Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 00:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Haha perverse aftenrykker svin :lol:

Jeg røg en pind i fredags, et enkelt hoved igår, og intet idag :wink: tror faktisk jeg vil holde den lidt længere.
Det er bare så fandens svært når ens venner i skolen ryger i pausen foran en hehe

Titel:
Medlem

bubbles skrev:
Update:

Jeg holder mig på hesten og føler mig nogenlunde ovenpå. Jeg har dog drukket en smule meget de sidste fem dage, ikke hamre lam, men bare en lille skid i øret(ca.3-10 genstande)... Det gør det nemmere at sove og slappe af. Jeg er dog meget obs på ikke at erstatte det ene med det andet, det er kun lige en overgang :roll: :P

hvad med jer andre??

mvh bubbles

15 dage so far :)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er ude :roll: hehe fuck it. starter forfra igen imorgen :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
24 dage and still going strong, har dog haft et lille overforbrug af lattergas men jeg er snart løbet tør for det også :)

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg var også glad for lattergas da jeg holdt pause fra Cannabis. Ganske glimrende og i mindre doser seksuelt opstemmende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg stoppede også totalt med at ryge omkring nytår efter ca. 10 års rygning af både cannabis og tobak dagligt.

Istedet for at bruge andre stoffer eller medicin valgte jeg istedet at lave min hverdag fuldstændig om ved at flytte til mexico (ved godt det ikke lige er landet) for at arbejde i tre måneder. Og det må man sige har været den bedst løsning, jeg har prøvet. Det er meget nemmere at stoppe hvis man er isoleret langt væk fra venner og hverdagen, der tit kunne friste en til at begynde at ryge igen. Det er slevfølgelig ikke lige løsningen hvis man ikke man har mulighed for at tage afsted. Men stadig en mulighed. Oven i hatten får du en masse oplevelser og garenteret også nye venner.

Men min kæreste vil heller ikke ha jeg ryger hverken tobak eller cannabis, så får ikke at skuffe hende, må jeg heller lade være med at ryge når jeg nu vender hjem igen her om en uges tid.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Istedet for at bruge andre stoffer eller medicin valgte jeg istedet at lave min hverdag fuldstændig om ved at flytte til mexico (ved godt det ikke lige er landet) for at arbejde i tre måneder. Og det må man sige har været den bedst løsning, jeg har prøvet. Det er meget nemmere at stoppe hvis man er isoleret langt væk fra venner og hverdagen, der tit kunne friste en til at begynde at ryge igen. Det er slevfølgelig ikke lige løsningen hvis man ikke man har mulighed for at tage afsted. Men stadig en mulighed. Oven i hatten får du en masse oplevelser og garenteret også nye venner.

Det lyder som en kanon beslutning!

Det er lækkert at se, folk kommer videre fra tidligere misbrug. :)

Titel:
Medlem

eedeolla skrev:
Jeg stoppede også totalt med at ryge omkring nytår efter ca. 10 års rygning af både cannabis og tobak dagligt.

Men min kæreste vil heller ikke ha jeg ryger hverken tobak eller cannabis, så får ikke at skuffe hende, må jeg heller lade være med at ryge når jeg nu vender hjem igen her om en uges tid.

Fedt at se du tager det seriøst nok til at forlade landet 3 måneder :)

3 uger på søndag herfra..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
11 dage uden fed 8) .

Jeg har også kvittet smøgerne i søndags, og har næsten holdt mig i skindet :P

Titel:
Dedikeret medlem

jeg tror ikke at mexico eller holland er løsningen for mig :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

18. dage uden.

Jeg føler mig ovenpå, motivationen er stadig i top, og konstant stigende. Jeg elsker mit nye arbejde, familie, venner og kæreste! Jeg rider på en god god bølje.

Jeg drikker desværre en anelse for meget stadig, og at sige at tankerne om en lille splif er helt forsvundet, ville være lyv, men jeg er blevet ret god til at bruge nogle aflednings teknikker, når lysten melder sig. Simpelthen bare foretage sig noget, lede tankerne andetsteds hen. Min søvn er i bedring, men langt langt fra optimal.

Mit smøgstop går ok, ryger ca 2 smøger om dagen, og nogle dage slet ikke, men det er da bedere en 20...

Hvad med jer gutter og gutinder?

mvh bubbles

/edit: smøgstop

Titel:
Medlem

bubbles skrev:
18. dage uden.

Jeg føler mig ovenpå, motivationen er stadig i top, og konstant stigende. Jeg elsker mit nye arbejde, familie, venner og kæreste! Jeg rider på en god god bølje.

Jeg drikker desværre en anelse for meget stadig, og at sige at tankerne om en lille splif er helt forsvundet, ville være lyv, men jeg er blevet ret god til at bruge nogle aflednings teknikker, når lysten melder sig. Simpelthen bare foretage sig noget, lede tankerne andetsteds hen. Min søvn er i bedring, men langt langt fra optimal.

Mit smøgstop går ok, ryger ca 2 smøger om dagen, og nogle dage slet ikke, men det er da bedere en 20...

mvh bubbles

Havde ikke røget en HEL måned i går :)
Fuck jeg har det også nice for tiden.. Lidt som om der bliver åbnet op for en helt ny glad og rar person.. Svært at forklare, men det går rimelig sweet :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
McPuffy skrev:
bubbles skrev:
18. dage uden.

mvh bubbles

Havde ikke røget en HEL måned i går :)
Fuck jeg har det også nice for tiden.. Lidt som om der bliver åbnet op for en helt ny glad og rar person.. Svært at forklare, men det går rimelig sweet :P

Til jer begge, super fedt at i nu oplever det gode ved rygestoppet :D
held og lykke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Update: Jeg ramte en måned uden tjald i torsdags, og hvilken bedere måde at fejre det på end.... :roll:

Jeg havde længe planlagt et påsketrip sammen med shinsou, og da dagen kom og vi kastede os ud i de heroiske doser, kunne vi simpelthen ikke undlade at spæde lidt go' dansk pot oven i mixet :twisted:

Vil skyde på at vi røg, mellem 7-10 joints på ca. 12 timer. De fleste dog hen mod slutningen af det fantastiske, smukke og til tider ret bizarre trip. Thc'en var på ingen måde dominerende, så jeg føler ikke jeg har røget rigtigt, hehe, selvom jeg har :roll:

Jeg forsætter mit stop, uden særlig dårlig samvittighed over mit slip :twisted:

Hvad med jer folkens??

mvh bubbles

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Så blev det også tid for mig.

Ikke et rygestop, men rygenedtrapning. Har røget stortset hver dag i lidt over et halvt år, med få pauser. (højste pause var på 8 dage).

Jeg har derfor besluttet at jeg vil holde røgen til weekenderne, inden det tager overhånd. :)

Min nedtrapning starter fra imorgen af. :)

Titel:
Medlem

bubbles skrev:
Update: Jeg ramte en måned uden tjald i torsdags, og hvilken bedere måde at fejre det på end.... :roll:

Jeg havde længe planlagt et påsketrip sammen med shinsou, og da dagen kom og vi kastede os ud i de heroiske doser, kunne vi simpelthen ikke undlade at spæde lidt go' dansk pot oven i mixet :twisted:

Vil skyde på at vi røg, mellem 7-10 joints på ca. 12 timer. De fleste dog hen mod slutningen af det fantastiske, smukke og til tider ret bizarre trip. Thc'en var på ingen måde dominerende, så jeg føler ikke jeg har røget rigtigt, hehe, selvom jeg har :roll:

Jeg forsætter mit stop, uden særlig dårlig samvittighed over mit slip :twisted:

Hvad med jer folkens??

mvh bubbles

Har røget 2 gange i min påskeferie.. Har det nu egentlig okay med det, var over 5 uger, og har ikke den store lyst til at falde tilbage i den gamle rille.. Mit oprindelige mål var dog at holde 8 uger..

Edit: Ikke røget siden ferien, og føler egentlig ikke at røg er et issue for mig mere.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

update:

Jeg har holdt pause fra boardet de sidste mange måneder, fordi jeg har følt at psydellen lidt holdt mig fast i min lyst til at prøve tingene af.(pga mit afhængighedspotentiale over for næsten alle stimulanser) dermed ikke sagt at interessen for drugs er forsvundet, men bare blevet gevaldigt nedtonet.

Jeg har ikke røget i snart et halv år, og er ved at mærke den rigtige verden for alvor igen! :D

Jeg har godt nok drukket alt for meget alkohol, men det går også bedere med det. Faktisk har jeg ikke brugt andet end en anelse coke og en fandens masse alkohol de sidste 5 måneder.

Andre succes historier??
kys og knus fra bubbles :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Nåede op på en måneds pause i onsdags og har stadig ikke røget... Satser på mindst at nå 2 måneder...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Skal op på 4 måneder her.... *host* værnepligt *host*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]