@ fso
2-3 gange om ugen, er en mange dobling af "max hver 14. dag"

men hvis du har fået en psykose for snart 20 år siden må man gå ud fra at du har livs erfaring og kender dig selv.. jeg syns dog lidt det lyder som om at det går den gale vej for dig?

er bare nysgerrig; 2-3 gange om ugen, eller 2-3 ryge dage om ugen? - det er nemlig ikk det samme.. har selv prøvet noget lignende, bare at det kun skulle være i weekender, og så ryger man jo satme som var det en konkurrence på de dage hvor man "må". - jeg gjorde ihvertfald..
@ stående
det du siger med nærmeste venner; jeg har da fundet lidt støtte hos venner, men problemet er bare at stort set alle sammen selv bruger hash i større eller mindre grad, og ja de prøver da at støtte, men det er langt fra hos alle at de føles ægte.. det har nok noget at gøre med de ting man lavede sammen med dem og de vaner osv at gøre. fx lave noget god mad..+ joints spille ps3... + joints.. spille fodbold/ hænge ud udenfor....+ joints. det sgu ikke meget man hører fra folk mere, hvor sørgeligt det end lyder så har hash holdt os sammen.. og jeg hater ikke engang, for kan selv huske hvordan jeg havde det når andre prøvede at stoppe.. "arrh han skal nok falde i igen.." og wupti, så har man sin ryger buddy tilbage... pisse egotisktisk og sørgeligt.. men sådan havde jeg det og det tror og føler jeg, at andre i min omgangs kreds også har..