Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Hey igen allesammen. Det er meget langt siden jeg har været forbi denne side, men jeg fik lyst til at skrive lidt om hvordan det går.

Nogle af jer husker nok lidt af det jeg skrev i "et råb om hjælp" i Generel diskussion. På det tidspunkt røg jeg fra morgen til aften.
Jeg viste godt at det var noget pis og jeg lavede ikke andet end af ryge hver dag, ingen daglige pligter eller hobby/interresser.

Jeg viste godt at jeg ikke overhoved kunne styre min (mis)brug af stoffer, for de sidste 6 måneder af misbruget sagde jeg til min selv hver dag: "dette en den sidte jeg ryge" og "nu er det slut" Næste dag var alle de ting jeg havde lovet mig selv bare ligemeget, for jeg skulle da har nogle stoffer for at en normal dag.

Jeg fik nogle sove piller af min læge ihåb om at det kunne hjælpe mig til at holde op, så jeg kunne falde i søvn den første uge, men det endte med at jeg spiste 3 pille og styllede dem ned med et par øl. Fucked, ik?

Jeg fandt hjælp et til sidst, ikke et prof behandlingssted, men noget andet. Det kan være ligemeget indtil vider.
Jeg har idag ikke rørt stoffer inklusiv alkohol i 5 måneder og livet er blevet så meget federe og bedre.

...og da jeg nu står med foden på den anden side, kan jeg godt se at jeg er stofmisbruger/narkoman. Hehe lidt underlig at kalde sig selv det.

Jeg håber nogle af jer måske et blevet inspireret til at se ærligt på jeres eget forbrug af stoffer.

Med kærlig hilsen Christian.

Titel:
Dedikeret medlem

Hey, totalt god stil! Keep it up :-)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Christian.
Rart at høre at du har det godt, og at du har fået noget ud af det behandlingshjem. Håber at det har hjulpet på din selvtillid i sociale sammenhæng :D .

Kærlig hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]