Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 08:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Stonez:
Er folk generelt af den holdning at hash ikke kan forværre min situation?
Når jeg ryger hash slapper mit sind af, man kan næsten sige jeg finder fred i et par timer. Mine problemer virker ikke ligeså voldsomme som i ædru tilstandt. Jeg er af den overbevisning at hash'en hjælper mig. Min læge siger selfølgelig at jeg skal holde op fordi han mener det fucker psyken up..
hvad mener i?
Kan hash'en skade min psyke selvom jeg føler at det hjælper mig?
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad jeg vil tro at doktormanden mener er at han frygter et du vil bruge det som en flugt fra virkeligheden, eller at du krearer en selvillusion om at det hjælper dig, det gør det jo på en måde, men det er ikke sådan at du bare kan ryge dig væk fra problemet.

In our memories
Brugeravatar

Bagsiden af medajlen?
tja... stoffer har ødelagt mit liv!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nej daffy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] stoffer en som en kugle, ingen bagsider - alt er for fedt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

bare lige for at blande mig...

Jeg har haft flere vinterdepressioner, og pt lige sygemeldt fra arbejde. Da jeg åbentbart har fået en "alm" depression.(sådan noget med at vinterdepressionerne ikke er belevet behandlet rigtigt (tror jeg))

Elven Raver : Bare tage sig sammen ?
En af de mange symptomer på en depression er at man netop IKKE KAN tage sig sammen. Derfor at man æder de der SSRI og håber på at de hjælper.

Mht til den fede, den ryger jeg nemlig selv. Hverdag og har da gjort det i nogle år. (holder dog af og til pauser for at tolerancen ikke ryger helt op i skyerne)

Det er ikke smart at stoppe med at ryge mens du er i kælderen. Jeg ved af egen erfaring og fra andre at du få enorm nedtur på.

Men på den anden side skal du absolut heller ikke være skæv hele dagen. Så får man ikke rigtigt lavet noget, personligt holder jeg mig til at jeg kun ryger pom aftenen.

Men står du med galjen i den ene hånd og bongen i den anden. SÅ RYG TIL DU SEGNER!

Og Husk så på at en deppression går over, det er et spørgsmål om tid.

JA TAGE SIG SAMMEN

hvad er der at blive depri over anyways

bare man er i live så er alt godt - dem der ikke kan nøjes med at være i live - well - de har nogle rimelige fuckedup menneskeskabte værdier - ser du måske et dyr få nederen på - altså et vildt dyr - nej - fordi det ved godt at det har det som det har - det samme med mennesker - de fleste depressioner kommer af at der er noget som det ikke skal være - AF NOGET SOM MAN SELV IKKE MENER SKAL VÆRE DER - man kan ikke styre livet - man kan leve det - og hvis man går ned på vejen - well - så må man rejse sig op igen - like - jeg har kysset jorden vildt mange gange indtil jeg blev en 17-18 år - nu GIDER jeg ikke blive depri mere - jeg kan nok godt - men jeg bliver det ikke - så derfor TAG DIG SAMMEN

man kan hvad man vil - osse uden hjælp...

Junior medlem

Elven raver :
Der må være et eller andet galt her du syntes ikke at kunne se forskel på at være depri og at have en depression.

En depression er en reel sygdom som et brækket ben !

Der er fornyligt i Århus gennmført en forsøgsrække der netop har taget billeder af "deprimerede hjerner" og sammenlignet dem med raske. Og de fik så øje på hvilke dele af hjernen der var påvirket. Og det er bl.a det center i hjernen som vi bruger til at planlægge og tage initativer. Så er det "belønningscentret" (det hedder sikkert et eller andet fint..) som bliver sat ud af funktion.
Nok om det. Der er desuden en række andre "sjove" ting der følger med...

Men prøv at se på : www.depnet.dk www.netdoktor.dk -->depressionsforum

Og prøv så at sige det der pjat igen.

[ 15 April 2002: Besked ændret af: measitus ]

Junior medlem

[ 15 April 2002: Besked ændret af: measitus ]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
JA TAGE SIG SAMMEN

hvad er der at blive depri over anyways

bare man er i live så er alt godt - dem der ikke kan nøjes med at være i live - well - de har nogle rimelige fuckedup menneskeskabte værdier - ser du måske et dyr få nederen på - altså et vildt dyr - nej - fordi det ved godt at det har det som det har - det samme med mennesker - de fleste depressioner kommer af at der er noget som det ikke skal være - AF NOGET SOM MAN SELV IKKE MENER SKAL VÆRE DER - man kan ikke styre livet - man kan leve det - og hvis man går ned på vejen - well - så må man rejse sig op igen - like - jeg har kysset jorden vildt mange gange indtil jeg blev en 17-18 år - nu GIDER jeg ikke blive depri mere - jeg kan nok godt - men jeg bliver det ikke - så derfor TAG DIG SAMMEN

man kan hvad man vil - osse uden hjælp...
<HR></BLOCKQUOTE>

Værsgo - og lad så være med at være provo ok?
-------------
Måske er jeg heldig jeg ved det squ ikke - måske sker der bare ikke så mange depressive ting i mit liv - HOV nåeh ja - det meste af mit liv har været et helvde - 21 år minus nogle dage som var ok, men derfor har jeg squ stadigvæk ikke brug for medicin eller lægehjælp for at være glad - MAN ER I LIVE - så er man glad.. Hvis man ikke fatter det så er det kraftedme for meget - eller osse har man levet i en illusion- ham der ser smerten undgår den som regl - ham der ikke ser den føler den. Monstro ikke at det er samfundets skyld af folk bliver depressive?

Og lad lige være med at skubbbe ikke? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Sikke dog noget lort du lukker ud, Elven Raver.

"MAN ER I LIVE - så er man glad.. Hvis man ikke fatter det så er det kraftedme for meget"
- Ved du slet ikke, at depressioner skyldes kemiske ubalancer i hjernen og derfor må behandles som en slags fysisk sygdom? Der er bl.a. også større risiko for at få en depression hvis én af forældrene har fået en, og hvis man først har fået en depression er der større sandsynlighed for at man får endnu en, end at en person der ikke har haft nogen får sin første.

Den dér naive idé du har om, at man selv kan overvinde alting bare man er "stærk nok" holder altså ikke. Nogle mennesker har lettere ved at få depressioner end andre, og har sværere ved at komme af med dem bagefter.

Som measitus så rigtigt siger, så hjælper stupide og ukonstruktive råd i stil med "SE AT LETTE RØVEN OG KOMME I GANG" slet ikke, da de deprimeredes problem netop er, at de ikke kan lette røven.

Det nytter ikke at stå og råbe af folk der ligger ned og ikke kan rejse sig - man er nødt til at give dem en hånd.

P.S. De klichéfyldte ungdomskvaler som du selv har "overvundet" lyder som noget som stort set alle unge der spekulerer over tilværelsen oplever.
Hvis du havde en depression og prøvede at klare den alene, ville den højst sandsynligt bare blive værre og værre - de dårlige tanker ville bare forpeste dit hoved mere og mere.

[ 15 April 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

Selv når jeg har været uden initiativ har jeg kunne rejse mig op - godt ske det tager lidt tid - men man kan tvinge sig selv til alt - og det SKAL man kan - ingen undskyldning - ingen sygdom - INTET - hvis man ikke kan mande sig op - well - ved squ ikke hvordan jeg skal beskrive det - man må vel bare være lidt mere "hård" end man plejer.

Jeg blev endda forslået lægehjælp da jeg var nede i 6 uger sidste år - totalt nede pågrund af narko - pågrund af livet - pågrund af min situation - pågrund af det hele - men hver eneste fucking da rejste jeg mig og levede det liv der var at leve - selv når jeg var ved at bryde sammen pågrund af uro i mit sind mandede jeg mig op og "gjorde" mig hård - fordi hele tiden tænkte jeg - FUCK DET HER - der er intet der får mig ned - INTET - og selv når jeg sad alene om aftenen og var bange og skide ked af det - så blev jeg ved med at holde fast i den lille forbandede tanke som på daværende tidspunkt var så latterligtgjort af mine egne tanker - MEN JEG HOLDTE FAST I DEN!!!!

Så der er kraftedme ikke nogle her der skal komme og sige at man SKAL behandles - bare man er hård nok i sit indre - har kontrol nok - selv når man mister den - så har man det godt - det er derfor jeg siger det med at leve - når man er i live er man glad - ellers har man fattet noget forkert!!

Sådan er det og ikke for at disse nogle eller gøre nogle stødte eller mere depri end de er - jeg syntes det er for svagt når man kravler efter hjælp hos nogle personer man virkelig ikke kan lide fordi de "disser" det dope man går og tager, skal man så give dem den sejr at kravle efter hjælp - NEJ VEL?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jamen, du er også pisse hård ER, helt sikkert
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

Insane psychedelia user!

ER, dine udtalelser viser tydeligvis, at du ikke har haft en ægte depression tæt nok inde på kroppen, eller bare ikke har kunnet tage ved lære af det.

Jeg er også blevet foreslået psykolog-hjælp da jeg var nede (i en lang periode), og afslog også tilbuddet - big deal.
Jeg tror sgu at det ville have været sundt for mig at "åbne op" overfor en kompetent person med erfaring, i stedet for at "lukke mig inde" og sætte en hårdere og koldere facade op. Jeg sidder tit og spekulerer over, hvordan jeg egentlig kom over de problemer jeg havde, men kan aldrig komme frem til et svar - jeg kan simpelthen ikke huske det.
Jeg er ret sikker på, at den måde jeg er kommet over det på, er ved at fortrænge det negative materiale og sætte en hårdere facade op. Dette fortryder jeg meget.

Der er forskel på mennesker. Nogle har det bedst med at ignorere eller skubbe deres følelser bort, mens andre føler ting stærkere og er mere "skrøbelige". Du kan på ingen måde udtale dig generelt om hvad man skal gøre i en situation hvor man er psykisk nede - du virker selv mest som en rimeligt "sej" fyr, der ikke har den store forståelse for folk der lettere lader sig påvirke følelsesmæssigt.

Jeg vil ALDRIG betegne en person der er mand (eller kvinde) nok til at erkende sit problem og har mod nok til at søge hjælp som "svage".
Man bør respektere at folk har forskellige grænser og har brug for forskellig slags hjælp. Hvis man ikke kan dette, er der noget galt med ens sociale intelligens, og man bør SLET ikke prøve at give andre mennesker råd om vigtige beslutninger i deres liv, som du gør med Muugor.

Jeg er ved at blive seriøst pissed over dine udtalelser. Jeg har selv været nede i lange perioder, men betegner ikke dette som depressioner. Jeg har derimod en ven som har gået rundt og været depressiv i ca. 2 år nu. Først omkring jul fandt forældrene ud af det, og de sendte ham straks til psykolog. Han blev sendt direkte til psykiater, hvor han straks fik udskrevet "lykkepiller", da hans depression var så fremskreden.
Han håber hver dag på, at han kan stå op og opleve en normal dag igen, men skuffes gang på gang. Han håber hver dag på, at hans antidepressive medicin begynder at virke, men skuffes også over dette. De få gange han har røget hash eller drukket alkohol i den seneste tid (også FØR han begyndte at tage antidepressiv medicin), har han fået sære og MEGET ubehagelige tanker, der lød som badtrips på svampe da han fortalte om det til mig.

Lad være med at spille klog, bare fordi du føler at du kan styre dig selv.
Du ødelægger mere end du gavner.

MVH
Troels

"Jeg vil ALDRIG betegne en person der er mand (eller kvinde) nok til at erkende sit problem og har mod nok til at søge hjælp som "svage".
Man bør respektere at folk har forskellige grænser og har brug for forskellig slags hjælp. Hvis man ikke kan dette, er der noget galt med ens sociale intelligens, og man bør SLET ikke prøve at give andre mennesker råd om vigtige beslutninger i deres liv, som du gør med Muugor."

Han spurgte om råd - jeg gav ham 1 og gav ham en lille morale bagefter.

Lad være med at sige at jeg er en "sej" person der ikke kan vise følelser - lad for helvede være med at sige sådan en omgang pis - bare fordi at jeg er så UNIK (må ordet jo være) at jeg kan se det gode i alt - eller måske er jeg i virkeligheden syg i skallen - ihvertfald kan jeg ikke se.

ZARA IGEN:

"P.S. De klichéfyldte ungdomskvaler som du selv har "overvundet" lyder som noget som stort set alle unge der spekulerer over tilværelsen oplever.
Hvis du havde en depression og prøvede at klare den alene, ville den højst sandsynligt bare blive værre og værre - de dårlige tanker ville bare forpeste dit hoved mere og mere."

Du aner ikke hvad jeg har været igennem og det er typisk folk som dig der skulle smadres når man havde lyst til sådanne fysiske ting.

MEN inden du udtaler dig om min ungdom burde du kraftedme overveje at sætte dig ind i den først - mit liv har ikke været let - men det har været for svær til at jeg gider høre på sådan noget pis..

Live is Evil spelled backwards - og det må man fandme leve med!!!!!!!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Når vi nu er ved snakken om depression, kan jeg godt forledes til at tro at ER rent faktisk aldrig har haft en depression, men derimod har været så fucked af det bagslag hårde psykedeliske stoffer kan give at han har forvekslet dette med en vaskeægte depression...Det er ihvertfald mit bud på ER's ignorante attitude og direkte barnlige udtalelser!

-Psyko

Junior medlem

Tjah Zarahustra og Psyko siger det jo meget godt.

Men ER mener du så også at folk der brækker et ben eller på anden måde bliver hæmmet i deres udfoldelse bare skal mande sig op ?

Kan så med god smag i munden sige at det enkelte bagslag jeg har fået af psykedeliske stoffer ikke var så galt - ja ok - det var 6 uger out in space - med halluer - stemmer og andet nasty shit - det var herregrineren de første 4-5 timer - troede bare at det var lortet der stadigvæk virkede - men det var det ikke - så efter et par dage blev jeg godt nok skræmt - troede at jeg var blevet sindssyg og sådan - men det gik over....

Nej alt lortet jeg snakker om er de 20 år inden jeg begyndte at hallucinogener - fordi det var først da jeg begyndte på MDMA'en jeg åbnede op og fortalte folk hvem fanden jeg egentlig var - alt lortet jeg snakker om skete inden - og det var baaaaaaad...... RIGTIG BAD... så bad at jeg ikke ser nogen grund til at skrive noget om det på det åbne board...

Insane psychedelia user!

Jeg havde egentlig besluttet mig for, at jeg nu ville trække mig ud af denne diskussion, da det ikke lader til at nogen af os bliver klogere, men jeg føler mig nærmest tvunget til lige at komme med en sidste udmelding. Jeg synes at jeg har været så tålmodig og høflig som det nu er muligt, mens du er gået til pinlige barnligheder som at true med fysisk vold. Jeg er skuffet over dette, og har besluttet at ringe min depressive ven op og tage en lang snak med ham i stedet for at spilde mere tid på dig.

For at svare på det første du skriver: Ja, han spurgte om råd og du svarede ham. Men SENERE - i en senere post - skrev du:

"jeg syntes det er for svagt når man kravler efter hjælp hos nogle personer man virkelig ikke kan lide fordi de "disser" det dope man går og tager, skal man så give dem den sejr at kravle efter hjælp - NEJ VEL?"

Jeg går ud fra at du hentyder til læger/psykologer hér, og det var det jeg hentydede til, da jeg skrev, at jeg synes det kræver mod at opsøge hjælp og erkende sit problem.

Mht. til dit andet "svarpunkt". Jeg troede at du ville blive begejstret over at blive betegnet som en "sej" person, nu du prædiker så meget om glæderne ved at være hård psykisk. Jeg er ked af, at jeg tog fejl, og undskylder hvis jeg irriterede dig - det var ikke min mening.
Jeg kan dog ikke dy mig for lige at sige at det er endnu en typisk ungdomskliché at betegne sig selv og sine følelser og tanker som "unikke".

Jeg er meget overrasket over, at du kræver at jeg skal sætte mig ind i din ungdom før jeg udtaler mig om den, selvom du ikke selv har sat dig synderligt meget ind i Muugors situation, eller de tusindvis af deprimerede menneskers situation. Det afholder dig jo ikke ligefrem fra at give dem råd og føle at du har det rigtigte svar til dem.

Jeg gider ikke at høre på dig klynke over din hårde barndom og glorificere din egen indsats på vejen til at blive "en unik person". Har du nogensinde rent faktisk fået defineret din sindstilstand som en "depression" af en psykolog eller psykiater ? (jeg håber ikke, at du til dette spørgsmål vil svare noget i stil med, at du "ikke har brug for at andre fortæller dig hvordan du har det" - det er simpelthen FOR stupidt)

Det irriterer mig at du truer mig med fysisk vold, eller ihvertfald giver udtryk for at du gerne ville smadre mig.
Dette tyder dog også på, at du har indset at dine argumenter ikke holder, og at du er nødt til at hævde dig fysisk for at lægge kraft bag dine ord.
"Far er ikke sur, Far er skuffet" som manden siger til sin hund i Unibank-reklamen [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Jeg vil slutte af med at advare alle der læser indlæg på dette forum til at tage "Elven Ravers" råd seriøst, eller lytte til ham.
Når han svarer en (lettere ustabil) 14-årig, at det bedste stof at tage ville være kokain, burde advarselslamperne allerede have blinket.
Jeg synes dog at du har formået at gøre dig selv nok til grin i denne diskussion, ER, så jeg vil slutte hér.

Hvad er det nu du plejer at slutte af med?
nåeh ja:
Peace Love Unity Respect [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvor der er en vilje, er der en vej
Smerte er kun svaghed, som forlader kroppen
Det som ikke slår dig Ihjel, gør dig stærkere

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
*gG* fuck hvor har jeg det store smil på nu, for det der Zara var sipelthen FOR cool skrevet........!!!!!!! Skægt at sådan en lille fyr kan have sådan nogen store tanker *gG' [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

P.S. havde faktisk mere eller mindre Elvens holdninger det meste af vejen, men må virkelig erkende det visse nederlag.. Du har jo ret Zara og længere er den ikke..

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg havde egentlig besluttet mig for, at jeg nu ville trække mig ud af denne diskussion, da det ikke lader til at nogen af os bliver klogere, men jeg føler mig nærmest tvunget til lige at komme med en sidste udmelding. Jeg synes at jeg har været så tålmodig og høflig som det nu er muligt, mens du er gået til pinlige barnligheder som at true med fysisk vold. Jeg er skuffet over dette, og har besluttet at ringe min depressive ven op og tage en lang snak med ham i stedet for at spilde mere tid på dig.

Lær at læse!!!!

Citat:
Du aner ikke hvad jeg har været igennem og det er typisk folk som dig der skulle smadres når man havde lyst til sådanne fysiske ting.

Har squ aldrig truet dig - det jeg skriver er at det er typisk folk som dig der skulle smadres - når man nu HAVDE LYST til sådanne fysiske ting.

Men det er typisk at blive misforstået fordi du lige hænger dig i en detalje som betød en del for dig - men du har jo ikke øje for detaljer kan jeg høre - fordi jeg har aldrig på noget tidspunkt sagt eller hentydet til at JEG ville SLÅ på DIG - det er dig der mistolker det..

Hvis jeg havde truet dig havde jeg først fundet ud af hvor du boede og derfefter troppet op ved din dør og derefter havde jeg smadret dig totalt - dette er en ting som jeg, som du selv siger, ser som meget barnlig - og med mine ord - uciviliseret - derfor ville jeg aldrig gøre og slet ikke true med sådan en ting.

Der er forskellen på mig og dig åbenbart - du går op i at du bliver lovet tæsk over nettet og tager det personligt - jeg ville ikke engang give 2 kroner for en sådan skrevet påstand på nettet - når man truer folk er det face to face og altid efterfulgt at vold..

Det er ikke mig der får mig til at føle mig unik - men det er derimod jeres påstande om at hvad jeg har sagt var ufornuftigt - det må jo gøre mig unik i forhold til jer - fordi jeg mener ikke at jeg har sagt noget ufornuftigt eller fejlagtigt med henblik på denne diskussion.

Citat:
Jeg gider ikke at høre på dig klynke over din hårde barndom og glorificere din egen indsats på vejen til at blive "en unik person". Har du nogensinde rent faktisk fået defineret din sindstilstand som en "depression" af en psykolog eller psykiater ?

Jeg har været til psykolog éngang hun mente at jeg var et ganske normalt barn - ufatteligt hvad man kan skjule når man bare er god nok til at manipulere - alle mine lærer har altid syntes at jeg var "normal" - men hvad de ikke ser eller oplever har de ikke ondt af - der var dog den ene episode hvor jeg jagtede en lære med et bat - men det er jo osse ganske normalt.

Nej jeg føler ikke at jeg har noget at skulle glorificere overhovdet - det er dig der ser mig som den der person der skal ophøje sig selv før at han har det godt - derimod ser jeg mange af de spor i dig!!!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> (jeg håber ikke, at du til dette spørgsmål vil svare noget i stil med, at du "ikke har brug for at andre fortæller dig hvordan du har det" - det er simpelthen FOR stupidt)
<HR></BLOCKQUOTE>

Men jeg har squ heller ikke brug for nogle til at fortælle mig hvordan jeg har det - har du brug for en til at sige til dig at du er syg før du fatter at du er syg?? - når jeg har været afsted på narkosjov og kommer hjem - får sovet og sådan - så kan jeg når jeg vågner sagtens mærke på psyke om den har forandret sig - happens all the time - its called XTC, its the only way i fry!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg vil slutte af med at advare alle der læser indlæg på dette forum til at tage "Elven Ravers" råd seriøst, eller lytte til ham.
Når han svarer en (lettere ustabil) 14-årig, at det bedste stof at tage ville være kokain, burde advarselslamperne allerede have blinket.
Jeg synes dog at du har formået at gøre dig selv nok til grin i denne diskussion, ER, så jeg vil slutte hér. <HR></BLOCKQUOTE>

Ok - jeg kender ikke MUUGOR - hvordan skulle jeg vide at han var ustabil??? - og det bedste stof FORUDEN dem han havde prøvet at tage ville være coke - fordi nævn et stof foruden AMF-SVAMPE som der fucker din hjerne mindre op end det... KOM NU mr smartass - du er så skidesmart - men når alt kommer til alt så er du elendig til at kommunikere - du har misforstået alt hvad jeg har skrevet - godt for dig hva??

Men nævn nu et stof du ville tilråde ham at prøve - hvis du skulle tilråde ham et..

(nu håber jeg ikke at du vil komme med et svar som "jeg vil ikke tilråde ham noget" fordi i dette tilfælde ville det være for STUPIDT)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Hvad er det nu du plejer at slutte af med?
nåeh ja:
Peace Love Unity Respect <HR></BLOCKQUOTE>

Når man plejer at gøre noget er det så ikke noget man gør tit - det er sjældent jeg quoter med P.L.U.R..

Og lige en anden ting - ZARA - kender du ikke den sætning her

MAN SKAL IKKE TRO BLINDT - MAN SKAL BARE HAVE EN IDE...

Hvis man tror blindt på noget lader man sig styre af det - jeg tror på P.L.U.R - helt sikkert - men der er langt fra at tro til at tro blindt - hvilket jeg ikke gør - som jeg har sagt tidligere

LIVE IS EVIL SPELLED BACKWARDS

til det kan jeg tilføje metallicas ord
FIGHT FIRE WITH FIRE

Men jeg har jo heller ikke truet dig - du skal bare lære at læse ikke?

P.L.U.R (med ret til at være en afviger)

Elven Raver

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]