Goddag alle små stofinterreserede tosser/hippier og spørgeglade spørgsmål.
Nu vil jeg fortælle lidt om mig selv... Jeg er nu 20 år gammel.
Da jeg fyldte 12 år og gik i folkeskole var jeg ved at være lidt træt af at alle jeg kendte var lidt for meget deres mor og far, sååå jeg begyndte og udforske det der vil sige at kende til hvordan var alt ting som var egentlig tabu blandt alle de jævaldrene, som ikke sagde mig en skid. Alle var hårde "svage" personligheder og alle gik i skater tøj/hip hop tøj og alle de smarte personlighederne efter de unges mundes klang røj hash. Deeet ville jeg selvfølgelig også, så jeg søgte efter et andet klientel at lave sjove ting og sager med. Det fandt jeg, men de var alle tre fire år ældre end mig. Jeg begyndte mig også at interresere mig gevaldigt for penge. For penge var ikke lige det jeg havde bunker af. Sååå jeg begyndte at ligge planer for alt ting. Planer blev skrevet ned på papir og så gik farmand amok. Til sidst kunne jeg have råd til alt, oooog alt.Første gang politiet sagde goddag med deres dumme stemme var der. Jeg blev taget i forsøg på at stjæle en bus og for at sidde og nyde et par øl forstager og en enkelt automat sammen med mine venner. Jeg slap fri, men skulle en efterskole . I skolen var jeg egentlig okay, meeen lærerne som for det meste var hippi kællinger og var kurrupt i en negativ retning syntes alle skulle være ens. Følges af og være lige gode"Ligemeget hvad". Alle skulle have følelser og være lige.Sååå jeg ville sige de lagde et lagen over alt maskulint og producerede femininitets problemer for alle."PROBLEMET".
Okay, jeg blev lidt for meget en trussel for de unge regnorme. Så jeg kom på efterskole.8 klasse slog klokken og jeg sagde aaaaad igen af skolen men sagde goddag til noget nyt. De unge fra Danmarks hjørner. Det var lidt en speciel efterskole. Pigerne var mere voksne og ville bolle og drengene var nogle røddere. De bestilte tøj og jeg nabsede det. Okay then, så begyndte jeg at tage lidt rundt i landet. Hu hej vilde dyr med runde flikflakkende lorte spasser syndroms fremkaldere. Kiiiiiikkkkks og kunstigt sødemiddel og strykniiiin plus ingen søv"metyhyl og sprrrriittt amf. Jeg slap fri uden noget på min røv. så jeg begyndte på en ny skole i hjembyen og jeg røg ihvertfalt for en hund hverdag. Jeg var var god og medhjælpelig til andres velstand så farmand skulle også have alt til farmands pris. Jeg kendte folk i verden som var Danemark og jeg var KONGEN.

Jeg blev større og større, plus meget mere vidende om alt det ingen, ingen laver. Jeg var den største og jeg var god, meget god og ung med en 18 årrig knægts ansigt okay Jeg såå kom de våde og hvides tid. Kaaapauuu og biler og cash og kællinger og smag af en omvendt pedofils psykologiske velbehag. Jeg var ligeglad, jeg var så fin så fin så fin så. Jeg var god til at slås så smask smask smask.av av=selvtillid. Jeg blev mørk med et............ Min røv var heldigvis ren sååå fuck da det. KOKAIIIIIIIIIIINAAAAHHHH! Jeg blev glad. Nu kunne jeg siffe farstriber ooog sniffede hver dag næsten. sikke et kongeligt liv var? Hvor mange gram kan du sniffe? et gram (tieeeer amf) Jeg sniffede to til tre 30-50-60er i tre dage.Eller prøv spise 21 kvinde syndromer på en dag..Av min hjerne.av av.
15-16år.
Nå nåede jeg den dejlige alder af 16 og fik en dag smidt smidt en dejlig benzo i bøtten.mmmmmmmmm den smagte godt og var grøn.Det udviklede sig og spiste en weekend 450 3 mg bromazepamer. Av min hjerne. NU sagde min hjerne for alvor stop!!!Satan den var deprimeret. sååå jeg sniffede lidt glæde og blev egentlig meget meget glad for de dejlige piller. Sammentidigt begyndte en dag at blive en uge hvad der galdte penge, STOFFER. Jeg far rundt som en skolden skid og begyndte at blive alt for fikseret til spænding og penge. Nu var jeg seksten og var egentligt 25 år. Jeg var stadigvæk kongen, men kunne få de meste underlige forvræninger af virkeligheden. Jeg kunne tro alt muligt men faldte for det meste ned fra at være psykotisk. Jeg spiste piller for 10 narkomaner.Tro det eller ej.Ronaler,rivotriler,imoerne,de grønne/de gule flunierne 1 og 2,Diazepamerne,Flunierne,endofinerne,eppelisi medicin,oxer,temesta,aprozelam/pam,ketoganer,nobliganer,coltalginer,methopentamin,nitrizer,bromam/n,ketadur,Stærkmorf,svagt kløegalskab,aloer,drankerpiller, ahhhhhhhhhhh. Det sagde jeg hver gang jeg fik lortet ,meeeen FUCk hver gang jeg røg ned i kasjotten. De brune begyndte også lige så stille at komme ind. Det var miiiin nedtrur.
FUUUUUCk. 17 år Ind og sidde et halvt år. Først i børnehave. Jeg var for ond.TIIIIL Stort arresthus med mig. Kedelig af helveds til. Jeg kiggede i en kasse og tænkte til en truxal i sneglefart. Røg en pibe numsegas når jeg fik tid. De var lige godt grove, nu var jeg uden hus og uden besøg i 4 en halv måned, men dyr var jeg da 36000 om dagen. Ud igen. Ind igen,ud igen ovs. Jeg Blev 19 og ud kom jeg. Stoffri og det hele. Skylder næsten en mio og stoffri. Jeg er gammel og glad. Har været ude i næsten et år og griner egentlig lidt af jer, men held og lykke.
Ikke for at være mor og far, men pas på..........
Hygge