altså jeg har prøvet en meget mild udgave af de her 2 historier, engang back in the day hvor vi sad en 4 gutter opad en kontainer der stod ude foran biocity i århus. Vi skulle til at i biografen og tænkte vi lige ville tjumse en god pind inden, da pinden lige er ved at blive fyldt op og næsten er færdig kommer der en bil fuld af udlændlinge og parkere ved siden af os. De kommer ud af bilen og er sådan like "walau ryger i joints?" "god stil, alvorlig syg joint der" "må jeg få et sug eller 2?" og sådan noget, alt i alt virkede de meget søde og rare. Men så kommer en af dem hen til min ven L som lige har fyldt de sidste i jointen, og han siger "er det ikke ulovligt det der?" og min ven svarer at det ved han nu ikke helt, sådan lidt med en smil på læben. Det næste der sker er så at ham gutten sparker ud efter min vens hoved, min ven når dog lige at parere med hånden hvilket resultere i vores joint flyver ud over det hele

alle de andre udlændninge holder deres ven tilbage, som virkelig bare kæmper for at komme fri så han kan komme hen og slå og sparke os. De får ham lige kølet lidt ned, og siger undskyld til os og giver os nogle små penge for vores joint som han ødelagde og det var egenlig god stil synes jeg. Det ender så med at ham gutten lige pludselig kommer ind fra siden igen og slår en af mine venner i hovedet, hans venner prøver igen at holde ham tilbage mens vi flygter ind i biocity.
det var lige min lille historie om folk der ikke magter hash, jeg synes også helt klart det virkede som om ham gutten var på cola eller affe for første gang han var helt vildt hidsigt. Men vil gerne påpege at de andre udlængeinge han var sammen med var søde og rare, og at jeg på ingen måde har noget imod ulændninge