Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Så er jeg røgfri hvis man kan kalde det det..
Må nok sige at jeg har nogen "blive nemt vred" dage.. Og især mht til søvnen.. ;).
Men jeg er glad for i kan åbne min verden op herinde.

Det er fedt du lytter. Der er fanme mange der spørger ind til deres brug, og som så bagefter ignorere vejledningen. Hash er farligt fordi det er svært at opfatte man har et misbrug.

Dedikeret medlem

Ja det er dejligt når der bliver lyttet - og handlet i forhold til de råd der bliver givet. Er selv på min 2. Dag som røgfri efter en 2-3 uger med røg.
Så nu handler det om at gøre de ting som gør livet godt.
Hundene er luftet så nu er det tid til at lufte fiskestangen ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Har selv lige skaffet mig en våddragt (250kr i Harald Nyborg) og en harpun til 300kr. Det er sgu den bedste beslutning jeg nogensinde har taget. Det kan man seriøst få mange timer til at gå med. PRØV DET! Og så er en våddragt bare godt at have.

Medlem

god damn son. super cool du lytter efter folks råd, de er jo kun velmenende, men alt for mange går i forsvar eller ignorerer dem simpelthen bare. Jeg ryger sjældent, et par gange om året. Når jeg endelig gør, er det noget specielt, og jeg har slet ikke tid til at kede mig! IMO, den bedste måde, du kan nyde cannabis på, er at gøre det til en mere speciel ting. Når jeg endelig skal ryge, finder jeg mig noget røg, jeg selv synes er vildt lækkert. Bestiller det gerne på nettet; noget friskt charas fra indien eller noget lækkert udendørs grønt fra en dygtig grower. Kræzz, kort sagt! Køb ind til noget nemt og lækkert mad, hav en fed film eller din yndlingsserie downloadet. Gør rygningen til et dejligt og sjældent ritual, og cannabissen kan give dig så meget! Bare det at sidde med det i hånden, dufte til det, følelsen i lungerne af hvert enkelt sug... Meget få ting har en højere hygge-faktor :) Et andet plus er, at du på denne måde bliver super skæv når du endelig ryger, så det virker mere som et lille trip. På trods af en god planlægning, ender jeg som regel altid med bare at sidde og være forbløffet over noget dejlig musik. Jeg mangler i hvert fald ikke ting at tage mig til. Skal det være ren pleasure, kan man også kombinere med en dosis kodein, nu det alligevel bare er once in a blue moon. Der kan man snakke om ekstase! Men hold dig da bare til rygningen....

Så ja, det er vist rimelig safe to say at du har misbrugt cannabissen lidt, men fuck, du virker som en rigtig cool fyr når du bare tager gode råd til dig. Meget moden beslutning, og desværre ikke noget der ses så tit herinde

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Flyttet til: "Medaljens bagside"

bannet

Geografisk sted: Himlen :-)
Et andet perspektiv:
Måske kedsomheden ligger i at Cannabis er ulovligt og på den vis, gør det en smule asocialt i forhold til det øvrige samfund(Kunne også formuleres til at det øvrige samfund, er asocialt i forhold til cannabis brugere. For ikke at træde nogen over tærene). Men pointen er at hvis det var legalt kunne man mere frit, gøre hvad det passede en. Efter flere besøg i Amsterdam har jeg i hvert tilfælde oplevet, hvordan man kan ryge uden at være så asocial. På den måde som cannabis brugere herhjemme er det :idea:

Hov skulle have været et citat til: Buttkraken

bannet

Geografisk sted: Himlen :-)
..og lige for at uddybe det: Hvor fedt er at sidde for nedrullet gardiner, i en lille lejlighed sammen med de samme 3 mennesker. Hvis man kunne sidde på en cafe og sludre, samtidig med muligheden for at møde nye mennesker at snakke er til stede.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]