god damn son. super cool du lytter efter folks råd, de er jo kun velmenende, men alt for mange går i forsvar eller ignorerer dem simpelthen bare. Jeg ryger sjældent, et par gange om året. Når jeg endelig gør, er det noget specielt, og jeg har slet ikke tid til at kede mig! IMO, den bedste måde, du kan nyde cannabis på, er at gøre det til en mere speciel ting. Når jeg endelig skal ryge, finder jeg mig noget røg, jeg selv synes er vildt lækkert. Bestiller det gerne på nettet; noget friskt charas fra indien eller noget lækkert udendørs grønt fra en dygtig grower. Kræzz, kort sagt! Køb ind til noget nemt og lækkert mad, hav en fed film eller din yndlingsserie downloadet. Gør rygningen til et dejligt og sjældent ritual, og cannabissen kan give dig så meget! Bare det at sidde med det i hånden, dufte til det, følelsen i lungerne af hvert enkelt sug... Meget få ting har en højere hygge-faktor

Et andet plus er, at du på denne måde bliver super skæv når du endelig ryger, så det virker mere som et lille trip. På trods af en god planlægning, ender jeg som regel altid med bare at sidde og være forbløffet over noget dejlig musik. Jeg mangler i hvert fald ikke ting at tage mig til. Skal det være ren pleasure, kan man også kombinere med en dosis kodein, nu det alligevel bare er once in a blue moon. Der kan man snakke om ekstase! Men hold dig da bare til rygningen....
Så ja, det er vist rimelig safe to say at du har misbrugt cannabissen lidt, men fuck, du virker som en rigtig cool fyr når du bare tager gode råd til dig. Meget moden beslutning, og desværre ikke noget der ses så tit herinde