Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 08:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Kof: I debatterer ikke, i ævler bare.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Odden jeps ævl og kage.... indtil vi bliver gamle og ligner noget der har lagt i lage!

P.L.U.R

Junior medlem

Nu har jeg gennemlæst denne debat en del gange og får efterhånden den opfatelse at i har svært ved at deffinere hvad forskellen på misbrug(overforbrug) og forbrug.

Og derfor vil jeg tilade mig at trække linien meget klart op.

Det første i skal se på er at du skal dele dem op i 2 simple ting godt og ondt.
og alt i vores univers er opbygget af negativ og positiv ladet energi og nej er budist -_-'' (citere til kvante fysik som tydeligt beskriver det)

Så det er så såre simpelt som at sige at så længe at dit forbrug spreder mere positiv energi en negativ båede for dig og din omverden er det et forbrug.

Og så vis der bliver spredt mere negativ energi en positiv er det et misbrug.

(og ja er ordblind så vil i være søde at se bort fra stavefejlene)

((har selv haft svært ved at finde balancen men har da nu fundet en balance hvor mit forbrug gennerelt er mere gavnligt en skadeligt))

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Betyder det så at hvis man kan finde det positive i alt, så kan man ikke havne i et misbrug? Hvis nu stoffet får en til at se alt værende positivt - hvordan er man så i stand til at bedømme om man er ude i et forbrug eller et misbrug?

P.L.U.R

Admin
Brugeravatar

Aldan10 skrev:
Nu har jeg gennemlæst denne debat en del gange og får efterhånden den opfatelse at i har svært ved at deffinere hvad forskellen på misbrug(overforbrug) og forbrug.

Og derfor vil jeg tilade mig at trække linien meget klart op.

Det første i skal se på er at du skal dele dem op i 2 simple ting godt og ondt.
og alt i vores univers er opbygget af negativ og positiv ladet energi og nej er budist -_-'' (citere til kvante fysik som tydeligt beskriver det)

Så det er så såre simpelt som at sige at så længe at dit forbrug spreder mere positiv energi en negativ båede for dig og din omverden er det et forbrug.

Og så vis der bliver spredt mere negativ energi en positiv er det et misbrug.

(og ja er ordblind så vil i være søde at se bort fra stavefejlene)

((har selv haft svært ved at finde balancen men har da nu fundet en balance hvor mit forbrug gennerelt er mere gavnligt en skadeligt))

Please, lad nu være med at forsøge at forklare misbrug med et eller andet metafysisk ævl.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Imp FY... lad ham nu... det så sjovt... :) og langt ude.... helt vildt langt ude..

:D

P.L.U.R

Junior medlem

Freakaling skrev:
Betyder det så at hvis man kan finde det positive i alt, så kan man ikke havne i et misbrug?1 Hvis nu stoffet får en til at se alt værende positivt - hvordan er man så i stand til at bedømme om man er ude i et forbrug eller et misbrug?2

P.L.U.R

1. jo det kan du da for det er en subjektiv holdning det bliver nød til at være objektivt deffineret som god ting før det kun er et forbrug :D....

2. Det er meget svært at bedømme især man er påvirket af en sindsændrende substans så siger ikke at du selv vil have let ved at deffinere om du er i et misbrug eller forbrug da det er meget brede begreber så du vil være nødsagigt til dele dem op i under emner ffor at give et retvisende billed :D......

kan godt se hvad i mener men det eneste jeg gjorde var at deffinere det spørgsmål som blev stillet mange gange <3

:peace:

Spread the love... Fight to be number one... and live the gift of life to the fullist xD

Medlem

Freakaling skrev:
Imp FY... lad ham nu... det så sjovt... :) og langt ude.... helt vildt langt ude..

:D

P.L.U.R

du er nok selv den mest underholdende særling på dette forum, så stfu.

Medlem
Brugeravatar

Skal du altid ned på det laveste plan og kalde folk navne ELVENRAVER?

Tillykke med at det går bedre blodsvedtårer. Du skal måske ændre din titel på dit topic, det lader til at give en masse brugere forfærdeligt ondt i røven.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
En fantastisk måde denne topic har udviklet sig på xD

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Brygs: I mine øjne er du den mest underholdende særling på boardet, så stfu.

og det kan være det reddede mig et ban, fordi jeg ska finde mig i pis fra folk, men når jeg så pisser tilbage, så får jeg advarsler af mods og mine posts slettet.... Yeah men jeg mener det stadigvæk brygs - du er den største særling her på boardet...

Kastede blot stenen tilbage, vil jeg gøre fremover..... For at vise min utilfredshed.

P.L.U.R

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Så tror jeg vist festen stopper her!
Og Freaklings.. du trænger vist til en advarsel. Du ved godt selv når du går over stregen, hvorfor gør du det så?

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]