Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 00:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Ja som ovenstående skriver: Hvordan har du det ?
Jeg finder denne tråd meget syret!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: imellem dine øre, og bag dine øjne^
Halugenlampe skrev:
Fantastisk!!

Sig mig lige, er du badblind i en mere syret reinkarnation.

Har du det virkelig skidt eller er du bare kaospilot i verdensklasse. I alle tilfælde er det smukt og jeg er lidt misundelig, men jeg tror ikke jeg tør bevæge mig derud hvor du befinder dig. Der hvor det liv man klynger sig til er en tynd sytråd og det eneste sikkerhedsnet er en seng på den lukkede.

Åhhh pappa er STOLT :P Dans med mig du gamle :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Aih?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sjovt som denne tråd burde ligge i Fuck men så alligevel ikke :)

Titel:
Junior medlem

mmmm saglig erkendelse af IKKE-Dualismen :) lige ned i løgnhalsen:P

hehehe

Titel:
Junior medlem

forresten.. aner ikke hvem denne 'badblind' er du referere til. jeg vender dog migselv.... TIL migselv mere mere disse dage og i et tempo jeg ikke hidtil har oplevet:)

TAK :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad plejer du at lamme dig på inden du skriver i denne tråd ZEN?

Titel:
Junior medlem

mig selv:)

Titel:
Junior medlem

nåååå ja forresten - fik mig lige en halv kop snaps med min gamle far her tidligerer på aftenen da han ville se en zoro film de havde sendt flere gange på det sidste... min gamle far her blir dog aldrig træt af en god romantisk "cowboy-film".. men ehmm dunno - lidt snaps heh, her til aften - og så spist et æble... gidder ikke drikke kaffe mere(stimulanser slidder på mig) :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
ZEN skrev:

Sygt !

Titel:
Insane psychedelia user!

Fik du for lidt opmærksomhed som barn, zen?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Citat:

det er da en meget go evne så behøver du jo ikke flere stoffer. og problemet er løst..!! syntes dog du bør supplere med noget prof hjælp uden fra.. go vind til den syge fugl

Titel: Re:
Junior medlem

Dr. Phibes skrev:

Kan der sagtens være noget om. måske jeg skulle blive standup komiker? :roll:
------
efter mit indlæg her fik jeg mig en mindre hash psykose og blev indlagt på en psykiatrisk afdeling.
jeg blev lidt tvunget i medicinsk behandling selvom jeg gentagende pointerede jeg ikke ønskede det og gerne ville gå min egen vej. nu er det ikke noget stort, en få mg antipsykotisk medicin og jeg kommer til at deltage i noget ny forskning omkring cannabis og psykoser i kan læse mere om på http://www.capopus.dk .

tak til alle jeres medfølende svar - jeg har ikke røget længe nu og jeg er ikke på nogen form for sove eller lykkepiller. og har det sku ok indtil viddere. selvom jeg dog må erkende en del uro i kroppen nu og da.. men en masse løbe og styrketræning og meditation hjælper på det :)

hvis jeg nogensinde finder hoved og hale i min lille psykose her skal jeg nok se om jeg kan få banket en rep sammen,. men tror nok det er bedst at undlade at udstille migselv som mere end bare "en kende astral" lige pt. hehe

hold jer hyggende :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
God bedring Zen :) Håber det går godt med at komme dig over psykosen og ønsker dig alt muligt held og lykke fremover med at slippe helt af med det :) Lad os håbe den forskning du skal deltage i kan hjælpe andre fremover

Titel: Re: Re:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ZEN skrev:
Dr. Phibes skrev:

Kan der sagtens være noget om. måske jeg skulle blive standup komiker? :roll:
------
efter mit indlæg her fik jeg mig en mindre hash psykose og blev indlagt på en psykiatrisk afdeling.
jeg blev lidt tvunget i medicinsk behandling selvom jeg gentagende pointerede jeg ikke ønskede det og gerne ville gå min egen vej. nu er det ikke noget stort, en få mg antipsykotisk medicin og jeg kommer til at deltage i noget ny forskning omkring cannabis og psykoser i kan læse mere om på http://www.capopus.dk..

tak til alle jeres medfølende svar - jeg har ikke røget længe nu og jeg er ikke på nogen form for sove eller lykkepiller. og har det sku ok indtil viddere. selvom jeg dog må erkende en del uro i kroppen nu og da.. men en masse løbe og styrketræning og meditation hjælper på det :)

hvis jeg nogensinde finder hoved og hale i min lille psykose her skal jeg nok se om jeg kan få banket en rep sammen,. men tror nok det er bedst at undlade at udstille migselv som mere end bare "en kende astral" lige pt. hehe

hold jer hyggende :)

Enten var din kaotiske retorik som du lagde for dagen tidligere i denne tråd påtaget, eller også er du ligepludselig blevet meget bedre til at formulere dig og skriver mere sammenhængende? Eller var det et spørgsmål om opmærksomhed?

Junior medlem

nej det var et spørgsmål om jeg sad midt i en hashpsykose og prøvede at formulere den "bagside af medaljen" jeg oplevede netop på tidspunktet... men hvis jeg bare skal stemples som en tilfældig opmærksomheds-ludder(who isn't really?) fordi jeg er letterer sprogligt retarderet.. ja så skal jeg nok undgå samme fremgang en anden gang.. undskyld.. jeg er så træt af tråde som misser pointen og ender i "jeg vil have ret altzåå altzåå flame snak" istedet for en søgen efter et kompromi og en fælles forståelse :/

oh well.. jeg ved sku ikke om jeg kan formulere den her oplevelse helt klart og fint.. bare slet den her tråd hvis den er et problem..

kan i nyde det gode vejr, jeg hopper ud og slår græsset hos mine forældre :)

:peace:

:stupid:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Velkommen tilbage til dit fornuftige sind Zen! Og godt at høre at du har det bedre. Det lyder som et spændende projekt du skal være med i, og de virker ikke så fordømmende over for hash-brug som mange andre misbrugscentre. Lad os endelig høre om hvordan det går i fremtiden :) .

Til Haloses forsvar vil jeg dog sige, at der er skræmmende meget forskel på måden du skriver på før og nu, og derfor kan det være svært for andre at tro, at det er ægte og ikke påtaget, hvis man ikke har set en psykose før.
-Halose, det er før forekommet at folk har skrevet i en psykotisk tilstand på psychedelia, og sådan ser det altså ud! Psykoser er skræmmende, og virker som en hel anden side af folk som træder frem.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny skrev:
Velkommen tilbage til dit fornuftige sind Zen! Og godt at høre at du har det bedre. Det lyder som et spændende projekt du skal være med i, og de virker ikke så fordømmende over for hash-brug som mange andre misbrugscentre. Lad os endelig høre om hvordan det går i fremtiden :) .

Til Haloses forsvar vil jeg dog sige, at der er skræmmende meget forskel på måden du skriver på før og nu, og derfor kan det være svært for andre at tro, at det er ægte og ikke påtaget, hvis man ikke har set en psykose før.
-Halose, det er før forekommet at folk har skrevet i en psykotisk tilstand på psychedelia, og sådan ser det altså ud! Psykoser er skræmmende, og virker som en hel anden side af folk som træder frem.

Hilsen Fanny

Fair game, jeg blev bare overvældet af at hans måde at udtrykke sig på pludselig er skiftet så radikalt, fra hans tidligere posts til hans sidste post, i selvsamme tråd.

Junior medlem

tak tak drenge:) no hard feelings her overhoved:).. jeg skal nok prøve at holde jer opdateret med hensyn til forsknings projektet. jeg venter stadig på et start op info brev fra dem.. men afdelingen i helsingør jeg er knyttet til fuckede op i min kontaktperson.. den gode gamle med alt for meget bureaukrati. meeeen intet at sige til at de har travlt på hospitalerne pt.. det skal nok komme iorden og bliver sikkert pisse spændennde også:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Rart med en opdatering og ovenikøbet en positiv en af slagsen.
Respekt det kræver sku noget og vende tilbage til en tråd som er så afsporet som den her var det - det er ikke alle som ville gøre det. :wink:
Held og lykke med det.
vi ser

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]