I tænker alle sammen i de forkerte baner. En type som ham har da prøvet at få nogle tæsk før, og er sikkert ikke så pisse bange for det, så længe han får nogle bajere.
Så nu skal du bare lægge en god plan. Brug de informationer du har om ham, til at forbedre din plan.
På det punkt har jim fear lige hjulpet os en del.
jim fear skrev:
...Jeg synes det er en dårlig ide at prøve at true ham til at give dig dine penge tilbage..
...han har sikkert allerede brugt dine penge på øl.
...og mange af dem har psykiske problemer.
Her er en masse god viden om din fjende. Nu ved du, at der er lille chance for at få pengene tilbage, og at de sikkert allerede er blevet brugt, og bedst af alt, at din fjende med stor sandsynlighed har psykiske problemer!
Nu begynder vi at spore os ind på hvilken slags hævn, der ville være bedst anlagt mod sådan en type.

Personligt ville jeg med ovenstående viden og information, vælge at anvende psykisk terror på dit offer/fjende, eftersom, at det er hans svage punkt.
Nu hvor du ved hvilken slags hævn der passer bedst, skal du skaffe så meget nyttig information om ham som muligt. Nogle vitale ting kunne være, telefonnummer, bopæl, familie, omgangskreds osv.
Husk at starte blidt ud med nogle små daglige irritationer, og derefter skal du så småt begynde at oppe dit spil, hvorefter at det til sidst vil eskalerer og dit offer vil nu for altid fortryde den dag hvor han stjal dine penge!
Nu vil jeg heller ikke udtænke hele planen for dig, så jeg tror jeg stopper her!

Men nogle gode tips kunne være at ringe til dit offer midt om natten eller skrive "500 kr" på hans dør med blod (eller rød maling).
Bare husk at vold løser ingenting!