Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Netto er nok at presse den, apoteket ville være mere passende;)

Jeg har kun oplevelse med ayahuasca og jo der er potentiale til meget, men det kræver at man har en tripsitter som tager tingene alvorligt og yder en stor indsats før trippet.
Det kræver en person med empati og rimelig intelligens, hvis det er meningen at tripsitter skal være med i trippet så kræver det en person med erfaring i dette.

Mit trip blev starten på at jeg forlod meth og senere kom i behandling, men det skyldes selvmordsforsøget, hvor jeg brækkede ryggen og den efterfølgende indlæggelse ikke nogen indsats fra min sitter som svigtede totalt og var ved at koste mig livet.

Jeg troede han havde styr på tingene for han vidste meget om tingene, men på bundlinjen handlede det for ham kun om hvor ramt han kunne blive af de dmt krystaller han mente at han ved at suge kunne conekte med mig.

Så pas på hvis du vælger at afprøve metoden for mange romantisere om den lette løsning - som for os narkomaner er at tage noget for at kvitte lysten til at tage noget andet.

Mvh

Medlem

Netto er nok at presse den, apoteket ville være mere passende;)

Jeg har kun oplevelse med ayahuasca og jo der er potentiale til meget, men det kræver at man har en tripsitter som tager tingene alvorligt og yder en stor indsats før trippet.
Det kræver en person med empati og rimelig intelligens, hvis det er meningen at tripsitter skal være med i trippet så kræver det en person med erfaring i dette.

Mit trip blev starten på at jeg forlod meth og senere kom i behandling, men det skyldes selvmordsforsøget, hvor jeg brækkede ryggen og den efterfølgende indlæggelse ikke nogen indsats fra min sitter som svigtede totalt og var ved at koste mig livet.

Jeg troede han havde styr på tingene for han vidste meget om tingene, men på bundlinjen handlede det for ham kun om hvor ramt han kunne blive af de dmt krystaller han mente at han ved at suge kunne conekte med mig.

Så pas på hvis du vælger at afprøve metoden for mange romantisere om den lette løsning - som for os narkomaner er at tage noget for at kvitte lysten til at tage noget andet.

Mvh

okay jeg føler med dig, kan du gå og alt sådan noget nu?

ja jeg kan godt se dit argument. jeg ved ikke helt hvordan du forsøgte at slå dig selv ihjel men hvis det var sådan noget i stil med at hoppe ud fra en bygning. så havde det aldrig sket med mig.
jeg vælger aldrig et sted i byen, og bestemt heller ikke høje bygninger.
jeg har et sted ude i skoven hvor jeg sætter både pressening op og sådan nogen ting. også ville du blive lagt ned i en sovepose, med nogen hørebøffer. også ville jeg give dig en moderat høj dosis.

og ild det tænder jeg ikke da jeg er bange for at måske det kunne gå lidt for hurtigt fra det ene sekund til det andet.
jeg ville være bange for at folk kom til at gå ind i det mens de var på opdagelse.

men jeg vil sådan set bare hellere se manden blive fri for de opiater.
og det er min måde at udtrykke at jeg vil det bedste for ham, men jeg ser bare ikke at det bedste er opiat afhængighed.

Dedikeret medlem

Jo jeg kan gå - knoglen er smadret men gik ikke ud over nerverne.
Da tingene begyndte og gå galt og der ikke var nogen som så det - spiste jeg tre håndfulde rivotril ca 300 stk dem kastede jeg op senere går jeg udfra kan ikke rigtig huske det.
Dagen efter om formiddagen ramte jeg et Helle anlæg med 140-160 km/t og endte med at krølle min bil ind i et hus.

Vi er enige i den med at blive fri for opiater. For mig er det som har virket bedst være frygten for ar skulle igennem kold tyrker helvede igen. Det ønsker jeg for ingen - og dog jo folk som er onde ved børn, de må nu godt få turen igen igen :)

Medlem

Jo jeg kan gå - knoglen er smadret men gik ikke ud over nerverne.
Da tingene begyndte og gå galt og der ikke var nogen som så det - spiste jeg tre håndfulde rivotril ca 300 stk dem kastede jeg op senere går jeg udfra kan ikke rigtig huske det.
Dagen efter om formiddagen ramte jeg et Helle anlæg med 140-160 km/t og endte med at krølle min bil ind i et hus.

Vi er enige i den med at blive fri for opiater. For mig er det som har virket bedst være frygten for ar skulle igennem kold tyrker helvede igen. Det ønsker jeg for ingen - og dog jo folk som er onde ved børn, de må nu godt få turen igen igen :)

ja men når du siger det der så putter du skylden over på ayahuasca, har din ven ikke fortalt dig ikke at indtage nogen former for stoffer? det ville være en af de første ting jeg ville sige til folk, og nu har jeg din historie til at vise til folk hvad der sker med dem, hvis de tager stoffer alligevel, også hvis de gør det alligevel, så er de selv uden om det.

altså en ting er at forbyde at tage ayahuasca, alene en anden ting er at forbyde ayahuasca med andre stoffer.
jeg har kun nævnt ayahuasca, og jeg tror på ayahuasca og dens mægtighed helt alene, uden nogen andre stoffer.

Dedikeret medlem

Nej det gør jeg ikke.

Junior medlem

Trap ud af dit abstinens medicin. Bed om hjælp til det. Jeg keder mig også efter mit morfin misbrug. Blev behandlet, men havde stadig abstinenser. Det er ikke sjovt.
I dag har jeg haft slemme abstinenser efter muskelafslappende medicin Benzo, det brænder i huden og musklerne er ømme. Har ingen energi og keder mig. Men jeg skal bare igennem det. Det lyder nemmere end Hjordt, Det ved jeg. Men tag en beslutning, at nu vil du ikke mere. Vil du være en slave af det som misbrugs centeret udskriver til dig? For det bliver du. Du blir en slave, fordi det er det vigtigste i dit liv.
Jeg vil ikke lyde hård, Jeg føler virkelig med dig. Du er ikke alene, men tag en beslutning.
Jeg ved godt der kommer til at gå lang tid før jeg får energi igen, Men hellere kede mig i et år, end være en slave af misbrug, hvor alt andet kommer i anden række. Ønsker dig held og lykke min ven. Du er så ung, du kan godt.'

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@CleanGirl

Tråden du skriver i er et år gammel. Undgå venligst at genoplive så gamle, "døde" tråde fremover. Og held og lykke med at lægge morfinen på hylden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]