Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 19:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dav flæmming.

Hvis jeg gerne må spørge, ville det være cool at høre om dit syn på hash og hvorfor du stoppede? Og især hvordan den virklige verden blev modtaget alt som dagene uden røg blev flere.

Har virkelig brug for at høre det gavnende ved ikke at ryge. Med min største pause på 1½ måned, kan jeg kun drømme om 1 år og 10 måneder.

nice gået btw

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
agjoey skrev:
Dav flæmming.

Hvis jeg gerne må spørge, ville det være cool at høre om dit syn på hash og hvorfor du stoppede? Og især hvordan den virklige verden blev modtaget alt som dagene uden røg blev flere.

Jeg havde ikke røget hash i lang tid. En fredag før jeg skulle i byen rog jeg. noget rigtig god hash alt for hurtigt. Det kunne jeg ikke holde til.

Havde aldrig troet at hashen kunne sparke en SÅ langt væk. Jeg halvpsykotiske tanker, og under rusen fik jeg er snært af nærdødsoplevelsen. Det skræmte mig røven ud af bukserne, og det tog rigtig lang tid før halvt til et helt år før at jeg overbevist om at jeg ikke havde total knald i låget.
Det er nu over 2 år siden jeg har rørt hashen.
Ganske enkelt, jeg tør ikke at prøve igen. Er bange for at ryge ind i samme tilstand, eller en værre tilstand. Læste så bogen "Den Tibitanske dødebog", den gav mig svar på det som jeg manglede, og fik løst nogle af mine problemer på denne måde.

Jeg har bare ikke nosser til at møde "den anden virkelighed". Det har jeg ikke. Det er nok også grunden til at jeg holder mig til stimulanser, da jeg vil tro at psykedeliske stoffer vil "tricke" den ubehagelige tilstand.

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden. Jeg mærkede ingen trang overhovedet. Havde i mine tidligere år røget en del hash gennem 7-8-9 klasse. Men trangen har aldrig været der, kun lysten.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
FlæmMing skrev:
Bloodfyiah skrev:
Så imorgen blir det den hårde stil uden hjælpemidler, kræver bjørnestyrke men hey hellere 100% end det alko lort.

Lyder virkelig godt. Bare husk ikke at erstatte alkoholen skal blive en vane.

Hey, tak. Alkohol er slet ikke mig, havde det bare lidt skidt den første aften og blev nød til at have noget at falde ned på. Har dog slet ikke røget eller drukket (alko eller kratom) siden den aften og det har jeg det fint med, pånær en vis irriation og rastløshed.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
3 uger uden rygeren idag ! Skal bare holde til 1. December så er den hjemme :)

Titel:
Junior medlem

13 dag uden røg og savner det fanme!
Er bare helt tom indeni nærmest.
Lidt svært at forklare.
Har i nogle gode råd man kan lave om aftenen,
som man kan få tiden til at gå med?
SKAL ud og lave et eller andet, men har bare ikk kræfterne til det.
Er blevet total rastløs.
Savner fanme også en kæreste.
God damn jeg har det hårdt. Hehe :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

EdS skrev:
13 dag uden røg og savner det fanme!
Er bare helt tom indeni nærmest.
Lidt svært at forklare.
Har i nogle gode råd man kan lave om aftenen,
som man kan få tiden til at gå med?
SKAL ud og lave et eller andet, men har bare ikk kræfterne til det.
Er blevet total rastløs.
Savner fanme også en kæreste.
God damn jeg har det hårdt. Hehe :P

Ja jeg havde det nøjagtig ligesom dig, det er en tung bitch at gå igennem. Selv er jeg faldet i igen, men hvorfor begynder du ik at dyrke noget sport eller lave noget musik, hvis din talent ligger i det? At blive klogere ved at sidde og læse bøger er det nok de færreste der kan overskue med den rastløshed.

Titel:
Junior medlem

Læser faktisk lidt bøger nogle gange, men ja det bliver for kedeligt i længden.
Har været rimelig seriøs med basketball engang. Kunne være jeg skulle til at starte op igen. Må bare sparke min røv ud af døren :P
Den eneste grund til jeg ikk røg igår, var fordi jeg havde glemt min pung derhjemme. Det må sgu være et tegn!
Men tror i det ville skade lige at ryge en lille en? Eller skal jeg bare være hardcore også vente til en måned. Der er jo trods alt kun 2 uger igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

EdS skrev:
Har været rimelig seriøs med basketball engang. Kunne være jeg skulle til at starte op igen. Må bare sparke min røv ud af døren :P
Den eneste grund til jeg ikk røg igår, var fordi jeg havde glemt min pung derhjemme. Det må sgu være et tegn!
Men tror i det ville skade lige at ryge en lille en? Eller skal jeg bare være hardcore også vente til en måned. Der er jo trods alt kun 2 uger igen.

Du kan lige så godt holde den hvis der kun er 2 uger igen, ikke så meget fordi det skader at ryge en lille en, men mere for at bevise at du sagtens kan stoppe med at ryge hvis det virkelig var :)

Jeg har selv ikke røget i 25-26 dage nu og jeg har sagt til mig selv jeg bare skal holde den til 1. December. Har været meget tæt på at ryge flere gange men har heldighvis holdt igen.
Plejede at ryge et par joints om dagen og blev tit ekstremt sur hvis jeg ikke fik min daglige joint, så jeg gjorde op med mig selv at det var på tide at prøve at stoppe for at ligesom bevise at jeg sagtens kan stoppe hvis jeg endeligt vil og for at bevise jeg ikke er dybt afhængig af rygeren :)

Titel:
Junior medlem

Har sgu haft det på samme måde Sahota. Og tillykke med stoppet også.
Hvordan har du det så nu? Tænker du stadig meget på at ryge?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

EdS skrev:

nej det ville nok ikke skade at ryge sig en lille en hvis du har karaktær nok til at køre den clean efter det, men jeg lover dig for at en måned uden cheeba gør underverker, mig og mange andre har det i hvert fald som om man er født på ny efter sådan en detox der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

EdS skrev:
Har sgu haft det på samme måde Sahota. Og tillykke med stoppet også.
Hvordan har du det så nu? Tænker du stadig meget på at ryge?

Tænker stadig en del på det, men det er mest fordi ALLE mine kammerater stadig ryger hver dag og man kan godt virke lidt udenfor når man tar med på de hyggelige staden ture og man er den eneste der ikke ryger, men hvis vi ser bort fra det så er det ikke så gjaldt mere.
Må sige jeg har virkeligt fået meget mere energi efter jeg er stoppet og jeg er begyndt at kunne huske alle mulige ting igen, hvilket er super nice.
(Så det er vel lidt som at være født på ny på en eller anden wack måde :p)

Titel:
Junior medlem

Hehe det lyder rigtig nice Sahota. Tænker også på hvor nice det bliver med en joint efter man ikk har røget i laaang tid. Lidt det der også holder mig fra det. Bare få den ryger når der er gået en måned, også bare blive rigtig teen skæv igen. Hehe

Btw hvordan er det man laver det der quote?
Har sgu aldrig rigtig fundet ud af det :P

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Citat:
Havde aldrig troet at hashen kunne sparke en SÅ langt væk. Jeg halvpsykotiske tanker, og under rusen fik jeg er snært af nærdødsoplevelsen. Det skræmte mig røven ud af bukserne, og det tog rigtig lang tid før halvt til et helt år før at jeg overbevist om at jeg ikke havde total knald i låget.
Det er nu over 2 år siden jeg har rørt hashen.
Ganske enkelt, jeg tør ikke at prøve igen. Er bange for at ryge ind i samme tilstand, eller en værre tilstand. Læste så bogen "Den Tibitanske dødebog", den gav mig svar på det som jeg manglede, og fik løst nogle af mine problemer på denne måde.

Jeg har bare ikke nosser til at møde "den anden virkelighed". Det har jeg ikke. Det er nok også grunden til at jeg holder mig til stimulanser, da jeg vil tro at psykedeliske stoffer vil "tricke" den ubehagelige tilstand.

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden. Jeg mærkede ingen trang overhovedet. Havde i mine tidligere år røget en del hash gennem 7-8-9 klasse. Men trangen har aldrig været der, kun lysten.

Det var faktisk lidt en lettelse at læse dit indlæg. Efter min kærestes voldsomme tur med alkohol og hash, så er han ikke blevet helt "normal", selvom det 4-5 (?) mdr. siden. Han fortæller mig tit, at han aldrig skal røre det igen, og at han lige for nylig først er stopet med at tænke over livet, døden osv. Han kunne (indtil for nylig) ikke se nogen mening i det hele, og for at være ærlig skræmmer det mig lidt. Han fortalte mig det først, for et par uger siden, da han ved at sådanne tanker skræmmer mig, og at jeg bliver meget bekymret for ham, og jeg har meget svært ved at finde ud af, hvad jeg skal svare på disse ting- hvordan jeg skalo opmuntre ham?

Derfor er det faktisk lidt en "lettelse" at læse, at du er kommet over det. :-) Men, hvad hjalp dig på det tidspunkt? Hvordan ville du mene, jeg ville kunne støtte min kæreste bedst muligt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

EdS skrev:
Btw hvordan er det man laver det der quote?
Har sgu aldrig rigtig fundet ud af det :P

Kode:
[quote="Navn"]Tekst her![/quote]

:)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Så gik de 4 måneder! No more army dude! Og det blev selvfølgelig fejret i går :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]