Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 17:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
ja og drengen er jo ikke blevet udsat for en forbrydelse, tværtimod, så hvad er det lige at problemet er ?

jeg er temmelig sikker på at vi alle herinde priser os lykkelige for, at bekendte, x kærester, arvefjender osv ikke, gennem tiderne, har stukket os til politiet pga vores indtag af stimulanser, så jeg fatter ikke hvad det lige er du prøver at forsvare her AD.

Som jeg skrev, så har manden gjort hvad han gjort, hvad nu?

Som jeg skrev, så ville jeg definere hvad det er, fordi ordet tit bliver brugt i flæng.

Jeg har selv prøvet at blive anmeldt og at mennesker jeg stolede på svigtede. Jeg tilgiver dem, færdig. De skal selv leve med deres lort og jeg håber for dem, at de har lært af det og er kommet videre med deres liv. Det gjorde vist mere ondt på dem end det gjorde på mig, selvom jeg ikke krummede et hår på deres hoveder.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg skulle engang have brændt 3 lastbiler af, og samtidig have smadret alle nyplantet træer i en hel landsby! Alt dette mens at jeg sad på Mallorca med min kontaktperson 8)

Det viser bare lidt at folk hurtigt får en mening / holdning omkring dig og hvad DU laver, hvis du først én gang er blevet snuppet. Derfor, lad vær med at blive snuppet. :cheers:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg skulle engang have brændt 3 lastbiler af, og samtidig have smadret alle nyplantet træer i en hel landsby! Alt dette mens at jeg sad på Mallorca med min kontaktperson

det helt UTROLIGT så langfingrede sådan nogen tyveknægte kan være.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg skulle engang have brændt 3 lastbiler af, og samtidig have smadret alle nyplantet træer i en hel landsby! Alt dette mens at jeg sad på Mallorca med min kontaktperson 8)

Det viser bare lidt at folk hurtigt får en mening / holdning omkring dig og hvad DU laver, hvis du først én gang er blevet snuppet. Derfor, lad vær med at blive snuppet. :cheers:

Da jeg for mange år siden stoppede min "karriere" som kriminel, fik jeg tit fristende tilbud. Der var særligt en, der pressede mig meget. Fx spurgte han en dag, lidt for sjov, men alligevel i alvor: "Vil du ikke tjene 10.000?" Det er også sådan en typisk forenkling af noget lidt mere kompliceret, for hvem kan svare nej til det spørgsmål, hvis det virkelig var så enkelt. Jeg grinte og sagde nej meget konsekvent. Selvfølgelig ville jeg gerne tjene de penge, men jeg ville ikke betale omkostningerne, hvis vi skulle blive taget.

Har man ikke råd til at tabe, så skal man lade være med at spille, uanset hvor fristende det er. Fuck, hvor er der mange, der smadrer lange perioder af sit liv pga. usle penge.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]