Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 aug 2005 02:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Nu har jeg prøvet at tage en del kix, og en del mdma. Og jeg synes nu at med mdma, har man slet ikke den samme store nedtur, og man er slet ikke så smadret ugen efter, som på kix.

Hvad er skadesforeskellen på kix og mdma?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 aug 2005 08:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
måske indholdet udover mdma'en som også er i kix :wink:

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 aug 2005 11:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 05 sep 2003 01:01
Indlæg: 2001
Jeg tvivler også på at den MDMA, der bliver proppet i k3x, er særlig ren, men det er selvfølgelig min egen lille hypotese. Ellers ville jeg sige det samme som Confusion, at det er alt det andet, der også er i, der gør en smadret. Det vil altid være "sundere" at få den rene vare, frem for at æde det kommercielle produkt, der er blevet manipuleret af pengemaskinen, der pakker varen ind i en ydre facade med flotte farver og sjove figurer og symboler, så det virker mere attraktivt. Lidt ligesom med McDonalds. Du ved deres mad er noget forbandet lort og er blevet kneppet igennem af et utal af industrimaskiner og tilsat konserveringsmidler i flæng, men du spiser det alligevel, fordi du synes klovnen er sjov.

I øvrigt har jeg ikke hørt fra nogen at rent MDMA skulle være dårligere end k3x. Har kun hørt om folk der får en renere følelse, længere peak og stort set ingen nedtur.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 sep 2005 21:57 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
har lige et off topic håber ikke det gør noget


hvad er forskellen på MDMA og kix? tales der om pulver formen i forhold til pillen eller?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 sep 2005 22:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jan 2004 22:36
Indlæg: 193
Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
MDMA er det rene stof i ecstacy og forefindes i pulverform. Kix, som det så smart kaldes, indeholder selvfølgelig også MDMA, men indeholder, som de andre siger, også andre ting (kan ikke lige på stående fod sige hvad, men der er vist fundet nogle besynderlige ting i de små party piller). Deri ligger forskellen, hvilket også stod i det de andre skrev.
Ved ikke om det er et svar på dit spørgsmål.

Hvis det er noget vrøvl jeg skriver, så feel free til at slette det. Jeg har ikke selv prøvet hverken det ene eller det andet, så kender ikke noget til de forskellige effekter.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2005 03:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Indigo Spinx skrev:
MDMA er det rene stof i ecstacy og forefindes i pulverform. Kix, som det så smart kaldes, indeholder selvfølgelig også MDMA, men indeholder, som de andre siger, også andre ting (kan ikke lige på stående fod sige hvad, men der er vist fundet nogle besynderlige ting i de små party piller). Deri ligger forskellen, hvilket også stod i det de andre skrev.
Ved ikke om det er et svar på dit spørgsmål.

Hvis det er noget vrøvl jeg skriver, så feel free til at slette det. Jeg har ikke selv prøvet hverken det ene eller det andet, så kender ikke noget til de forskellige effekter.


Jeg mener man plejer at tilsætte amfetamin for at give en mere opkvikkende effekt og vel sagtens også for at cutte det. - Igen, bare rent hypotetisk. Men mener at man har testet dem og både fundet alt fra methamf til rottegift.. hehe.. Men hvor vidt den holder, ved jeg så ikke.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2005 08:24 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
okay


men den rene "MDMA" kan vel lige så godt også være cuttet som pillerne?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2005 09:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
I teorien, ja. Det er dog bad buisness. Med ecstasypiller ved folk jo, at der er ingen garanti for indholdet, men når man køber rent MDMA, så har man ligesom en forventning om, at man får MDMA og intet andet.

Langt de fleste piller indeholder kun MDMA, find selv diskussionerne i Syntetiske Stoffer.

Gaia, medmindre du på den ene eller anden måde kan dokumentere at der er fundet rottegift i, så synes jeg at det er tåbeligt at du skriver det. Det bidrager bare til spredningen af misinformation, og det ser sgu slemt nok ud i forvejen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 sep 2005 11:15 
der er ikke rottegift i schwubbier BASTA!!!!!!!

Forskellen på schwubbier og MDMA er at schwubbier er en pille du kan få af de fleste danse-narkomaner, du er ikke helt sikker på hvad det er for en pille - men et ved du, og det er at du kan danse længere end hvis du ikke fik en schwubbi og man kan risikere at blive mucho glad af den...

MDMA er konge, det er her at scwubbierne har fået deres navn fra, nemlig ECSTASY, som betyder ekstase og som er præcis hvad stoffet gørm det sender dig i fysisk og psykisk ekstase, og hold kæft hvor kan man blive grim af at være i ekstase, eller tåbelig at høre på, men det er sjovt.....

Men jeg tror at KEX kan være mere skadelige end REN MDMA - men selvfølgelig kun hvis der er andet lort i.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team