Citat:
Der er flere grunde til, at det er en dum idé at kæderyge fede (eller bong):
1) Man ødsler med hashen, ment på den måde, at man i forvejen er skæv, det er faktisk ikke nødvendigt at lave en ny joint, eller stoppe et nyt bonghoved, men man gør det alligevel.
2) Man bliver stenet i hverdagen og uengageret i livet og andre mennesker
3) Pengepungen bliver lænset
Syntes lige at jeg ville citere det kloge menneske hehe...(ikk ny info, bare god info)Denne tråd er noget af det som jeg har kunne nikke allermest genkendende til
EVER!
Det er så cool at folk er så menneske-agtige herinde på psy.dk og gerne hjælper hvis der er nogle som har store vanskeligheder pga. forskellige droger.Ville jeg bare lige nævne, cool u guyz!
Jeg startede med at ryge som 16 årig, bare for ´være en homie´ til fester, (ha rigtige homies der! :twisted: ) , jeg var helt vildt fascineret af hamp blade, piver, planter ja alt der havde med tjald at gøre dog boede jeg i en lille by og jeg var for nørdet til at kende de seje gutter, så jeg ku ikk skaffe noget! Det fandt jeg ud af et år senere, dengang det blomstrede så fint ude på den gamle staden, og så gik det stærkt.
Jeg købte en stor glas bong som det første!

sygt nok når jeg tænker over det egentlig, en kæmpe glasbong ikk noget med pinde eller noget! 2 hoveder om morgenen, 1 hoved inden maden, 8-10-12 hoveder efter maden! Altså den dyre 90´er fra staden af!
nå men det kørte og jeg slammede derudaf, masser af penge til at ryge for jeg arbejdede hele tiden ikk noget problem. Min mor brokkede sig meget lidt så det var okay. Jeg flyttede til en anden by, hvor jeg havde fået masser af rygervenner, og så var det ikk sjovt mere.
Jeg blev fyret fra mit arb fordi jeg var for langsom og kom for sent altid, røg på bissen og så gik det ned...havde ikk råd til piver så jeg begyndte at klodse, farligt system

1500 hver måned. på en bistand!
sådan levede jeg i 3 år, tog masser af svampe i weekenden, røg ud og plukke hehe. Ordentlig gang i den i weekenden, men i hverdagene.puha! Jeg ku aldrig sove om natten,først når pusheren åbnede var der håb om lidt søvn...
Nå men så mødte jeg en dame med 2 børn på 1 og 3 år og hende blev jeg forelsket i osv. osv. lige pludselig røg jeg kun en gang om ugen

, så kun en gang om måneden

, så lige pludselig slet ikk!!
Totalt cool jeg røg ikk mere, men jeg havde hele tiden alligevel lyst.
så skred jeg fra hende,hun var ikk så sød alligevel og der gik 4 år med fuld tryk på igen....
Nå for at gøre en i forvejen for lang historie kort så er et andet godt råd at møde en dame med børn!! det hjalp mig ud af tjaldens skarpe kløer.
Jeg er efter lang tids pause (1 år 1 dame til) negyndt på bongen igen desværre! Men jeg har planer om at prøve noget urt i stedet.
Er der forresten ikk nogen der ved om der findes noget speciel god urt til tjald erstatning? Er ved at være lidt træt af det....
Peace og hold det pfffffff (den lyd man laver når lsa´en sparker ind)