Now Playing: Tapwatr - ClippedJeg har 3gram ketamin tilbage - hvilket er ret voldsomt at skulle snorte i sig iløbet af weekenden. Så har givet 1g ud til en ven, hvilket efterlader mig med 2 - hvor jeg nok sagtens skulle kunne hapse det ene selv. Det andet kan jeg så give ud til keta-tørstige-trampere som gerne vil ride lidt på hesten.
MDMA - Har jeg heldigvis kun 200mg tilbage, så de forsvinder i weekenden.
Mærker: Nede på 3 stk.
Svampe: Ingen tilbage, heldigvis.
Meth: Intet tilbage, heldigvis.
Tror også jeg måske købte lidt for meget ind til at starte med, næste sommer tror jeg at jeg er nød til at købe det løbende, så kan jeg umuligt fucke det hele så meget op, som jeg begynder at se jeg har gjort, et eller andet sted kunne jeg sgu bare ikke se det med alt det psykedeliske i baghovedet - men efter temmelig mange dage på ketamin og ret så mange timer i K-Hole lignende tilstande og en del k-hole'ing, tror jeg vågnede et eller andet sted i alt den bedøvelse. Når det hele bliver pisseligemeget, så det på tide at stoppe. Har hørt mig selv sige det nok førhen, skal ikke til det igen.
Slappe af i weekenden - Ha ha ha - jeg slapper altid af - gør aldrig noget jeg ikke har tænkt over og hvis jeg skal være vildere end jeg normalt er, det har jeg ikke lyst til, jeg er præcis så vild som jeg kan mærke kroppen kan klare, hver eneste gang. Psyken må jeg ikke lytte til, den tripper videre og har det sjovt selv når kroppen knækker. Har lagt i sygdomslignende tilstande og nyt trippet, bare småirriteret over jeg skal have det ringe imens jeg tripper.
Now Playin : Forza - SuperspriteHar også virkelig brændt mig denne her gang.
Mødte en tøs forrige mandag - tror vi begge forelskede os med det samme, i hinanden, heldigvis/desværre.
Heldigvis fordi: Der er ikke noget der kan gøre mig mere høj og inspireret end at vågne op ved siden af hende jeg elsker - helst hver morgen - helst resten af livet. Hende her er noget helt specielt, aldrig før har jeg mødt en tøs som er som hende. Resten er ret uforklarligt lige PT - fordi min hjerne er lidt clouded af bagblæsthed fra igår, lidt af kærlighed og temmelig meget af fortvivlelse.
Desværre fordi: Hun er ikke længere i miljøet - hun dumpede ud for nogle år siden, med angst og depression. For mange dage vågen, for lidt mad, for meget speed. En "dum" stofbruger, eller misbruger, som det jo i det tilfælde her var. Men det har fået hende til at sky hele miljøet fordi hun selvfølgelig kun ser det dårlige i det og så har det fået hende til at tro at technomiljøet=det rockerpis hun dumpede ud fra.
Now Playing: Vazik - ProcessKonklusion: Jeg er lige kommet ud af et ret langt forhold, hvor jeg lagde meget af mit "jeg" i stasis, for at gøre en anden person lykkelig og mig selv, til dels, i samme handling. Dette virkede også, men hvis man undertrykker en del af sig selv, så skal det man undertrykker den med, hele tiden forøge sin vægt, for at holde det undertrykte nede. Mit modtryk var vel til sidst størrer end modvægten og trak mig vel lidt ind i en mental mystisk katatonisk lignende tilstand - tror jeg fik lammet mine følelser ret så kraftigt. Fjernede mig selv fra mange ting som jeg virkelig elsker, for en ting, som til sidst forlod mig.
Nu kan jeg føle igen og det er en fantastisk fornemmelse, havde glemt hvordan det var, nok derfor jeg ikke så, jeg mistede egenskaben aka holdte op med at elske mig selv.
Her skal jeg til at ud i det igen: Ligge en del af mit jeg på hylden, dog ikke en fandens stor del af det, men stadigvæk noget af det. Gør mig skide bange og ked af det, fordi jeg så hvad der skete sidst og ved sgu ikke om jeg kan klare det engang mere og man ved jo det sker.
1: Hun kan ikke håndtere jeg tager så meget narko som jeg gør - hvilket jeg er helt med på - kan jeg jo heller ikke selv i længden.
Now Playing: Kalumet - Bong2: Min livsstil er hun så bange for, fordi den minder hende om de "gangstas" hun var omkring før. Der er så intet "gangsta" over mig. Der sidder tit folk hos mig og hænger ud - vi ryger noget hash og mange af dem som kommer hos mig, er tit påvirkede af stoffer. Men det er technostoffer som mdma, ketamin, lsd og svampe. Vi sidder og hører stille og rolig progressive/psygressive. Chiller den og hygger os - de fleste af os er enten i arbejde eller under uddannelse. Vi er ret intelligente mennesker alle sammen, selvfølgelig kan vi være hamrende snotdumme at høre på, men vi synes det sjovt at være dumme, det ret griner. Vi er alle sammen "hårde typer" at se på, eller det bliver vi tit dømt til af "familien danmark". Indtil vi åbner munden, så det noget helt andet, så vi bare nogle dejlige unge mennesker i noget anderledes tøj. I.fht resten af miljøet er vi ganske normale at se på, ret uflippede til tider, er vi mest til technofester.
Dette kan jeg ikke få hende til at forstå, men det nok klart, jeg vejer 62kg ud af mine normale 85. Ser ret narkohærget ud pt, men det kun fordi jeg er naturlig cancerbleg (er ikke syg;) ) og mangler 10 minutters solarie med en heftig selvbruner - så ser jeg sund og rave-klar ud. Dog lidt tynd, med nogle synlige ribben under hver arm (2stk meget lidt synlige). Så hun har vel lidt ret i sin dom, men kun i jege r lidt hærget for tiden, som jeg stopper med mandag.
Now Playing: Alter Breed - On The Move3: Jeg har en livsstil jeg ikke har tænkt mig at ændre, jeg hjælper mine venner når de har brug for det og de hjælper mig, dette tager meget af min tid og dette ændrer sig aldrig - friends over bitches - ret gangsta agtigt - men sådan er det ikke ment - har bare skiftet venner ud 4 gange nu, alle gangene pga bitches. Det sker aldrig nogensinde mere - så jeg er efterladt i et fucking fucked up pis dilemma som jeg for engangs skyld ikke har løsningen på og det kan hærge mig totalt - især fordi jeg ved at denne gang er der ikke flere svar at hente hos lucy. Havde overvejet at søge på 2mg - fordi jeg helst skal derop for ikke at være for clouded af virkeligheden og fordi jeg først søger langt inde i trippet, skal først i den tilstand og sådan. Men er for følelsesmæssigt involveret i mine egne tanker her, så tør simpelthen ikke, ender sikkert ud i et meget hårdt badtrip og har lige haft 1 af dem, ikke det trykkede mig så hårdt, men 2 inden for 3 måneder, gider jeg ikke gå og reflektere over.
Førhen jagtede jeg kærligheden og smed alt væk for den. Kærligheden er desværre flygtig som æter, pludselig er den et andet sted, hos en ny flamme og hele lortet eksploderer op i snotten på en og blæser alt væk.
--------------------
Now Playing : Peter Gun vs Taucher - DampfmaschineHar faktisk temmelig meget styr på hvad jeg har taget siden april. Hvilket jeg altid har, denne gang er listen måske nok temmelig vild IMO.
Indkøbs-seddel April måned.
1g Meth
50g Amfetamin
5g Grå-lilla MDMA
3g Krystal Klar MDMA
1g Blålige Keta-Chunks
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10 Ecstasy Piller (Labtested i Holland til at være MDMA+MDA)
50 1mg Tafil
50 5mg Stesolid
25 0.5mg Alprox
Fra April til nu har jeg så indkøbt:
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10g Brun/gul MDMA
8g Ketamin i små krystaller
50g 1:2 kreatin-cuttet meth
Dragonfly
80g Hawaii Svampe
10g Koreanske Svampe
10 Blå Valium
10 Rohybnol
Now Playing: True Lies - Whisper (fjord remix)Har kun det tilbage jeg nævnte tidligere - men det har sgu også været ret hyggeligt:)
Desværre har jeg en prepaid orderlist

2c-x'er
Psilocybin Analoger
Meskalin
Golden Teacher Svampe
De kommer dumpende når folk har det hjemme, men så må det sgu ryge på køl til næste sommer:)
Men jeg holder stadigvæk på jeg ikke er noget acidhardhead eller et psykisk tilfælde. Jeg vil altid bruge de høje doser fordi jeg meget bedre kan lide den form for trip. Næste år vil jeg bare lave en plan istedet for bare at skrive narkodagbog - holder ligesom ikke - er nød til at lave en kalender og et system med hvor lang tid der skal gå imellem de forskellige stoffer. Er virkelig god til at rette mig efter skemaer, så det må være det som er planen. Når jeg leget med ikke-HR-venlige doser, må jeg finde en anden måde at Harm Reduce det på. Må så bare bruge meget af vinteren på research for at finde de, forhåbenligt, rette intervaller imellem Høj-dosis-trips/sus.
Now Playing: Emphasis - SatnightFragmental har jeg psykisk aflyst, skal ikke op i det høje mørke jylland og smadre min hjerne, jeg tager til summerangel og hører min ven dj'e den og danse lidt hestedans. Meget smartere, bor næsten lige ved siden af og har en kammie der har et sommerhus næsten ved stedet:) Bliver så fedt.
Dem der skal til summerangel - jeg har orange AMOK-Harddance-Bukser på. Brune Fila-Sko. Cyberdog Hane-hue med pink-UV kam. Sort ell. Hvid Singlet. Oakley Specs - Yin-Yan halskæde, Sort Læderbæltetaske med et AUM tegn og så springer jeg nok rundt på keta i en blandning af Shuffle/Jumpstyle/Elektro/Psy/Mystisk form for dans. Kom og hils på, hvem ved, måske kan jeg lide dig og sender dig et smut til stjernerne, eller et sted tæt derpå - mit stash skal jo væk;)
P.L.U.R derude
Vil forberede årets sidste tur sådan at den bliver maks sindssyg og maks vild - uden det koster for mange hjerneceller.
To do liste i dag:
Hente n2o en gros
Bad
Mad
Keta
Fest
Tramp
Ses derude eller sådan noget.