Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 20:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 28 dec 2013 20:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
især ikke en svensker

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 28 dec 2013 23:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2013 14:05
Indlæg: 10
Geografisk sted: Cph
Næh, men det var jo også lidt derfor, det blev posted i en tråd, der hedder "Fuck ups" :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 10:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Næh, men det var jo også lidt derfor, det blev posted i en tråd, der hedder "Fuck ups" :D


Og så anbefaler du andre at gøre det samme :roll:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 12:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2013 14:05
Indlæg: 10
Geografisk sted: Cph
Næh, da jeg skrev "men start måske lige med halvdelen af indholdet", var det sådan set et udtryk for, at jeg IKKE ville anbefale folk at gøre det samme. Og jeg synes egentlig, det er noget mærkeligt noget at sidde og moralisere over en historie, der er posted i en "Fuck ups" tråd. Når folk fyrer historier af i den her tråd, er de vel godt selv klar over, at de har dummet sig.. men det betyder jo ikke nødvendigvis, at man ikke kan se tilbage på episoden med et smil på læben og grine af det, når nu det er kommet lidt på afstand, og det heldigvis ikke er gået mere galt, end det er. Selvfølgelig vil jeg ikke anbefale nogen at indtage stoffer, som de ikke aner hvad er. Jeg beklager meget, at jeg lod mig rive med af historien.. skal nok rette ind og skrive i en mere seriøs tone fremover, så jeg ikke træder nogen over tæerne. Og så har vi vist også fyldt nok af tråden med den her diskussion.. tager gerne imod svinere i pm, hvis det er.. men garanterer ikke at jeg gider at svare på dem. Peace :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 13:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Næh, da jeg skrev "men start måske lige med halvdelen af indholdet", var det sådan set et udtryk for, at jeg IKKE ville anbefale folk at gøre det samme. Og jeg synes egentlig, det er noget mærkeligt noget at sidde og moralisere over en historie, der er posted i en "Fuck ups" tråd. Når folk fyrer historier af i den her tråd, er de vel godt selv klar over, at de har dummet sig.. men det betyder jo ikke nødvendigvis, at man ikke kan se tilbage på episoden med et smil på læben og grine af det, når nu det er kommet lidt på afstand, og det heldigvis ikke er gået mere galt, end det er. Selvfølgelig vil jeg ikke anbefale nogen at indtage stoffer, som de ikke aner hvad er. Jeg beklager meget, at jeg lod mig rive med af historien.. skal nok rette ind og skrive i en mere seriøs tone fremover, så jeg ikke træder nogen over tæerne. Og så har vi vist også fyldt nok af tråden med den her diskussion.. tager gerne imod svinere i pm, hvis det er.. men garanterer ikke at jeg gider at svare på dem. Peace :)


Det var ment i HR-øjemed, og ikke værre end det ;)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 14:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Næh, men det var jo også lidt derfor, det blev posted i en tråd, der hedder "Fuck ups" :D


Og så anbefaler du andre at gøre det samme :roll:

Det kunne du spørge alle der har en "fuckup", de har fortalt.
Har du selv en historie du vil dele, eller var din mening bare at ødelægge Tsunamis ellers glimrende indlæg?

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 17:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det kunne du spørge alle der har en "fuckup", de har fortalt.

Hvad betyder det? :)

Har du selv en historie du vil dele, eller var din mening bare at ødelægge Tsunamis ellers glimrende indlæg?


Læs hvad jeg skriver i mit sidste indlæg. Det var anbefalingen jeg studsede over. Iøvrigt har jeg delt fuckups i den her tråd! Senest på forrige side.

Hvad har du selv bidraget med, udover de 3 linjer om at du har lagt an på din vens mor?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 17:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Har ikke læst tråden igennem, for at se om du har bidraget med en tråd, men flot du har.
Som du selv har læst, så har jeg også bidraget med noget.
Har du flere problemer med folks historier?
Syntes ikke mit første spørgsmål var svært, men skærer det lige ud i pap..
En person skriver han har drukket for meget, kastet op og gået kold.
Vil han så anbefale andre at gøre det samme?
Nej - og selvfølgelig vil tsunami heller ikke anbefale sin historie.
Det var det du kunne spørge resten om.

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 17:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
slap nu af georg!
jeg forstår skam godt halose. tænk hvis der kom en ægte tonni på 14 herind og læste tsunamis fuck up, der sluttede med at sige, at man skulle tage imod fremmed narko, som man ikke vidste, hvad var.
det er sgu ikke så godt.
intet ondt mod tsunami, han har jo ikke gjort noget forkert, og det samme med halose. prøv nu bare lige at chille og lad os så holde os til det dejlige sjove topic igen :)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 17:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Har ikke læst tråden igennem, for at se om du har bidraget med en tråd, men flot du har.
Som du selv har læst, så har jeg også bidraget med noget.
Har du flere problemer med folks historier?
Syntes ikke mit første spørgsmål var svært, men skærer det lige ud i pap..
En person skriver han har drukket for meget, kastet op og gået kold.
Vil han så anbefale andre at gøre det samme?
Nej - og selvfølgelig vil tsunami heller ikke anbefale sin historie.
Det var det du kunne spørge resten om.

Halose påpegede blot at man ikke skulle tage imod en flaske ukendt væske og bare indtage den, i "HR"-øjemed. Slap nu for helvede af. Gå ind på EB, hvis du har lyst til diskutere på det der niveau.

edit; Buttkraken said it..

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 17:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Jaja er rolig, syntes bare det virkede til at halose kun var ude på at ødelægge historien.
Point taken og :peace:

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 18:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2013 18:25
Indlæg: 928
Geografisk sted: Midtjylland.
Du har det for vildt casein :D

_________________
This is the life we chose, the life we lead.
And there is only one guarantee:
None of us will see heaven.
-John Rooney.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 29 dec 2013 23:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@buttkraken & @casein
-
Det var der jeg ville hen! Tak

Og så koger jeg ikke mere suppe på den pølsepind ;)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 30 dec 2013 01:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
On-topic:

Jeg var som kåd 14-årig knægt inde og se en dårlig film i bio med nogle klassekammerater. Jeg fik plads ved siden af en anden dreng på måske 12 år. Under reklamerne vil jeg lige tage en go slurk af min cola, men undrer mig over at låget sidder så stramt da jeg allerede havde åbnet den for lidt siden. Jeg bæller en go tår men bliver overrasket over smagen - det er Sprite. Jeg opdager at jeg har åbnet den stakkels drengs sprite og smækker febrilsk låget på og sætter den tilbage, for derefter at kigge stift og flovt ind i lærredet filmen igennem. Jeg var for ung og umoden til at give en undskyldning. Efter 20 min tid tager han forsigtigt flasken ned i skødet. haha!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 03 jan 2014 22:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 13:59
Indlæg: 54
Geografisk sted: Deep in your brain
Suk, det er med stor ærgelse at jeg kan erkende at jeg nok har en hel del jeg ville kunne dele i netop denne tråd. Jeg vil dog nøjes med at fortælle om den dag der ændrede mit liv fuldstændig.

Det var nogle dage efter juleaften, og jeg sad om aftenen på computeren, som jeg altid gør. Jeg hyggede mig ved at skrive med en af mine gode venner på Facebook, og vi besluttede os så for at lave lidt rav i den ved at provokere nogle folk med vores fake-profiler (I know). Det endte så med at vi kom ind i en kæmpe debat med nogle unge børn, og jeg besluttede mig for at fejre denne sejr ved at lave mig et lille glas med vodka og sprite. Det tog dog hurtigt overhånd, og jeg endte med at drikke en del glas efter hinanden. Spol tiden en time længere frem, og efter tonsvis af vocaroo-links (der kunne afsløre min sande identitet) besluttede jeg mig for at tage ud til en veninde fra min klasse. (LÆS: bolleven).

Jeg er nu helt ude og sejle, og knapt nok i stand til at gå lige, og alligevel synes jeg det lyder som en god idé, så jeg går ud i vores garage for at hente min scooter. Det skal måske lige nævnes her at jeg på daværende tidspunkt var 17, og boede hjemme hos mine forældre.
Da jeg kommer over til scooteren ser jeg at der ikke er så meget benzin på, så stiv som jeg er trasker jeg over til mine forældres soveværelsesvindue og banker på ruden..

"Faaaar...?"
"..ja?"
"Hvor er dit.. *hik*.. dit benzinkort!?"

Det var her at min mor vågnede, og trods hendes åbenlyse bekymringer om hvorvidt jeg vist nok var liidt for beruset, så fik min far beroliget hende nok til at jeg kunne komme afsted.
Jeg vidste at det ville blive en lang tur, da tøsen boede langt ude på landet, så jeg iførte mig godt med tøj, og så tog jeg min thinsulate skimaske med - bare for en sikkerheds skyld.

Nå, jeg er så helt væk og på rulleskøjter, og kører på en tunet hot50, hvorfor jeg beslutter mig for lige at runde den lokale bymidte for at spille lidt sej (suk). Det er her at jeg laver den über-total-kewl beslutning at tage min hjelm af og kun køre med denne her balaclava - for så er man jo sej!
Anyway, jeg får rundet torvet (hvor der ikke sker en skid), kører væk, og lige før et kryds ser jeg en mand gå på fortovet. Jeg skal da lige vende mig om og skue til ham hele vejen hvorefter - BANG!

Jeg går helt i sort, og det næste jeg husker er at jeg vågner op midt på vejen, med min scooter ved siden af stadig i tomgang. Det eneste jeg kunne tænke på dette tidspunkt var bare at komme væk fra stedet før at der kom nogen og så mig, så jeg skynder mig at rejse mig, tage scooteren, og køre ned til et sted hvor der ikke kom nogen. Lige så snart jeg kom derned tog jeg mine vanter af, og gik hen og satte mig på en trappe hvor der var noget lys. Det var her at jeg tog min skimaske af, og straks vidste at der var noget der var helt fuldstændig galt.
Jeg tog min mobil, og ringede til min far og spurgte helt forsigtigt om han kunne komme og hente mig. Han kom, og jeg kom hjem og blev straks kørt på det nærmeste sygehus.

Jeg havde brækket mit kindben to steder, og jeg havde brækket den øverste del af min kæbe 1 sted. Jeg endte med at få indopereret to metalplader i mit ansigt, og samtlige skruer til at holde disse på plads.
Jeg er nu 18 år, og selvom at jeg slap utrolig heldigt, så kommer jeg aldrig til at få den samme følelse i mit ansigt, samt jeg skal leve med et grimt ar under mit ene øje.

Det var en utrolig barsk oplevelse, både for mig, men specielt for mine forældre. Det var specielt da jeg efter første operation fik at vide at det ikke var ordnet godt nok, og at jeg skulle have opereret hele lortet igen at jeg var trist. Og tænk, alt dette bare fordi jeg ikke bar den hjelm der lå mellem mine ben under hele forløbet.

_________________

      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 04 jan 2014 11:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
wow sikke en nedtur :( sprut og alt hvad der kører på hjul hænger bare ikke sammen. har jeg lært igennem de sidste år hvor jeg har været med i en del biluheld, scooter, cykler..har selv smadret begge kraveben..brækket kæben har smerter i nakken hver dag, efter en bilulykke uden sele, hvor jeg røg op i forruden. brækket næsen efter et hjerne dødt cykel styrt på phenibut alkohol og coke, troede lige jeg kunne cykle på en smal vej ned af nogle umuligt lange trapper der var dækket af is... det var et noget vildere stunt end man ser i jackass :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jan 2014 01:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2013 11:34
Indlæg: 67
Dette kan overhovedet ikke hamle op med de episke historier i andre er kommet med, men jeg skulle til Kroatien med fatter og bettesøs, og senere kom en af hans veninder og hendes børn. Vi skulle selvfølgelig i byen, da hendes to sønner, den ene på 22, og den anden på 15 hvis min hukommelse er korrekt.

Vi starter ud på campingpladsen, hvor vi kommer i godt humør, så smutter vi tre drenge på bar, hvor jeg formår at komme i en 7 hestes brandert, og da mine forældre (mutter hovedsageligt, overbeskyttende miljøskadet sygeplejerske) aldrig rigtigt har ladet mig gå i byen, og når man så er på bar (og senere diskotek) med en 22 årig og hans betttebror på 15, vil man jo gerne føre sig lidt frem. Det skulle jeg så ikke have gjort, da jeg begynder at sidde at snakke om cannabis med dem, og siger jeg begynder at sælge for at skaffe penge til en 5 måneders studietur..... Genialt, ikke sandt? Specielt da min fatter er imod ALT der har det mindste med cannabis at gøre, så tror i ikke han blev glad da de fortalte ham det morgenen efter? Men vi beslutter os for at tage på diskotek, hvor vi møder en tysker, 27 år, godt 2 meter høj, og jeg falder i snak med ham, og det er skam meget hyggeligt. Han nægter at tro på jeg er 17 (dyb stemme, intet hår på hovedet og rimelig meget skæg taget i betragtning af min alder), og han introducerer mig for en af hans kammerater, hvis far også er der. Jeg er 170 ca. og faren går mig midt på brystkassen, og gutten er monster blæst på speed, det samme med hans kammerat, som er ca. ½ hoved lavere end mig. Ingen af dem tror på jeg er 17, stadig. Vi går ud for at ryge en smøg, og på vej ind igen siger de jeg skal følge efter dem, og de fører mig ind i en toiletbås. Jeg begynder så småt at tænke: "nope, nope, nope, nope" men går i min 7 hestes brandert med ind. De vil så bare tilbyde mig en bane speed, som jeg bestemt, men høfligt takker nej til. De forsøger at presse mig til det, og jeg bliver til sidst så irriteret at jeg tager mit sygesikringskort frem, laver den sidste bane til to, siger de kan sniffe dem, og forlader båsen, og går ind i en anden for at pisse.
Da jeg kommer ud igen, står de og venter på mig, og spørger mig hvorfor jeg ikke ville tage den, og jeg siger jeg er 17, har ingen erfaring udover hash et par gange, og vil ikke risikere nogen form for afhængighed (var stadig SINDSYGT uvidende om noget som helst på det tidspunkt, og turde intet udover cannabis til fester, alkohol og smøger). De troede stadig ikke på jeg var 17, hvorefter jeg viser dem mit sygesikringsbevis, og scooterkørekort. De fattede sikkert ikke fem potter pis af hvad der stod på det, men de endte ud med at tro på mig. Kammeraten begyndte næsten at græde, da de begge har en politik om ikke at give nogen noget der er under 20, og jeg siger det er okay, de var hyggelige nok, så jeg havde intet problem. De spørger om der er noget de kan gøre for at gøre det godt igen, og jeg siger jeg er tørstig, så de kan splejse om en omgang vodka, hvis de indtager det på samme måde som mig. Det var så første gang de prøvede at sniffe det, hvilket de ikke syntes var særlig morsomt, da det brænder som bare fanden! Vi tager hjem en time efterfølgende, og der syntes jeg det kunne være sjovt at score en eller anden dame på vej tilbage til campingvognen på campingpladsen, hvor os og min fatters venindes sønner er gået hver til sit. Needlesstosay, det gik ikke forfærdeligt godt.

I får også en til, dog stadig ikke af samme grad som jeres, men jeg nævnte tidligere min mor er en overbeskyttende miljøskadet sygeplejerske, og hun er også ret meget imod alt der har med cannabis at gøre. Men hun mente jo vi skulle vaccineres mod hepatitis A og B, inden vi skulle derned, og jeg fik min 3. og sidste vaccination her d. 30. December, hvor jeg havde været ude og ryge mig godt skæv med nogle kammerater aftenen forinden, og havde glemt at lyne min lomme i min jakke, hvor mine bluntpapers lå i. Så da jeg kaster min jakke til min mor ved lægen, falder de 4 bluntpaper rør ud, foran min mor, bettesøs, halv lillesøster og min læge. Hun samler dem op, og kigger på dem. Jeg skynder mig hen og tager dem ud af hånden på hende, ligger dem i jakken, lyner og giver hende jakken igen. Da vi er færdige, og hun betaler regningen og tager ned for at handle, skynder jeg mig hjem og gemmer dem på mit værelse, og hun kommentere heldigvis ikke på det. Før d. 31. mens hun klipper mig. Hun siger, og jeg citere: "Rhiz" (i får ikke mit rigtige navn denne gang) "De cigarer der faldt ud af din lomme, fik mig til at tænke på, har du prøvet at ryge cigarer før?". Jeg har aldrig nogensinde været så lettet i hele mit liv da hun sagde det!

_________________
"We can't stop here! This is bat country!" - Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jan 2014 22:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
En gammel episode jeg stadig tænker på, undres over og griner af, som jeg tror går under betegnelsen fuck up. Det var ikke mig der fuckede så meget up, men jeg var med til at give historien et lille twist.
Jeg havde været rundt omkring i byen med min ven, som jeg også delte lejlighed med. Vi havde kørt hårdt på med en uansvarlig mængde 2CB, Hash og alkohol. Jeg kan ikke huske aftenen eller turen hjem, men jeg kan huske lidt af hvad der skete da vi kom hjem. Min ven begyndte at lave mad og spurgte om jeg ville ha noget. Jeg sagde at hvis han gad, kunne jeg godt spise lidt, hvis han gad at vække mig når det var klart...

Jeg vågnede ved en meget bestemt banken på hoveddøren, fløj op af sengen og hev døren op. Der stod min overbo så. jeg sagde hej. Han sagde at han syntes at der lugtede af røg, så han ville lige høre om alt var ok. Jeg fattede intet, så jeg sagde at alt var ok og takkede ham. Han fortalte at han kunne se at der var ild i mit køkken. Jeg vendte mig om og kunne se at der var en meter høj flamme fra en gryde på komfuret i køkkenet. Desuden var hele lejligheden totalt tilrøget, på den måde hvor at der var helt hvidt over det hele og røg væltede ud på opgangen. jeg sagde tusind mange gange tak,lukkede døren, løb ud i køkkenet og slukkede for komfuret og fik på ret heldig vis slukket ilden. Jeg vækkede min ven og sagde "hva fanden sker der?" Jeg gik ind på mit værelse, luftede ud og opdagede at jeg var nøgen.
Tak overbo, for at redde vores liv!

Gad vide hvad han har tænkt derefter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jan 2014 23:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
What. Så din ven var faldet i søvn eller hva? Rimelig slum stil når han tilbyder at lave mad til dig

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Fuck ups
Indlæg: 07 jan 2014 23:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
Ja og ja. Men jeg hoppede også fra ansvaret


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 302 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team