Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har nok beskrevet det lidt for voldsomt, skrev det i en Methylon-weekend-nedtur, hvor disse symptomer meldte sig. Ved godt jeg tager for meget, alt for meget. Og holder mig også en lang pause nu. Har intet problem med ikke at røre det i hverdagene, men lige så snart det bliver weekend så melder følelsen sig: ska da ha, ska da ha... Jeg kan bare ikke drikke alkohol mere, kunne jeg sagtens før, men nu bliver jeg dårlig af det og for virkelig kraftige tømmermænd. Kunne jo også bare lade vær med at gøre noget, men er typen der har brug for noget at feste på, ellers keder jeg mig. Ved godt jeg lyder lidt som en der er fucked helt op, men klarer mig fint i gym., arbejde, venner osv. Jeg har bare fået en kæmpe kærlighed til Methylon, er nærmest forelsket i det.

Men tror sagtens jeg kan holde mig væk fra det indtil roskildefestivalen. Det er ihvertfald mit mål.

Hvor søger man hjælp hvis man har brug for det btw. (Har overvejet det flere gange)

Senest rettet af ielbdg 06 maj 2008 23:34, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Du kan godt selv se det med de ting du skriver ikke? "Ska da ha, ska da ha!" Det kan da ikke være nogen særlig rar følelse at have og hvis du praktisk taget er forelsket i stoffet kan du vel se at det er et problem?

Nummeret til giftlinien er 86121212. http://www.giftlinjen.dk/rusmidler.6
Jeg kunne forestille mig at de kunne give dig vejledning, om ikke andet anonymt. Der er virkelig ingen grund til at tage rusmidler hver weekend.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
kan du ikke bare tage noget coke hvis du absolut vil sniffe i stedet for at fylde dig med meph der fucker dig sådan er du virkelig så forelsket?? jeg forslår dig at skære kraftigt ned lige som alle andre! det er langt fra sundt at sniffe hver weekend!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ayers Rock skrev:
Nummeret til giftlinien er 86121212. http://www.giftlinjen.dk/rusmidler.6
Jeg kunne forestille mig at de kunne give dig vejledning, om ikke andet anonymt. Der er virkelig ingen grund til at tage rusmidler hver weekend.

Nu er giftlinien jo ikke en form for afvænningshjælp/telefonisk misbrugscenter. Det er da en central, man kan ringe til, hvis man er blevet forgiftet af stoffer, eller hvordan man nu ville sige det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

KingOfBongbong skrev:
kan du ikke bare tage noget coke hvis du absolut vil sniffe i stedet for at fylde dig med meph der fucker dig sådan er du virkelig så forelsket?? jeg forslår dig at skære kraftigt ned lige som alle andre! det er langt fra sundt at sniffe hver weekend!

Lidt dumt at anbefale ham at "bare" tage noget coke i stedet for. Det er sgu ikke meget bedre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
mente ikke at skulle sniffe en masse coke bare at han skulle lade være med at fylde sig med RC...
skrev også at han skulle skære kraftigt ned

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Seriøst få nu lidt respekt for jeres krop.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Arius skrev:

Jeg har skam respekt for min krop! Jeg har styr på hvad jeg laver, og undersøger ALTID ting inden jeg tager noget!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Intense Energy! skrev:
Arius skrev:

Jeg har skam respekt for min krop! Jeg har styr på hvad jeg laver, og undersøger ALTID ting inden jeg tager noget!

Det er også rigtigt, det er derfor du har oprettet denne tråd :roll: . Havde du respekt for din krop, havde du ikke ikke lammet dig på mephedron nogensinde og slet ikke 4 weekender i træk. Fat nu at man ikke kender bivirkningerne endnu !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]