<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg havde egentlig besluttet mig for, at jeg nu ville trække mig ud af denne diskussion, da det ikke lader til at nogen af os bliver klogere, men jeg føler mig nærmest tvunget til lige at komme med en sidste udmelding. Jeg synes at jeg har været så tålmodig og høflig som det nu er muligt, mens du er gået til pinlige barnligheder som at true med fysisk vold. Jeg er skuffet over dette, og har besluttet at ringe min depressive ven op og tage en lang snak med ham i stedet for at spilde mere tid på dig.
Lær at læse!!!!
Citat:
Du aner ikke hvad jeg har været igennem og det er typisk folk som dig der skulle smadres når man havde lyst til sådanne fysiske ting.
Har squ aldrig truet dig - det jeg skriver er at det er typisk folk som dig der skulle smadres - når man nu HAVDE LYST til sådanne fysiske ting.
Men det er typisk at blive misforstået fordi du lige hænger dig i en detalje som betød en del for dig - men du har jo ikke øje for detaljer kan jeg høre - fordi jeg har aldrig på noget tidspunkt sagt eller hentydet til at JEG ville SLÅ på DIG - det er dig der mistolker det..
Hvis jeg havde truet dig havde jeg først fundet ud af hvor du boede og derfefter troppet op ved din dør og derefter havde jeg smadret dig totalt - dette er en ting som jeg, som du selv siger, ser som meget barnlig - og med mine ord - uciviliseret - derfor ville jeg aldrig gøre og slet ikke true med sådan en ting.
Der er forskellen på mig og dig åbenbart - du går op i at du bliver lovet tæsk over nettet og tager det personligt - jeg ville ikke engang give 2 kroner for en sådan skrevet påstand på nettet - når man truer folk er det face to face og altid efterfulgt at vold..
Det er ikke mig der får mig til at føle mig unik - men det er derimod jeres påstande om at hvad jeg har sagt var ufornuftigt - det må jo gøre mig unik i forhold til jer - fordi jeg mener ikke at jeg har sagt noget ufornuftigt eller fejlagtigt med henblik på denne diskussion.
Citat:
Jeg gider ikke at høre på dig klynke over din hårde barndom og glorificere din egen indsats på vejen til at blive "en unik person". Har du nogensinde rent faktisk fået defineret din sindstilstand som en "depression" af en psykolog eller psykiater ?
Jeg har været til psykolog éngang hun mente at jeg var et ganske normalt barn - ufatteligt hvad man kan skjule når man bare er god nok til at manipulere - alle mine lærer har altid syntes at jeg var "normal" - men hvad de ikke ser eller oplever har de ikke ondt af - der var dog den ene episode hvor jeg jagtede en lære med et bat - men det er jo osse ganske normalt.
Nej jeg føler ikke at jeg har noget at skulle glorificere overhovdet - det er dig der ser mig som den der person der skal ophøje sig selv før at han har det godt - derimod ser jeg mange af de spor i dig!!!
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> (jeg håber ikke, at du til dette spørgsmål vil svare noget i stil med, at du "ikke har brug for at andre fortæller dig hvordan du har det" - det er simpelthen FOR stupidt)
<HR></BLOCKQUOTE>
Men jeg har squ heller ikke brug for nogle til at fortælle mig hvordan jeg har det - har du brug for en til at sige til dig at du er syg før du fatter at du er syg?? - når jeg har været afsted på narkosjov og kommer hjem - får sovet og sådan - så kan jeg når jeg vågner sagtens mærke på psyke om den har forandret sig - happens all the time - its called XTC, its the only way i fry!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg vil slutte af med at advare alle der læser indlæg på dette forum til at tage "Elven Ravers" råd seriøst, eller lytte til ham.
Når han svarer en (lettere ustabil) 14-årig, at det bedste stof at tage ville være kokain, burde advarselslamperne allerede have blinket.
Jeg synes dog at du har formået at gøre dig selv nok til grin i denne diskussion, ER, så jeg vil slutte hér. <HR></BLOCKQUOTE>
Ok - jeg kender ikke MUUGOR - hvordan skulle jeg vide at han var ustabil??? - og det bedste stof FORUDEN dem han havde prøvet at tage ville være coke - fordi nævn et stof foruden AMF-SVAMPE som der fucker din hjerne mindre op end det... KOM NU mr smartass - du er så skidesmart - men når alt kommer til alt så er du elendig til at kommunikere - du har misforstået alt hvad jeg har skrevet - godt for dig hva??
Men nævn nu et stof du ville tilråde ham at prøve - hvis du skulle tilråde ham et..
(nu håber jeg ikke at du vil komme med et svar som "jeg vil ikke tilråde ham noget" fordi i dette tilfælde ville det være for STUPIDT)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Hvad er det nu du plejer at slutte af med?
nåeh ja:
Peace Love Unity Respect <HR></BLOCKQUOTE>
Når man plejer at gøre noget er det så ikke noget man gør tit - det er sjældent jeg quoter med P.L.U.R..
Og lige en anden ting - ZARA - kender du ikke den sætning her
MAN SKAL IKKE TRO BLINDT - MAN SKAL BARE HAVE EN IDE...
Hvis man tror blindt på noget lader man sig styre af det - jeg tror på P.L.U.R - helt sikkert - men der er langt fra at tro til at tro blindt - hvilket jeg ikke gør - som jeg har sagt tidligere
LIVE IS EVIL SPELLED BACKWARDS
til det kan jeg tilføje metallicas ord
FIGHT FIRE WITH FIRE
Men jeg har jo heller ikke truet dig - du skal bare lære at læse ikke?
P.L.U.R (med ret til at være en afviger)
Elven Raver