Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: HASH forbrug
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hejsa jeg har røget hash intensivt flere gange om dagen i 1½ år. Mig og nogle af mine venner har tit snakket om at stoppe, men det er aldrig blevet til noget. Jeg går på handelsskole på 2. år. og synes tit det fucker op når jeg ryger hele tiden. Jeg kan ikke koncentrere mig ordentligt, og jeg er heller ikke verdens bedste til at stå op. Det har jeg iøvrigt altid været.

Mit spørgsmål lyder på, om det vil skade noget bare at ryge i weekenden frem for flere gange om dagen?
Det må jo hjælpe på et eller andet når man skærer sit forbrug meget ned. Er der nogen der kører den gode stil med weekend smokin' only?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg vil anbefale du stopper helt i en 2-3 måneder, og så derefter laver nogle regler for hvor ofte du ryger.. Fx én gang hver fjortensdag..
Det kræver viljestyrke, og at du måske ikke ses med dine rygevenner hver dag, men den tid kan du jo så bruge på at hente op på det du mangler i skolen..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det er klart at det skader mindre når du holder dig til at ryge i weekenderne. Spørgsmålet er mere, om du er istand til at holde diciplin med dig selv. Hvis du vil standse og du ikke kan lade være med at ryge hver dag, bør du holde helt op.
I øvrigt er der lavet flere tråde med det emne, så jeg vil råde dig til at bruge søgefunktionen eller bare kig i dette forum. Der er adskillige tråde som handler om hash-afhængighed.

Held og lykke.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]