Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 13:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg vil ikke komme med råd til hvad du kan gøre for at være konstant fucked i hovedet. Dit spørgsmål er noget af det dummeste jeg har hørt. Du har jo tydeligvis ingen respekt for dig selv eller dit eget liv. Risikoen for overdosis bliver meget høj hvis du konstant vil være påvirket. Enten ender du med at dø af overdosis eller at dine organer svigter så du enten ender som en grøntsag eller i en kiste. Ved godt det lyder hårdt, men der er altså bare ingen pæn måde at sige det på!
Vi kan åbenbart ikke få dig på andre tanker så jeg vil slutte af med at sige held og lykke med din evigheds brandert og håber virkelig du ændrer din tankegang. Vil også bede andre brugere om at undlade at komme med foreslag til hans ønske. Det skader mere end det gør godt i det her tilfælde.

Mvh

Medlem

Jeg tror ikke han har brug for at folk siger "Tag dig sammen", "Vær ligesom de andre på din alder" osv osv.
Jeg tror at når man står i sådan en situation, så er det et råb om hjælp.. Du siger vel heller ikke til en person med cancer, "Tag dig sammen" "Gå ud og få noget fisse og drik nogle bajere!" ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Du siger vel heller ikke til en person med cancer, "Tag dig sammen" "Gå ud og få noget fisse og drik nogle bajere!" ...

Det var da den ringeste parralel draget, jeg endnu har set!

Når personen hverken har brug for at få et vide han skal tage sig sammen, hvad har han så brug for?
Tvivler på det er stoffer selvom trådstarter selv mener det.

//blazR

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du siger vel heller ikke til en person med cancer, "Tag dig sammen" "Gå ud og få noget fisse og drik nogle bajere!" ...

Faktisk, så tror jeg ikke jeg kan finde på et bedre råd at give en kræftsyg person. Men det her handler jo om noget helt, helt andet.

theweedsmoker, du kan sådan set gøre to ting, tage imod de velmende råd herindefra eller finde dig et andet forum at hænge ud på. Du skal ihvertfald ikke regne med at slippe for at blive dunket i hovedet så længe du underkender så mange menneskers livserfaring, som du i virkeligheden burde lære af. Det er ikke bare dumt, det er også respektløst.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Det var da den ringeste parralel draget, jeg endnu har set!

Når personen hverken har brug for at få et vide han skal tage sig sammen, hvad har han så brug for?
Tvivler på det er stoffer selvom trådstarter selv mener det.

//blazR

Jeg siger ikke han skal tage stoffer og blæse hans hjerne ud. Han har nok bare brug for en hjælpende hånd, og at vide han er god nok, osv..

Medlem

Og nogen gange kan man godt have så svært ved at se lys, at man ikke rigtig ved hvad man skal gøre.. Og så hjælper det altså ikke at man bare får i hovedet "Hvorfor kan du ikke tage dig sammen og være som alle andre?"

Medlem

glæd dig lille dreng! du bliver så glad når du står og mangler alle dine fingre og tænder fordi du skylder penge!!! det err det fedeste... og du lyder så fucking dum at jeg hellere må skrive. at det err det man kalder sarkasme... ved du hvad sarkasme er?
men vil ikke forstyrre dig længere, da du sikkert skal ud og have nogle stoffer... fordi det er jo bare løsningen, helt klart at det du har gang i er en god idé! skynd dig man! hvad venter du på, kom ud og tag stoffer til du ikke længere fatter hvad du laver (hvilket du vist hellere ikke gør nu) igen er det sarkasme!!! idioti! hold kæft du er en idiot man, smut herfra, det her er en seriøs side, ikke en side hvor små unger skal få idéer til at blive junkie.... hold kæft hvor er nogle individer i den menneskelige race sørgelig nogle gange.... troede at vi skulle forstille at være intelligente.... og high times: jo gu fanden skal idioten have af vide at han skal tage sig fucking sammen, som han sigerr har han gået til psykolog og er i misbrugs behandling, han har fået den hjælp han skulle... nu skal have have en skalle, så han kan se at det gør ondt! bare fordi du ikke selv forstår det, og ikke kan se det, du er jo ligesom ude på næsten samme spor som ham... fucking idioti på første klasse... smut over på arto hvor i høre til..

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
der er den eneste interesse jeg har og jeg kan godt li' det

Hvis nogen spørg mig hvad min hobbyer er ville jeg ikke vide hvad jeg skulle svare med mindre det var en ven så ville jeg sige at puffe prince 1000/joints
men det er ikke det samme som jeg ikke er passioneret omkring nogle ting... Men den gang jeg var 17 var der kun en ting i mit hovede KØREKORT og før det cross og knallerter

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
der er den eneste interesse jeg har og jeg kan godt li' det

Hvis nogen spørg mig hvad min hobbyer er ville jeg ikke vide hvad jeg skulle svare med mindre det var en ven så ville jeg sige at puffe prince 1000/joints
men det er ikke det samme som jeg ikke er passioneret omkring nogle ting... Men den gang jeg var 17 var der kun en ting i mit hovede KØREKORT og før det cross og knallerter og hvad med damer ( måske snarere piger ) det er da noget unge mænd bruger mange kræfter på at jagte

Medlem
Brugeravatar

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Gad vide om trådstarter er i live endnu...

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Så er det vist nok.
Trådstarter er enten en Troll, eller også er han så uintelligent at vi ikke gider at snakke med ham.
Emnet Låst/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]