Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
QuaZ skrev:
quit whine guys :-)
- trist at I skal se alle folk som syge :-)

Jeg håber ikke du advare hende mod at søge hjælp med dine syge scientology-videoer. Du vil blive fjernet fra boardet hvis det er tilfældet. Du kan udsætte andre for utrolige mængder fare på den måde og vi bliver nød til at skride ind.

CamillaB hvis du er i tvivl angående noget Quaz skriver til dig, så tag et realitetscheck herinde og lad vær med at tage hans ord for meget værdi.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
spiffeh skrev:
QuaZ skrev:
quit whine guys :-)
- trist at I skal se alle folk som syge :-)

Jeg håber ikke du advare hende mod at søge hjælp med dine syge scientology-videoer. Du vil blive fjernet fra boardet hvis det er tilfældet. Du kan udsætte andre for utrolige mængder fare på den måde og vi bliver nød til at skride ind.

CamillaB hvis du er i tvivl angående noget Quaz skriver til dig, så tag et realitetscheck herinde og lad vær med at tage hans ord for meget værdi.

ae ae :)
Jorden er flad !
All hail the lords ! ;) ...
Hvad skal du med trusler? Eller var det bare venlig oplysning ^_^? lmao
Jeg advarer ingen mod at søge hjælp :) hvorfor skulle jeg?
Hvilke syge intentioner er det du tror jeg har? ..
Og spørg så dig selv hvor de idéer kommer fra ;)? ...

Alle fingrer peger indad ... det er noget pis :) men det er sandt ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
QuaZ skrev:
Jorden er flad !

Puuha, blodet render ned syd for navlen når du skriver sådan der, gør det ikke? <(^^,)> LMAOROFLPOPS!!11

Hvordan fanden kan du tage sådan en stille henstilling som en trussel? Det er da rigtigt at det kan få konsekvenser, hvis du fraråder folk at søge den fornødne hjælp, hvis det kan hjælpe dem.
Du burde kalde dig QuaZalveren istedet :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
QuaZ skrev:
Jorden er flad !

Puuha, blodet render ned syd for navlen når du skriver sådan der, gør det ikke? <(^^,)> LMAOROFLPOPS!!11

Hvordan fanden kan du tage sådan en stille henstilling som en trussel? Det er da rigtigt at det kan få konsekvenser, hvis du fraråder folk at søge den fornødne hjælp, hvis det kan hjælpe dem.
Du burde kalde dig QuaZalveren istedet :mrgreen:

Haha :D .. You think:) .. may-just-be :p ..
Jamen jeg fraråder selvfølgelig ingen at søge fornøden hjælp? .. så kan vi være uenige om hvad der er den fornødne hjælp - men jeg har aldrig nogensinde sagt at alt det andet ikke hjælper?
At medicin og psykologer osv. ikke har en givende effekt - jeg mener bare ikke at det er den eneste løsning og på ingen måde den kur det bliver udråbt af alle til at være ..
Folk har dogmatiseret mine ord .. og jeg har forsvaret dem ...
Jeg gør dem ikke til dogma - hverken i mit liv eller i mine råd til andre ...
At folk vil opfatte det sådan - må være deres problem ..

Medlem

Det er sådan at medicin, psykologer og psykiatere har virkning på mange.. også hver for sig.. det har jeg selv oplevet mht medicinen men det også fordi jeg ikke fejler noget decideret alvorligt som sådan.. Det kommer meget an på hvad man fejler men også hvordan man er som person og hvordan man tænker for at kunne drage nytte af psykologer,psykiatere eller medicin tilsammen såvel som hver for sig.

Jeg tror at folk herinde giver råd om at kontakte psykologer og diverse netop fordi de ser personen som spørger efter hjælp som en der ikke har værktøjerne til selv at klare problemet.. det er der psykologer kommer ind og kan hjælpe personen med at give dem nogle værktøjer som de kan bruge.. og evt bedre forstå deres sygdom/problem hvad det nu end er sådan at de bedre kan håndtere det i fremtiden..

Der er vist heller ikke nogen tvivl om at selv om psykiatrien i Danmark er dårlig, så vil de stadigvæk kunne hjælpe bedre end vi kan.

Junior medlem

Jeg har snakket med min psykolog, og vi har aftalt, at vi mødes og snakker om det. Håber hun vil hjælpe mig.
Tror nu ikke jeg er sindsyg, måske bare up coming tankelæser eller forfulgt af en ånd. Det kan jo godt være...

Det hele skal nok gå nu :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Quaz: Ro på, der er tale om en person, der har brug for professionel hjælp, og din attitude for tiden er lige på grænsen til, hvad vi gider finde os i herinde...

Medlem
Brugeravatar

noname skrev:
@Quaz: Ro på, der er tale om en person, der har brug for professionel hjælp, og din attitude for tiden er lige på grænsen til, hvad vi gider finde os i herinde...

Well :-) ..
Jeg snakker blot med folk - hvad de vil bruge mine ord til er op til dem ..

Hvis man vil dogmatisere og afvise uden at undersøge, så er det fint med mig :) .. jeg søger ikke at omvende nogen - blot at oplyse.

Nogen gange, skal nogle folk komme med nogle stærke påstande, førend at folk ændrer deres synspunkt

Jeg tror Camilla selv kan tale for sagen resten af vejen :-)

Namaste

Medlem

CamilleB skrev:
Jeg har snakket med min psykolog, og vi har aftalt, at vi mødes og snakker om det. Håber hun vil hjælpe mig.
Tror nu ikke jeg er sindsyg, måske bare up coming tankelæser eller forfulgt af en ånd. Det kan jo godt være...

Det hele skal nok gå nu :)

Det lyder godt altså det med psykologen hehe men jeg ønsker dig al held og lykke i fremtiden.. skriv endelig hvis der er noget du føler vi kan bidrage med :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
CamillaB, det er aldrig normalt at høre stemmer, især ikke over en længere periode. Hashen kan nok kun forværre det, så start med at lægge pinden. Dernæst bør du søge læge, for din egen skyld. Hvis det er skitzofreni, så er det vigtigt at igangsætte behandling hurtigt, så man kan forebygge lidt. Og så handler det også om at se det lyse i alting. En sygdom er ikke værre end patienten oplever den, kan man sige. Jeg prøver ikke at sige, at det er din egen skyld hvis det er slemt, men derimod at man ikke automatisk skal male fanden på væggen, for så skal væggen nok blive grim.

God bedring!

Junior medlem

Hej Camilleb :-) Jeg syntes dine indlæg er gode fordi andre måske kan kan perspektive din sindslidelse og at du kommer ud med dine tanker omkring det er kun en god ting. Går du med det alene kan det kun blive værre. Desuden har du en fed humor i teksten ;-)

hvordan går det med dig nu, bedre/værre? Hvornår røg du sidst hash? hvad jeg ser her så er jeg overbevist om du har en hash psykose eller godt på vej til at få en. Den forsvinder i de fleste tilfælde når du har lagt røgen fra dig hvis du gør inden det er for sent vel og mærket. Din angst vil temmelig sikkert aftage efter få uger :-)

hils ånden! ;-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Empty space
QuaZ skrev:
Fjas skrev:
Faktum er at ingen kan fastslå noget som helst over et internetfora. Derfor skal CamillaB søge hjælp hos egen læge/psykolog. ;)

En psykolog eller psykiater eller læge som kan hvad - lytte til hendes ord? verbalt?
Hvad med det skrevnee ord?

psykolog og psykiater kan intet - andet end normale mennesker, at lytte ... har selv været i systemet i 2 år ... og det har aldrig hjulpet.. det hjalp dog at snakke med Quaz og andre mennesker som forstod én, hvilket har medført endnu dybere forståelse for livet og alting..
det bare min mening ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Empty space
og jeg blev selv diagnosticeret med "negativ paranoid skitzofreni" ..
så kender lidt systemet og hvad det vil sige at få hjælp og hvordan man kan få hjælp ...
- dog ikke sagt at psykiatere og psykologer slet ikke kan hjælpe -> det kan vel hjælpe en del ... men hjalp ikke mig ... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]