Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Child of Aum skrev:
Mange spørgsmål....

Kan godt lide jeg bliver sammenlignet med syge mennesker.... jeg har ikke nogen underlig sygdom der gør mig så "numb" at LSD ikke bider på mig. Men jeg kan sagtens smøre en mad efter jeg har indtaget 1.5mg syre. Har stået og lavet morgenmad til hele flokken i den tilstand, det tog lidt lang tid, men der blev også mixet en fed i forløbet. Forresten var det en god morgenmad:)

Bare lige for at præcisere, så mener jeg ikke du er 'syg' (jeg undlader at inddrage Elven Raver perioden i min lille analyse) blot hardhead. Men eksemplet med patienten der fik 1,5mg IM viser at en given dose ikke har samme effekt på alle. Der kan være psykologiske forsvarsmekanismer igang som ikke kan penetreres blot ved at øge dosen, men kræver langsom 'blødgøren' af sindet af flere omgange. I den anden ende af spektret har vi guru'er som Maharashi, som vel er det mest kendte eksempel. Guruen der fik Richard Alpert til at skifte navn til Ram Das og droppe LSD'en da han blev så benovet over at guruen kunne rende upåvirket rundt på 900 og 1200 mics, da den psykedeliske oplevelse ikke adskilte sig fra hans dagligdags normal tilstand.
Du er hverken guru el. traumatiseret blot hardhead, men pointen er at selv om du har behov for 1,5mg for et gennembrud, er det langt fra normen, og generel koncensus er at der er et loft omkring 4-500µg hvor intensiteten ikke øges yderligere. Så du tager fejl når du generaliserer og mener du er den eneste der tripper igennem, de fleste har bare ikke behov for så store doser for et gennembrud. Det go'e gamle induktions problem in action.

Thumbprint-doser er måske noget andet, da det er så store mængder at LSD'en binder sig til andre receptorer også, og vil måske give en anden oplevelse, selvom de beskrivelser jeg har læst af folk der har prøvet thumbprints i de gode gamle dage ikke adskiller sig synderligt fra hvad der kan opleves på mere moderate doser, bortset fra varigheden af trippet. Jeg ville dog være dybt taknemlig over et link til det forum du nævner hvor hardcore lsd-brugere hænger ud, da det nemlig ikke var min opfattelse at thumbprints var udbredt uden for Familien. Jeg mistænker det for at være lig Chinacat's informative posts om hans fortid som LSD pusher ved Grateful Dead koncerter du baserer det på, men proove me wrong, plz.

Medlem
Brugeravatar

Godt at læse din post.
Det giver mening at læse alle dine ord fordi det kan læses i en lang strøm.

Jeg ved ikke hvad beklagelserne handlede om..?

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Insane psychedelia user!

McPuffy skrev:

psycofanten:

Den indre rejse
Kortlægning af det ubevidste gennem LSD-psykoterapi - Skrevet af Stanislav Grof :)

mucho grazia..:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Paul Atreides skrev:
Child of Aum skrev:
Mange spørgsmål....

Kan godt lide jeg bliver sammenlignet med syge mennesker.... jeg har ikke nogen underlig sygdom der gør mig så "numb" at LSD ikke bider på mig. Men jeg kan sagtens smøre en mad efter jeg har indtaget 1.5mg syre. Har stået og lavet morgenmad til hele flokken i den tilstand, det tog lidt lang tid, men der blev også mixet en fed i forløbet. Forresten var det en god morgenmad:)

Bare lige for at præcisere, så mener jeg ikke du er 'syg' (jeg undlader at inddrage Elven Raver perioden i min lille analyse) blot hardhead. Men eksemplet med patienten der fik 1,5mg IM viser at en given dose ikke har samme effekt på alle. Der kan være psykologiske forsvarsmekanismer igang som ikke kan penetreres blot ved at øge dosen, men kræver langsom 'blødgøren' af sindet af flere omgange. I den anden ende af spektret har vi guru'er som Maharashi, som vel er det mest kendte eksempel. Guruen der fik Richard Alpert til at skifte navn til Ram Das og droppe LSD'en da han blev så benovet over at guruen kunne rende upåvirket rundt på 900 og 1200 mics, da den psykedeliske oplevelse ikke adskilte sig fra hans dagligdags normal tilstand.
Du er hverken guru el. traumatiseret blot hardhead, men pointen er at selv om du har behov for 1,5mg for et gennembrud, er det langt fra normen, og generel koncensus er at der er et loft omkring 4-500µg hvor intensiteten ikke øges yderligere. Så du tager fejl når du generaliserer og mener du er den eneste der tripper igennem, de fleste har bare ikke behov for så store doser for et gennembrud. Det go'e gamle induktions problem in action.

Thumbprint-doser er måske noget andet, da det er så store mængder at LSD'en binder sig til andre receptorer også, og vil måske give en anden oplevelse, selvom de beskrivelser jeg har læst af folk der har prøvet thumbprints i de gode gamle dage ikke adskiller sig synderligt fra hvad der kan opleves på mere moderate doser, bortset fra varigheden af trippet. Jeg ville dog være dybt taknemlig over et link til det forum du nævner hvor hardcore lsd-brugere hænger ud, da det nemlig ikke var min opfattelse at thumbprints var udbredt uden for Familien. Jeg mistænker det for at være lig Chinacat's informative posts om hans fortid som LSD pusher ved Grateful Dead koncerter du baserer det på, men proove me wrong, plz.

1: Du får ikke noget link til nogen steder, det tog mig ret så lang tid at finde det selv. Google til du visner, brug alle dine søgemaskiner. Du finder det stadigvæk ikke, men en eller anden dag, så kan det være du møder en gut mens du er på trip, det kan også være en tøs - imens man sidder et eller andet sted, til en eller anden fest eller bare begivenhed... Kunne det være du faldte i snak med personen og det kunne være man fik sådan et sjovt lille stykke pap - Det er linket til siden - det får man ikke bare over nettet - desuden må jeg ikke engang linke til siden. Altså Forhandler Links er jo ulovlige og harm reduction er jo hovedformålet med Psy.dk.
Så nej jeg skal ikke modbevise dig eller noget, du skal bare selv ud og finde de der "hardheads" som du beskriver os som.

2: det er ikke ved 4-500ug at oplevelsen ikke bliver mere intens, det er efter ca 1200ug at du bare forlænger trippet.
Bare det du siger at Thumbprint doser MÅSKE er noget andet, en person der er så skeptisk som dig, du ville ikke engang kunne klare 1½-2mg. Hold du dig til dine tripdoser.

3: 200ug virker ganske fint på mig, hvor mange gange skal jeg sige det, jeg får også ganske fin effekt af 450ug, men det bliver sgu bare lidt kedeligt, fordi min tankegang allerede er derude af. Føler ikke jeg kan mærke nogen synderlig forskel i mine tankemønstre ved doser under 150ug - ved 200-350ug der går det lidt hurtigere og ved 400-500ug har jeg flotte mønstre og andre mindre og enkelte størrer visuals. 800ug+ - så er vi oppe i gennembrudsdosen. Eller det jeg ser som gennembruddet, der hvor jeg føler at syre virker ordentligt.

4: Jeg kan spise ganske små doser svampe og blive snotforvirret, få badtrip på, få det virkelig ringe psykisk. Så snart jeg kombinere svampe ind i en LSD kombination - kan jeg indtage doser af svampe der normalt ville have sendt mig helt ad helvede til.

5: Så mon ikke at jeg bare godt kan lide at tage syre, ikke er noget hardhead, guru, sindssyg eller noget andet. Bare en person der virkelig kan lide at danse med sine frontal-lapper.

6: Dragonfly virker også uden størrer problemer på mig, ganske kraftigt endda.

7: Salvia Divinorum, har en så heftig virkning på mig, at jeg ikke engang tør ryge 5x ekstrakt fordi det er alt alt alt for vilde nogle oplevelser jeg får af den plante.

Så kan godt se det er fair jeg først skal sammenlignes med en Junkie, derefter en psykiatrisk patient, så en egotripper der ser ned på alle, derefter et hardhead som stoffer ikke virker på.... YUP - tror ikke helt i har læst alt jeg har skrevet ordentligt!!!! Jeg kan bare godt lide at være RIGTIG MEGET BLÆST, på syre. Det hygger jeg mig med og mine doser er simpelthen så høje fordi det kan ikke vare i lang nok tid eller virke vildt nok, når jeg tager syre.

Jeg prøvede til summerpsy hvad det ville sige at indtage over 1mg oveni en dosis på omkring 1mg. Det er ret så heftigt og efter 4 timer var jeg nød til at bede gutterne om at køre tilbage til ambient woods - men ok det var efter 16 timers technofest, den var slut og vi stod egentligt bare og trampede. Men de 4 timer de var heftige, jeg undersøgte sten og grene fordi jeg ikke var sikker på hvad det var, mindede mest om elektronisk udstyr..... Men det er et trip der er så vildt, at jeg stadigvæk reflekterer over det, har også kun trippet syre 1 gang siden og håber jeg føler mig klar til fragmental her i weekenden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
(Quote fjernet af mod, fordi den kan læses i ovenstående post og er MEGA lang!)

Nu er der desværre ikke lavet mange forsøg med folk med der holder af at 'danse med deres frontal-lapper', så det er noget lettere at finde eksempler i litteraturen fra den psykedeliske terapi's historie. For at bløde lidt op brugte jeg dog eksemplet med Mahariji. Men hvis du nu læste hvad jeg skrev også, har jeg skrevet at jeg hverken opfatter dig som traumatiseret el. guru. Jeg hælder mest til opmærksomhedskrævende, da jeg stadig ikke rigtig kan hitte ud af hvad du ville med denne tråd. Jeg kan dog sagtens følge dig, jeg holder også af at være rigtig blæst på syre, og det måtte gerne vare evigt. Min erfaring er blot at intensiteten ikke øges over de 4-500 mics men blot forlænger trippet, har dog kun været oppe omkring ~1200mics.
Anyways jeg har spildt tid nok på den tråd, høgge!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Har lige et spørgsmål :) .. Har du prøvet at holde f.eks 6 mdr pause minimum fra LSD og så bare tage 1½ mærke eller noget i den stil? .. Så syntes jeg satme det slår max igennem.. Her de sidste par uger har jeg nemlig taget LSD og fredagen på fullmoon 2 jeg så 1200 mics.. Kunne stortset ikke mærke det ( havde ofc mixet med andre stoffer MDMA ) men stadigvæk.. Kæft det var skuffende man kunne ikke mærke skidtet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja - jeg har lige holdt 5 års pause og fortsat med samme doser som jeg stoppede med. Dog var det første trip kun på 150mics efter min pause - skulle se om det stadigvæk var det samme. Det var det.

Men lige nu har jeg ikke brug for at trippe syre, jeg leger med ketamin for øjeblikket - LSD bliver nok først om nogle måneder, har ikke helt noget at snakke med lucy om for tiden.

Jeg er stadigvæk ikke noget hardhead, jeg kan bare godt lide at være godt blæst i lang tid af gangen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Jeg er stadigvæk ikke noget hardhead, jeg kan bare godt lide at være godt blæst i lang tid af gangen.

Er det ikke det der udgør et hardhead?

Medlem

Jeg syns du er en fortabt tosse der burde bruge sit liv på noget fornuftigt end her.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Det er faktisk sjovt at læse den her tråd (nu tænker jeg på hans lsd-doser). Fordi når jeg tripper, plejer jeg at lade min ven holde "dåsen" - den dåse vi opbevarer mærkerne i. Fordi hvis jeg holder den selv, så æder jeg hele lortet. Har lagt mærke til at jeg har en slags psykisk "forsvars mekansime" over psykedelisk narko. Den er værst hvis jeg er sammen med andre (spiste 2 mærker inden jeg stilte mig i kø til roskilde, uden problemer). og stod altså i kø i 8 timer + at jeg havde været på arbejde fra fredag aften til lørdag morgen. Senere på ugen startede jeg med 2 stones og redoserede med 2 1½ time senere. Uden visuel effekt og uden "tanker". tager lsd'en som et feststof - og det virker :). Min kammerat (som ellers er ok til at trippe) tog 1, og blev mega ramt. om lørdagen spiste jeg 5½ i løbet af 8 timer, tog en del keta osv. ok-effekt :).

En anden gang spiste 4 mærker og redoserede med 4 microdots 7 timer senere (uden den store effekt). har også fået indtaget 5 mærker + 1x15 mg nasal og 40 mg oral (2c-b) med ok effekt..

Hvis jeg er alene, er 2½ rolling perfekt, får jeg besøg, forsvinder virkningen - totalt!.. Jeg har i en overgang festet på næsten samme måde som child of. men det var svampe, speed, hash og evt lsd el mdma hver weekend i 3 måneder. Spiste primært hawaii og filipinere. Det byttede jeg så ud med et dagligt speedforbrug (i ca. 2½ måned). og udover det, så har jeg, sammen med min kammerat, røget 30 -50 g hash hver uge i ca. 1 år (på bong). Jeg er nu næsten stoppet med hashen (ryger 0,5g om dagen på en lille pibe) og tager narko når jeg har lyst (der går dog helst 2 uger).

Og det jeg vil sige er bare at child of. nok finder ud af hvornår nok er nok. Fordi man bliver altså lidt virkelighedsfjern med tiden. Her var det vægten der fik mig til at åbne øjnene, og er i gang med en fede-kur.

Håber du skærer lidt ned, child, fordi det er sku det der er bedst :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg er måske lidt hægtet af, men hvorfor er denne tråd oprettet - i bund og grund?

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Child of Aum skrev:
HVORFOR????? Tænker mange af jer!!!

For at sætte mig ind i hvordan det er at fare rundt på ketamin hele tiden, sådan jeg ved hvordan de mennesker der gør det, tænker og opfører sig. For at kende mit miljø.
Nej jeg vil ikke gøre det med alle stoffer.

HVORFOR... ligger idioten den så i medaljens bagside?

Fordi idioten kan se verdenen fra flere synspunkter.... Så et eller andet sted er det en bagside af medaljen ikke? Jeg har fjernet mig så meget fra "samfundet" at mennesker fra mange forskellige "klasser", simpelthen synes jeg er ved at slå mig selv ihjel.......

Jeg vil stadigvæk gerne have de selvmodsigelser og alt det pis du skriver, copy/paste lortet, quote mig for det - jeg vil gerne se hvor det er, fordi hvis jeg sidder og selvmodsiger mig selv og andet crap - så er der jo noget galt og så må jeg reflektere over det og se hvad jeg skal gøre ved det.... men at du bare skriver det gang på gang, gør det jo ikke sandt.

Hvad jeg vil med mine tråde?

Vise folk hvordan man ikke tager stoffer............ NOT - eller jo - lad endelig være med at efterabe mig på nogen måder.
Jeg har vel bare lyst til at vise lidt af min verden frem overfor nogen som kan dømme mig til jeg visner, uden det rører mig - dette giver jer et indblik i noget i ikke kender og det giver mig et indblik i hvordan folk der ikke er i det miljø eventuelt ville tænke om det miljø.. Det er altid godt at kende sine omgivelser.

Den skulle nok ligge i generelt eller sådan noget, da den ikke er desideret "medaljens bagside" stof, og mere lægger op til en debat om hvad et fornuftigt forbrug er- er det ok at overskride de grænser som Harm Reduction sætter, hvis man har det godt fysisk og psykisk, eller er det umuligt osv.
Sådan forstår jeg det ihvertfald... eller... bedøm selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På mandag det starter jeg med at træne igen - er nede på 62kg ud af mine normale 85.

Virkelighedesfjern: Ikke mere end jeg plejer, sådan da:)

Weekenden skal lige overståes, så det slut, kroppen gider ikke mere i år, desværre - hjernen gider godt, men takkede nej til både syre og svampe i nat - holdte mig til ketaen og lidt mdma.....

Tråden er vel sat rigtigt, et eller andet sted har det ikke startet ud som en bagside, men hen ad vejen, vha flere forskellige synspunkter.. welll... godmorgen sagde mit hoved:)

Så vinterpausen startede før tid i år.... P.L.U.R Der

Og det nederen fordi har ikke engang fået dråber endnu.....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Child of Aum skrev:
Weekenden skal lige overståes, så det slut, kroppen gider ikke mere i år, desværre - hjernen gider godt, men takkede nej til både syre og svampe i nat - holdte mig til ketaen og lidt mdma.....

Tråden er vel sat rigtigt, et eller andet sted har det ikke startet ud som en bagside, men hen ad vejen, vha flere forskellige synspunkter.. welll... godmorgen sagde mit hoved:)

Så vinterpausen startede før tid i år.... P.L.U.R Der

:) Det er sgu godt at høre. Uanset hvilke stoffer man har med at gøre, så er det vigtigt at holde det som et krydderi, og ikke gøre det til en hovedingrediens i livet. Hvad med ketaminen, har du også tænkt dig at holde pause med den fra weekenden?
...Og lad nu endelig være med at overgøre det voldsomt i weekenden bare fordi du holder pause derefter - en klassisk fejl som kan give nogen klamme eftervirkninger.
PLUR, Prom

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Now Playing: Tapwatr - Clipped

Jeg har 3gram ketamin tilbage - hvilket er ret voldsomt at skulle snorte i sig iløbet af weekenden. Så har givet 1g ud til en ven, hvilket efterlader mig med 2 - hvor jeg nok sagtens skulle kunne hapse det ene selv. Det andet kan jeg så give ud til keta-tørstige-trampere som gerne vil ride lidt på hesten.

MDMA - Har jeg heldigvis kun 200mg tilbage, så de forsvinder i weekenden.

Mærker: Nede på 3 stk.

Svampe: Ingen tilbage, heldigvis.

Meth: Intet tilbage, heldigvis.

Tror også jeg måske købte lidt for meget ind til at starte med, næste sommer tror jeg at jeg er nød til at købe det løbende, så kan jeg umuligt fucke det hele så meget op, som jeg begynder at se jeg har gjort, et eller andet sted kunne jeg sgu bare ikke se det med alt det psykedeliske i baghovedet - men efter temmelig mange dage på ketamin og ret så mange timer i K-Hole lignende tilstande og en del k-hole'ing, tror jeg vågnede et eller andet sted i alt den bedøvelse. Når det hele bliver pisseligemeget, så det på tide at stoppe. Har hørt mig selv sige det nok førhen, skal ikke til det igen.

Slappe af i weekenden - Ha ha ha - jeg slapper altid af - gør aldrig noget jeg ikke har tænkt over og hvis jeg skal være vildere end jeg normalt er, det har jeg ikke lyst til, jeg er præcis så vild som jeg kan mærke kroppen kan klare, hver eneste gang. Psyken må jeg ikke lytte til, den tripper videre og har det sjovt selv når kroppen knækker. Har lagt i sygdomslignende tilstande og nyt trippet, bare småirriteret over jeg skal have det ringe imens jeg tripper.

Now Playin : Forza - Supersprite

Har også virkelig brændt mig denne her gang.

Mødte en tøs forrige mandag - tror vi begge forelskede os med det samme, i hinanden, heldigvis/desværre.

Heldigvis fordi: Der er ikke noget der kan gøre mig mere høj og inspireret end at vågne op ved siden af hende jeg elsker - helst hver morgen - helst resten af livet. Hende her er noget helt specielt, aldrig før har jeg mødt en tøs som er som hende. Resten er ret uforklarligt lige PT - fordi min hjerne er lidt clouded af bagblæsthed fra igår, lidt af kærlighed og temmelig meget af fortvivlelse.

Desværre fordi: Hun er ikke længere i miljøet - hun dumpede ud for nogle år siden, med angst og depression. For mange dage vågen, for lidt mad, for meget speed. En "dum" stofbruger, eller misbruger, som det jo i det tilfælde her var. Men det har fået hende til at sky hele miljøet fordi hun selvfølgelig kun ser det dårlige i det og så har det fået hende til at tro at technomiljøet=det rockerpis hun dumpede ud fra.

Now Playing: Vazik - Process

Konklusion: Jeg er lige kommet ud af et ret langt forhold, hvor jeg lagde meget af mit "jeg" i stasis, for at gøre en anden person lykkelig og mig selv, til dels, i samme handling. Dette virkede også, men hvis man undertrykker en del af sig selv, så skal det man undertrykker den med, hele tiden forøge sin vægt, for at holde det undertrykte nede. Mit modtryk var vel til sidst størrer end modvægten og trak mig vel lidt ind i en mental mystisk katatonisk lignende tilstand - tror jeg fik lammet mine følelser ret så kraftigt. Fjernede mig selv fra mange ting som jeg virkelig elsker, for en ting, som til sidst forlod mig.
Nu kan jeg føle igen og det er en fantastisk fornemmelse, havde glemt hvordan det var, nok derfor jeg ikke så, jeg mistede egenskaben aka holdte op med at elske mig selv.
Her skal jeg til at ud i det igen: Ligge en del af mit jeg på hylden, dog ikke en fandens stor del af det, men stadigvæk noget af det. Gør mig skide bange og ked af det, fordi jeg så hvad der skete sidst og ved sgu ikke om jeg kan klare det engang mere og man ved jo det sker.

1: Hun kan ikke håndtere jeg tager så meget narko som jeg gør - hvilket jeg er helt med på - kan jeg jo heller ikke selv i længden.

Now Playing: Kalumet - Bong

2: Min livsstil er hun så bange for, fordi den minder hende om de "gangstas" hun var omkring før. Der er så intet "gangsta" over mig. Der sidder tit folk hos mig og hænger ud - vi ryger noget hash og mange af dem som kommer hos mig, er tit påvirkede af stoffer. Men det er technostoffer som mdma, ketamin, lsd og svampe. Vi sidder og hører stille og rolig progressive/psygressive. Chiller den og hygger os - de fleste af os er enten i arbejde eller under uddannelse. Vi er ret intelligente mennesker alle sammen, selvfølgelig kan vi være hamrende snotdumme at høre på, men vi synes det sjovt at være dumme, det ret griner. Vi er alle sammen "hårde typer" at se på, eller det bliver vi tit dømt til af "familien danmark". Indtil vi åbner munden, så det noget helt andet, så vi bare nogle dejlige unge mennesker i noget anderledes tøj. I.fht resten af miljøet er vi ganske normale at se på, ret uflippede til tider, er vi mest til technofester.
Dette kan jeg ikke få hende til at forstå, men det nok klart, jeg vejer 62kg ud af mine normale 85. Ser ret narkohærget ud pt, men det kun fordi jeg er naturlig cancerbleg (er ikke syg;) ) og mangler 10 minutters solarie med en heftig selvbruner - så ser jeg sund og rave-klar ud. Dog lidt tynd, med nogle synlige ribben under hver arm (2stk meget lidt synlige). Så hun har vel lidt ret i sin dom, men kun i jege r lidt hærget for tiden, som jeg stopper med mandag.

Now Playing: Alter Breed - On The Move

3: Jeg har en livsstil jeg ikke har tænkt mig at ændre, jeg hjælper mine venner når de har brug for det og de hjælper mig, dette tager meget af min tid og dette ændrer sig aldrig - friends over bitches - ret gangsta agtigt - men sådan er det ikke ment - har bare skiftet venner ud 4 gange nu, alle gangene pga bitches. Det sker aldrig nogensinde mere - så jeg er efterladt i et fucking fucked up pis dilemma som jeg for engangs skyld ikke har løsningen på og det kan hærge mig totalt - især fordi jeg ved at denne gang er der ikke flere svar at hente hos lucy. Havde overvejet at søge på 2mg - fordi jeg helst skal derop for ikke at være for clouded af virkeligheden og fordi jeg først søger langt inde i trippet, skal først i den tilstand og sådan. Men er for følelsesmæssigt involveret i mine egne tanker her, så tør simpelthen ikke, ender sikkert ud i et meget hårdt badtrip og har lige haft 1 af dem, ikke det trykkede mig så hårdt, men 2 inden for 3 måneder, gider jeg ikke gå og reflektere over.

Førhen jagtede jeg kærligheden og smed alt væk for den. Kærligheden er desværre flygtig som æter, pludselig er den et andet sted, hos en ny flamme og hele lortet eksploderer op i snotten på en og blæser alt væk.

--------------------
Now Playing : Peter Gun vs Taucher - Dampfmaschine

Har faktisk temmelig meget styr på hvad jeg har taget siden april. Hvilket jeg altid har, denne gang er listen måske nok temmelig vild IMO.

Indkøbs-seddel April måned.

1g Meth
50g Amfetamin
5g Grå-lilla MDMA
3g Krystal Klar MDMA
1g Blålige Keta-Chunks
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10 Ecstasy Piller (Labtested i Holland til at være MDMA+MDA)
50 1mg Tafil
50 5mg Stesolid
25 0.5mg Alprox

Fra April til nu har jeg så indkøbt:

50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10g Brun/gul MDMA
8g Ketamin i små krystaller
50g 1:2 kreatin-cuttet meth
Dragonfly
80g Hawaii Svampe
10g Koreanske Svampe
10 Blå Valium
10 Rohybnol

Now Playing: True Lies - Whisper (fjord remix)

Har kun det tilbage jeg nævnte tidligere - men det har sgu også været ret hyggeligt:)

Desværre har jeg en prepaid orderlist :(

2c-x'er
Psilocybin Analoger
Meskalin
Golden Teacher Svampe

De kommer dumpende når folk har det hjemme, men så må det sgu ryge på køl til næste sommer:)

Men jeg holder stadigvæk på jeg ikke er noget acidhardhead eller et psykisk tilfælde. Jeg vil altid bruge de høje doser fordi jeg meget bedre kan lide den form for trip. Næste år vil jeg bare lave en plan istedet for bare at skrive narkodagbog - holder ligesom ikke - er nød til at lave en kalender og et system med hvor lang tid der skal gå imellem de forskellige stoffer. Er virkelig god til at rette mig efter skemaer, så det må være det som er planen. Når jeg leget med ikke-HR-venlige doser, må jeg finde en anden måde at Harm Reduce det på. Må så bare bruge meget af vinteren på research for at finde de, forhåbenligt, rette intervaller imellem Høj-dosis-trips/sus.

Now Playing: Emphasis - Satnight

Fragmental har jeg psykisk aflyst, skal ikke op i det høje mørke jylland og smadre min hjerne, jeg tager til summerangel og hører min ven dj'e den og danse lidt hestedans. Meget smartere, bor næsten lige ved siden af og har en kammie der har et sommerhus næsten ved stedet:) Bliver så fedt.
Dem der skal til summerangel - jeg har orange AMOK-Harddance-Bukser på. Brune Fila-Sko. Cyberdog Hane-hue med pink-UV kam. Sort ell. Hvid Singlet. Oakley Specs - Yin-Yan halskæde, Sort Læderbæltetaske med et AUM tegn og så springer jeg nok rundt på keta i en blandning af Shuffle/Jumpstyle/Elektro/Psy/Mystisk form for dans. Kom og hils på, hvem ved, måske kan jeg lide dig og sender dig et smut til stjernerne, eller et sted tæt derpå - mit stash skal jo væk;)

P.L.U.R derude

Vil forberede årets sidste tur sådan at den bliver maks sindssyg og maks vild - uden det koster for mange hjerneceller.

To do liste i dag:
Hente n2o en gros
Bad
Mad
Keta
Fest
Tramp

Ses derude eller sådan noget.

Insane psychedelia user!

Child of Aum skrev:
Quote slettet

OBS: Det er IKKE nødvendigt at quote et så langt indlæg, især ikke når svaret er så indholdsløst som det her er tilfældet.

Vh Cubensis

:whogives: :whogives:

tror du selv du er sej..?
er du en dag over 13?
tror du selv der er nogen der gider opsøge en afbrænding som dig?

...fortsættelse følger....

Medlem
Brugeravatar

psycofanten skrev:

:whogives: :whogives:

tror du selv du er sej..?
er du en dag over 13?
tror du selv der er nogen der gider opsøge en afbrænding som dig?

...fortsættelse følger....

Øhhmm, det gør jeg... Jeg er da interesseret i Clild of Aums post's. De er godt nok ret langt ude til tider, men det er der vel en grund til. Og jeg synes virkelig, at CoA har lov til at bruge det her site som et outlet, for de ting han bakser med. Det er nogen af de mest ærlige og indsigtgivende post's dem her. ^din post, er godt nok en af de lammere, altså. Har du fulgt med i diverse indlæg, han er skrevet gennem tiden?

Jeg ønsker Child of Aum alt godt, trods den problematiske situation han er i...

Insane psychedelia user!

fingre skrev:
psycofanten skrev:

Har du fulgt med i diverse indlæg, han er skrevet gennem tiden?

jeps, har fulgt med i diverse indlæg.. sådan som jeg forstår de posts han poster er han en 15årig snotunge, som syntes det er sejt at råbe op om hvor mange stoffer han fylder i hovedet..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spasofant: Jeg er 15 år over 13 om 2 måneder. Jeg synes ikke jeg er sej. Men eftersom der kommer rigtig mange og siger hej til mig til technofester og når jeg er rundt til privatfester, så går jeg da udfra at folk gider opsøge en afbrændning som mig. Men hvorfor quoter du så stor en post? Hvorfor læser du ikke hele topic? Hvorfor kan du ikke se at jeg ikke gider det bitcheri, fordi det fik lukket den tråd jeg var igang med før den her. Men jeg kan da også godt bruge tid på at opsøge dine topics og spamme dem. Fordi du har jo lige brugt tid på den her afbrædning - dig om det - du er lidt selvmodsigende er du ikke?

Hvorfor forbinder du det at tage mange stoffer med at man tror man er sej?
Din hjerne drog jo den forbindelse, ellers havde du ikke beskyldt mig for at tro jeg var sej!!!
Tænk over hvad du siger, tænk over hvor dine meninger kommer fra - et eller andet undertrykker du da...

FIngre: Ja det her er min sikkerhedsventil - det eneste sted hvor jeg kan møde mennesker der har lige så stor og tit størrer viden indenfor området. Stedet hvor jeg kan få en mening fra et helt andet sted end hvor jeg befinder mig. Et helt andet miljø. Hvilket til tider er godt, fordi alle omkring mig er jo i samme gear som mig - seriøst høje doser og sådan. Rigtig koger-stil.

[edit] Psychofant: Jeg har over 4000 posts på det her board, jeg tvivler på du har fulgt med i dem alle.

[edit igen] Psychofant - nu når vi siger 15 år ikke LOL - så det 15 år siden jeg røg hash første gang.
En anden ting - Du skal jo ikke snakke om at skrive som en 15-årige. ikke fordi jeg selv er den bedste til at skrive når det er på et board - bedre i opgaver, mere tid og sådan.

Jeps, har fulgt med i diverse indlæg.. sådan som jeg forstår de posts han poster er han en 15årig snotunge, som syntes det er sejt at råbe op om hvor mange stoffer han fylder i hovedet..

Ser bedre ud sådan her

Jeps, har fulgt med i nogle af de indlæg, han har skrevet. Sådan som jeg forstår de posts, han poster, er han en 15-årige snotunge, der synes det er sejt, når han råber op om, hvor mange stoffer han fyldet i hovedet.

Havde lydt meget bedre..... Og havde ikke understøttet min teori med at du har læsevanskeligheder. Fordi op til flere gange har jeg skrevet, jeg er 27. Idet jeg startede på boardet i år 2000 og vi nu er i 2008 - så skulle jeg altså have været 7 år gammel da jeg startede ud som SHAMAN. Altså du må godt lige læse de der posts du siger du har læst, sådan at du har dine facts på det rene og ikke kommer med ringe postulater som dette. Hvis jeg så skulle have startet med at ryge hash 7 år før jeg joinede boardet, jamen så sad jeg og rullede joints i min mors livmoder. Den tror jeg ikke helt på.

Insane psychedelia user!

Child of Aum skrev:
Quote slettet... IGEN!

har aldrig sagt du VAR 15år..-men blot at udfra det du skriver lyder du som en på 15(ikke baseret på stavefejl eller tegnsætning)

men ud over at fortælle psy hvor store mængder syre og diverse andre psychedika du kan klare, hvad vil du så med den her tråd..??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]