Netto er nok at presse den, apoteket ville være mere passende;)
Jeg har kun oplevelse med ayahuasca og jo der er potentiale til meget, men det kræver at man har en tripsitter som tager tingene alvorligt og yder en stor indsats før trippet.
Det kræver en person med empati og rimelig intelligens, hvis det er meningen at tripsitter skal være med i trippet så kræver det en person med erfaring i dette.
Mit trip blev starten på at jeg forlod meth og senere kom i behandling, men det skyldes selvmordsforsøget, hvor jeg brækkede ryggen og den efterfølgende indlæggelse ikke nogen indsats fra min sitter som svigtede totalt og var ved at koste mig livet.
Jeg troede han havde styr på tingene for han vidste meget om tingene, men på bundlinjen handlede det for ham kun om hvor ramt han kunne blive af de dmt krystaller han mente at han ved at suge kunne conekte med mig.
Så pas på hvis du vælger at afprøve metoden for mange romantisere om den lette løsning - som for os narkomaner er at tage noget for at kvitte lysten til at tage noget andet.
Mvh
okay jeg føler med dig, kan du gå og alt sådan noget nu?
ja jeg kan godt se dit argument. jeg ved ikke helt hvordan du forsøgte at slå dig selv ihjel men hvis det var sådan noget i stil med at hoppe ud fra en bygning. så havde det aldrig sket med mig.
jeg vælger aldrig et sted i byen, og bestemt heller ikke høje bygninger.
jeg har et sted ude i skoven hvor jeg sætter både pressening op og sådan nogen ting. også ville du blive lagt ned i en sovepose, med nogen hørebøffer. også ville jeg give dig en moderat høj dosis.
og ild det tænder jeg ikke da jeg er bange for at måske det kunne gå lidt for hurtigt fra det ene sekund til det andet.
jeg ville være bange for at folk kom til at gå ind i det mens de var på opdagelse.
men jeg vil sådan set bare hellere se manden blive fri for de opiater.
og det er min måde at udtrykke at jeg vil det bedste for ham, men jeg ser bare ikke at det bedste er opiat afhængighed.