Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
^^ I modsætning til halalslagtet kød, som jo er normen når der skal dyr i bajer. :P

Spøg til side.
Jeg tilslutter mig klart koret som er imod hævn. Det burde ikke komme bag på nogen at det er en af de risikoer der er ved at købe narko af sketchy gutter. Tag det som en lærestreg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
I tænker alle sammen i de forkerte baner. En type som ham har da prøvet at få nogle tæsk før, og er sikkert ikke så pisse bange for det, så længe han får nogle bajere.

Så nu skal du bare lægge en god plan. Brug de informationer du har om ham, til at forbedre din plan.
På det punkt har jim fear lige hjulpet os en del.
jim fear skrev:
...Jeg synes det er en dårlig ide at prøve at true ham til at give dig dine penge tilbage..
...han har sikkert allerede brugt dine penge på øl.
...og mange af dem har psykiske problemer.

Her er en masse god viden om din fjende. Nu ved du, at der er lille chance for at få pengene tilbage, og at de sikkert allerede er blevet brugt, og bedst af alt, at din fjende med stor sandsynlighed har psykiske problemer! Nu begynder vi at spore os ind på hvilken slags hævn, der ville være bedst anlagt mod sådan en type. :)

Personligt ville jeg med ovenstående viden og information, vælge at anvende psykisk terror på dit offer/fjende, eftersom, at det er hans svage punkt.

Nu hvor du ved hvilken slags hævn der passer bedst, skal du skaffe så meget nyttig information om ham som muligt. Nogle vitale ting kunne være, telefonnummer, bopæl, familie, omgangskreds osv.

Husk at starte blidt ud med nogle små daglige irritationer, og derefter skal du så småt begynde at oppe dit spil, hvorefter at det til sidst vil eskalerer og dit offer vil nu for altid fortryde den dag hvor han stjal dine penge! :lol:

Nu vil jeg heller ikke udtænke hele planen for dig, så jeg tror jeg stopper her! :D
Men nogle gode tips kunne være at ringe til dit offer midt om natten eller skrive "500 kr" på hans dør med blod (eller rød maling).

Bare husk at vold løser ingenting! :D

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Eller du kan huske Dennis Learys guldkorn: Life sucks, get a helmet!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Odden skrev:
Eller du kan huske Denis Learys guldkorn: Life sucks, get a fucking helmet!

rettet.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Tak! Jeg var i tvivl om han også sagde "fucking", og da jeg er sådan en pæn dreng, valgte jeg den udgave man kan citere til sin bedstemor over en kop kaffe og et stykke kage.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
HrKnudsen skrev:
I tænker alle sammen i de forkerte baner. En type som ham har da prøvet at få nogle tæsk før, og er sikkert ikke så pisse bange for det, så længe han får nogle bajere.

Så nu skal du bare lægge en god plan. Brug de informationer du har om ham, til at forbedre din plan.
På det punkt har jim fear lige hjulpet os en del.
jim fear skrev:
...Jeg synes det er en dårlig ide at prøve at true ham til at give dig dine penge tilbage..
...han har sikkert allerede brugt dine penge på øl.
...og mange af dem har psykiske problemer.

Her er en masse god viden om din fjende. Nu ved du, at der er lille chance for at få pengene tilbage, og at de sikkert allerede er blevet brugt, og bedst af alt, at din fjende med stor sandsynlighed har psykiske problemer! Nu begynder vi at spore os ind på hvilken slags hævn, der ville være bedst anlagt mod sådan en type. :)

Personligt ville jeg med ovenstående viden og information, vælge at anvende psykisk terror på dit offer/fjende, eftersom, at det er hans svage punkt.

Nu hvor du ved hvilken slags hævn der passer bedst, skal du skaffe så meget nyttig information om ham som muligt. Nogle vitale ting kunne være, telefonnummer, bopæl, familie, omgangskreds osv.

Husk at starte blidt ud med nogle små daglige irritationer, og derefter skal du så småt begynde at oppe dit spil, hvorefter at det til sidst vil eskalerer og dit offer vil nu for altid fortryde den dag hvor han stjal dine penge! :lol:

Nu vil jeg heller ikke udtænke hele planen for dig, så jeg tror jeg stopper her! :D
Men nogle gode tips kunne være at ringe til dit offer midt om natten eller skrive "500 kr" på hans dør med blod (eller rød maling).

Bare husk at vold løser ingenting! :D

Og det gør psykisk terror heller ikke. Det er usmageligt at du opfordrer til at udnytte en evt. psykisk sygdom. At han måske har fået tæsk før retfærdiggøre intet "man skal ikke sparke på en der ligger ned".

Site Webmaster
Brugeravatar

Låst..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]