Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

random skrev:
Etherlungs skrev:
Tamara9k skrev:
Jeg kan ikke se hvordan jeg misfortolker dit indlæg. Du siger da helt konkret til ham at han ikke bliver skizofren. Du kender ham måske irl?

Ja det er forkert skrevet af mig i indlægget.

Det kan godt være det ser sådan ud i indlægget, men jeg lover ikke noget som helst.
Jeg regner med at enhver bruger her på forummet ikke tager hver eneste indlæg dødseriøst. Jeg er jo ingen doktor for helvede!; Mit indlæg var skrevet ud fra HR øjemed men samtidig med den realisme at Chandler ikke ville stoppe fuldstændig med at ryge.

Lad være med at svare i denne tråd mere med dine modargumenter Tamara9k :twisted: Hvis du er uenig med mig må du PM:

Når han er nu ikke må, så gør jeg.

Du skriver ordret:

Citat:
Jeg tror du skal være enormt tilfreds med dit forbrug, du bliver ikke skizofren af at ryge det som du gør. Jeg hader denne hetz mod THC for psykiske sygdomme.

Hvordan skal man tage det hvis man ikke skal tage det seriøst?

Var det en joke?

Citat:
du bliver ikke skizofren af at ryge det som du gør

...

Du kan tage det som min holdning.
Det tror jeg ikke han gør men som jeg har skrevet længere oppe er det ikke en endelig konklusion. Vil du have at alle skal hæfte for deres indlæg og derefter få prygl hvis det de har påstået er usandt.

Sent svar. Lad os se om det var andet en n00b-bashing du var ude efter.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sayeh skrev:
Jeg kan godt følge ZlaskeDåze noget af vejen ..
min far er skizofren og er kunstner og jeg tror at det er en måde at få alle de negative følelser ud på han maler Som jeg kalder det men han siger det bestemt ikke er " dæmoner "

Hvis det du skriver passer er jeg meget udsat jeg Tænker tit på sindet og alle dets muligheder osv. plus at jeg som min far er meget glad for at male og tegne / :

Men er det bare noget du tror eller kan du dokumentere det ?

Ditto her, Maler dog ikke. Tænker rigtig filosofisk efter jeg begyndt at ryge. er begyndt at sætte folk i nogle grupper fx "Drankere" "Stofmisbrugere" osv.
Og kan tit mærke på folk hvornår det er nok med at hakke ned på dem, og føler tit når folk siger noget lort, at jeg også bliver pinlig og tør ikke rigtig sige noget osv. eller måske er jeg ved at løbe ind i psykose ? Ryger gennemsnit 0.5-1.0g hash per weekend, tager rigtig sjælendt stimulanser, og ikke særlig meget hvis det endelig skulle ske!. Er jeg i faregruppen ? :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]