Nåmenøhhh... Hej igen... Jeg lever endnu...
Rygepausen fik en lille pause i november/december. Ikke noget vildt - bare et par joints i løbet af en måned. Så købte jeg tre raketter på staden til nytår, røg den ene sammen med et par andre nytårsaften og den anden over de næste par dage. Nu er det så lige godt en måned eller knap fem uger siden... Alt sammen meget fint, og jeg savner ikke at ryge. Har stadig en stor dejlig 80-kroners-joint liggende, som jeg egentlig ikke brænder specielt meget for at ryge (så kunne jeg jo bare gøre det). So far so good.
Der er imidlertid en enkelt uforudset og meget uventet bæh på tallerkenen: Sex...
Som den vakse læser vil kunne udlede af denne tråd, så flyttede jeg fra min kæreste for nogle måneder siden. Sådan går det jo... Jeg har imidlertid åbenbart ikke helt tabt ethvert tilløb til charme, så jeg havde en enkelt blind-date i december, som jeg var okay heldig med. Imidlertid var det så som så med lysten fra min siden - og i høj grad også evnen i forhold til tidligere. Jeg slog det imidlertid hen som en kombo af dårligt humør grundet min livssituation (lige flyttet fra kæreste, intet job, stress over penge og ting) og det faktum, at hende daten måske ikke var liiiiige min type (selvom det ikke var et problem tidligere - sådan rent fysisk).
Nu var jeg så heldig til nytårsfesten og endte i en seng, der ikke var min egen, med en kvinde, jeg ikke kendte dagen før. Very okay - altså ud over at promillen på en milliard gjorde det egentlige til en noget uskøn affære, men det skete. De jeg så kom til mig selv, viste det sig gudhjælpemig, at hun var ganske sød og ser okay-godt ud og faktisk er en temmelig fin scoring. Så jeg holder ved, og jeg ser hende endnu. Nu er det bare sådan, at jeg faktisk ikke har ret meget lyst til sex lige pludselig, og det er jo en kende atypisk lige i begyndelsen af sådan et mand/kvinde bekendtskab. Og når vi ligger dér, så duer jeg faktisk ikke i omkring halvdelen af tilfældene, og i den anden halvdel leverer jeg en præstation noget under middel. Jeg var ret god tilbage i oktober - ikke mindst, hvis jeg lige havde røget (og det gjorde jeg jo dagligt), og jeg har ikke tidligere (udover enkeltstående udfald) været plaget af sexuelle dysfunktioner.
Så trøst mig lige lidt her, og fortæl mig, at det er en kendt bivirkning ved rygestoppet. Og ikke mindst, at det er overstået lige om lidt... Jeg er ganske vist 42, men det forekommer at være lidt tidligt at tage afsked med potens og libido?
_________________ Zaphod Beeblebrox II Galaktisk præsident
Hvem? Mig? Nej!
|