Hey, ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver herinde nu, men det gør jeg altså bare.
Jeg får hjælp, af psykolog og psykiater, og jeg er på quetiapin. Jeg begynder dog nok på andet medicin på torsdag i næste uge.
Altså i dag om en uge. Jeg har ikke røget siden dagen før nytår (med meget meget få undtagelser, hvor jeg kun har taget 10-20 hvæs) og jeg har ingen
intentioner om at starte igen. Sidst jeg sådan røg var en onsdag, jeg havde drukket en 8 øl ca, og så tog jeg 5 hvæs, og insekterne kom meget mildt igen, de har dog været der lidt siden, selvom jeg ikke har røget. Jeg vil ikke ryge mere, og jeg har faktisk heller ikke den store lyst mere.
Nu er mit spørgsmål bare, hvis det overhovedet kan blive besvaret, og hvis der overhovedet er nogen der ved noget om det, vil min tilstand så gøre
at jeg ikke kan tage f.eks mdma eller coke? Jeg har taget mdma en del gange nu, coke har jeg dog ikke kunnet mærke en skid af selvom det har været diamond flake osv, men ville det være ligeså slemt som hvis jeg røg en pind? jeg leder igen ikke efter en moralsk prædiken, eller en "du burde" eller "burde ikke". Jeg leder efter et svar på mit spørgsmål

- Slupresnask, det går, ikke i bedste velgående, men jeg prøver at komme fremad