe om hjælp til mine forældre og sparke til mit fjernsyn, fordi det var så ubegageligt, men det var bare en drøm eller hvad man skal kalde det. Tror godt man kan kalde det en kraftig hallucination. Glemmer det aldrig!!! De gik over efter en uges tid de såkaldte brainzaps. Men det var utrolig ubehageligt...Nogen der har prøvet det???

Ja, har prøvet det en enkel gang, dog ikke i det samme omfang som du beskriver. Fænomenet hedder Sleep Paralysis og der kan læses lidt om det på wikipedia hvis du er interesseret.

orv ja det har jeg sgu da også prøvet, troede bare det var fordi jeg ikke havdet fået søvn i lang tid :oops:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja det sku ikke så svært og svare på, du har jo voldtaget din hjerne!, spis masser af frugt og drik evt noget juice :) så får det bedre med garanti! :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Incase skrev:
ja det sku ikke så svært og svare på, du har jo voldtaget din hjerne!, spis masser af frugt og drik evt noget juice :) så får det bedre med garanti! :)

Hvis den post var til mig, så var det altså sidste år jeg

havde det sådan hehe...

Mvh Nitron..

Titel:
Medlem

Broccoli skrev:
kender en tosse som har taget op til 40 kiks på en aften..

Jeg kender en pige, der har ædt 55 kiks på en aften.

Hun tager også op til 5 ad gangen, så går det altså stærkt.

Fatter ikke at folk gider, heller ikke pengemæssigt.

De sidste 40 piller kan da ikke have nogen effekt, hjernen må da være tømt for serotonin.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
NitRoN skrev:
Broccoli skrev:

Jeg kender en pige, der har ædt 55 kiks på en aften.

Hun tager også op til 5 ad gangen, så går det altså stærkt.

Fatter ikke at folk gider, heller ikke pengemæssigt.

De sidste 40 piller kan da ikke have nogen effekt, hjernen må da være tømt for serotonin.

det vil også være mit gæt. Folk der gør sådan noget er hjernedøde.

Havde en bekendt engang der sagde ".. de her kiks er sku okay.... når man har fået en ti-femten stykker af dem selvfølgelig" :twisted:

Titel:
Medlem

Cooker- Så har man en latterlig høj tolerance, når man lukker sådan en gang bræk ud. Ellers er det nogle MEGET DÅRLIGE piller hvis der skal 15 til før de virker hehe..

Men 10 over en hel aften syns jeg altså ikke er sindsygt.

Min egen record er 23 på en aften, men det gør heller ikke en gang til. Man føler sig jo som en levende død efter sådan en tur.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NitRoN skrev:
Cooker- Så har man en latterlig høj tolerance, når man lukker sådan en gang bræk ud. Ellers er det nogle MEGET DÅRLIGE piller hvis der skal 15 til før de virker hehe..

Min egen record er 23 på en aften, men det gør heller ikke en gang til. Man føler sig jo som en levende død efter sådan en tur.

lyder også ret vildt, syntes også 10 er for meget på en aften, jeg ville selv spise MAX 5 piller over en aften for ikke at voldtage mit kranie for meget :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
ditto her... max 5 piller.. har lært at styre det efterhånden under selve rusen, synes mdma bliver en smule kedelig i længden og jeg har kun prøvet det ca. 15-20 gange i løbet af halvandet år.

det højeste jeg har været oppe på er 9 og må ærlig indrømme at jeg gik psykisk ned i godt og vel en uge efter den aften.. så det gør jeg aldrig igen 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Arcadian skrev:
Hejsa alle brugere og gæster på Psychedelica. Her i weekenden skulle
der lige lidt gang i den (måske lidt for meget). Startede kl 20.00 fredag aften med nogle Røde damer/pink laidies. De gav ikke rigtig noglen vild effekt så jeg spurgte min ven om jeg måtte prøve nogle af hans svampe. Efter jeg havde taget svampene gik der 10minutter og jeg begyndte at føle mig godt tilpads. Tog også nogle kix næsten lige efter svampene.

Det samme skete lørdag aften. Tog godt nok nogle flere svampe end fredag aften, stadig sammen med kix. ialt tog jeg nok 15-16kix på hele weekenden med en blanding af svampe.

Har haft det utroligt dårligt her Mandag-Tirsdag,
min mave gør ondt hele tiden. Jeg ser syner og bliver tit ret svimmel.
mine ben og arme ryster uden jeg kan styre dem. Og min psyke er helt i bund.

Nogle der ved hvad det kan være? og vil det snart gå væk igen

Hilsen Kasper.

på forhånd tak.

Pas på forsatan! det lyder som om at din hjerne bare fik alt alt for meget den weekend. det er klart din hjerne/krop siger stop når du fylder så meget gift i dig selv på en weekend. det plejer for det meste at gå væk af sig selv. men vil da ikk love dig at det går væk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Broccoli skrev:

Kender vi den samme :P? kender en der også kan komme op og æde 40 piller på en aften, og han starter ud med ca 10 af gangen :S?

Senest rettet af incase 05 dec 2007 15:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
C L O W N skrev:

Latterlig høj tolerance var det nok i dette tilfælde, det er fuldstændigt - totalt plat. Jeg ville ikke engang turde og fylde så mange e-piller i mig selv.

de sjældne gange jeg har spist kiks har det kun været op til 4 stks.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cooker skrev:
C L O W N skrev:

Latterlig høj tolerance var det nok i dette tilfælde, det er fuldstændigt - totalt plat. Jeg ville ikke engang turde og fylde så mange e-piller i mig selv.

de sjældne gange jeg har spist kiks har det kun været op til 4 stks.

Jeg har også kun været på k333x 2 gange, og til sammen har kun spist 4 ialt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fat nu at der ikk er nogen der gider at høre om årrh hvor mange kiks i/bekendte har taget.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, jeg tror de fleste har fattet pointen nu. Ingen grund til at genoplive denne tråd efter den har sovet i en måned.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]