Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 20:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: HALAMALLA
Goddag alle små stofinterreserede tosser/hippier og spørgeglade spørgsmål.
Nu vil jeg fortælle lidt om mig selv... Jeg er nu 20 år gammel.
Da jeg fyldte 12 år og gik i folkeskole var jeg ved at være lidt træt af at alle jeg kendte var lidt for meget deres mor og far, sååå jeg begyndte og udforske det der vil sige at kende til hvordan var alt ting som var egentlig tabu blandt alle de jævaldrene, som ikke sagde mig en skid. Alle var hårde "svage" personligheder og alle gik i skater tøj/hip hop tøj og alle de smarte personlighederne efter de unges mundes klang røj hash. Deeet ville jeg selvfølgelig også, så jeg søgte efter et andet klientel at lave sjove ting og sager med. Det fandt jeg, men de var alle tre fire år ældre end mig. Jeg begyndte mig også at interresere mig gevaldigt for penge. For penge var ikke lige det jeg havde bunker af. Sååå jeg begyndte at ligge planer for alt ting. Planer blev skrevet ned på papir og så gik farmand amok. Til sidst kunne jeg have råd til alt, oooog alt.Første gang politiet sagde goddag med deres dumme stemme var der. Jeg blev taget i forsøg på at stjæle en bus og for at sidde og nyde et par øl forstager og en enkelt automat sammen med mine venner. Jeg slap fri, men skulle en efterskole . I skolen var jeg egentlig okay, meeen lærerne som for det meste var hippi kællinger og var kurrupt i en negativ retning syntes alle skulle være ens. Følges af og være lige gode"Ligemeget hvad". Alle skulle have følelser og være lige.Sååå jeg ville sige de lagde et lagen over alt maskulint og producerede femininitets problemer for alle."PROBLEMET".
Okay, jeg blev lidt for meget en trussel for de unge regnorme. Så jeg kom på efterskole.8 klasse slog klokken og jeg sagde aaaaad igen af skolen men sagde goddag til noget nyt. De unge fra Danmarks hjørner. Det var lidt en speciel efterskole. Pigerne var mere voksne og ville bolle og drengene var nogle røddere. De bestilte tøj og jeg nabsede det. Okay then, så begyndte jeg at tage lidt rundt i landet. Hu hej vilde dyr med runde flikflakkende lorte spasser syndroms fremkaldere. Kiiiiiikkkkks og kunstigt sødemiddel og strykniiiin plus ingen søv"metyhyl og sprrrriittt amf. Jeg slap fri uden noget på min røv. så jeg begyndte på en ny skole i hjembyen og jeg røg ihvertfalt for en hund hverdag. Jeg var var god og medhjælpelig til andres velstand så farmand skulle også have alt til farmands pris. Jeg kendte folk i verden som var Danemark og jeg var KONGEN. 8) Jeg blev større og større, plus meget mere vidende om alt det ingen, ingen laver. Jeg var den største og jeg var god, meget god og ung med en 18 årrig knægts ansigt okay Jeg såå kom de våde og hvides tid. Kaaapauuu og biler og cash og kællinger og smag af en omvendt pedofils psykologiske velbehag. Jeg var ligeglad, jeg var så fin så fin så fin så. Jeg var god til at slås så smask smask smask.av av=selvtillid. Jeg blev mørk med et............ Min røv var heldigvis ren sååå fuck da det. KOKAIIIIIIIIIIINAAAAHHHH! Jeg blev glad. Nu kunne jeg siffe farstriber ooog sniffede hver dag næsten. sikke et kongeligt liv var? Hvor mange gram kan du sniffe? et gram (tieeeer amf) Jeg sniffede to til tre 30-50-60er i tre dage.Eller prøv spise 21 kvinde syndromer på en dag..Av min hjerne.av av.
15-16år.
Nå nåede jeg den dejlige alder af 16 og fik en dag smidt smidt en dejlig benzo i bøtten.mmmmmmmmm den smagte godt og var grøn.Det udviklede sig og spiste en weekend 450 3 mg bromazepamer. Av min hjerne. NU sagde min hjerne for alvor stop!!!Satan den var deprimeret. sååå jeg sniffede lidt glæde og blev egentlig meget meget glad for de dejlige piller. Sammentidigt begyndte en dag at blive en uge hvad der galdte penge, STOFFER. Jeg far rundt som en skolden skid og begyndte at blive alt for fikseret til spænding og penge. Nu var jeg seksten og var egentligt 25 år. Jeg var stadigvæk kongen, men kunne få de meste underlige forvræninger af virkeligheden. Jeg kunne tro alt muligt men faldte for det meste ned fra at være psykotisk. Jeg spiste piller for 10 narkomaner.Tro det eller ej.Ronaler,rivotriler,imoerne,de grønne/de gule flunierne 1 og 2,Diazepamerne,Flunierne,endofinerne,eppelisi medicin,oxer,temesta,aprozelam/pam,ketoganer,nobliganer,coltalginer,methopentamin,nitrizer,bromam/n,ketadur,Stærkmorf,svagt kløegalskab,aloer,drankerpiller, ahhhhhhhhhhh. Det sagde jeg hver gang jeg fik lortet ,meeeen FUCk hver gang jeg røg ned i kasjotten. De brune begyndte også lige så stille at komme ind. Det var miiiin nedtrur.
FUUUUUCk. 17 år Ind og sidde et halvt år. Først i børnehave. Jeg var for ond.TIIIIL Stort arresthus med mig. Kedelig af helveds til. Jeg kiggede i en kasse og tænkte til en truxal i sneglefart. Røg en pibe numsegas når jeg fik tid. De var lige godt grove, nu var jeg uden hus og uden besøg i 4 en halv måned, men dyr var jeg da 36000 om dagen. Ud igen. Ind igen,ud igen ovs. Jeg Blev 19 og ud kom jeg. Stoffri og det hele. Skylder næsten en mio og stoffri. Jeg er gammel og glad. Har været ude i næsten et år og griner egentlig lidt af jer, men held og lykke.
Ikke for at være mor og far, men pas på..........
Hygge

Titel:
Tidligere holdmedlem

ved du hvad, vi griner også af dig, da din historie tydeligtvis vidner om for lav blodtilførsel til hjernen, eller en mor der har drukket under graviditeten.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
:roll: :roll: :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg tror det er os der griner af dig. Kom til at tænke på et meget brugt Zappa quote da jeg forsøgte at gennemlæse dit indlæg:

"A drug is neither moral nor immoral -- it's a chemical compound. The compound itself is not a menace to society until a human being treats it as if consumption bestowed a temporary license to act like an asshole." :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen, vel EthnomaN ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DeF skrev:
Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen, vel EthnomaN ?

Nej, nok nærmere den længste lort i kummen..

Ethnoman: Guopvækkende historie, men det er jo kun éns skyld, din.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
EthnomaN skrev:
Det kunne have været værre!

Jeg tvivler.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Hold kæft et fjols :roll: var lige min første indskydelse....

Håber det nogen der laver pis, for ellers har du tydelig hvis taget stor skade, hr. konge!

men held og lykke fremover deres højhed :wink:

Hygge til folket

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Rart at vide at ens skattekroner går til noget fornuftigt...

Det her post forklarer vist lidt om hvorfor "kongens" grammatik er dårligere end en skadet mongols sangstemme!

Morale: Hvis du er en præpubertær møgunge, bør du holde dig LANGT væk fra narko.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, du misbrugte stofferne og fik en hård medfart, men det var stadig dig der misbrugte stofferne.
Der er faktisk masser af folk herinde der kan kontrollere deres stof-forbrug og ikke ender i brummen et halvt år af gangen.

Hvorfor ser du ned på os?
Burde du ikke snarere se ned på dit gamle jeg og være glad for at være kommet videre ... hvis du da er det?

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Jeg forstår simpelthen ikke hvad manden siger :l

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt se at stofferne har skadet mig, kan simpelthen ikke forstå hvad du skriver.

Kan du evt. få din socialrådgiver (jeg ved du har en) til at formulere dit indlæg så andre end digselv kan forstå det ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Fuck han må kede sig! :shock:

Jeg er for doven til at læse det hele, han har brugt meget tid på at skrive det, damn.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
EthnomaN > Tak fordi du deler din rodede og usammenhængende historie med os! Den er helt sikkert god HR, da ingen har lyst til at gøre dig kunsten efter :shock: . De fleste her på boardet bruger heldigvis bevidsthedsmodificerende stoffer på en fornuftig måde som redskab til selvudvikling og til at udforske sindets grænser. Dit groteske forbrug af stoffer, samt din omgang med kriminalitet afsløre dit manglende selvværd og det dertil øget behov for at spille NARKO KONGE som 16 årig.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
God Machine skrev:
EthnomaN skrev:
Det kunne have været værre!

Jeg tvivler.

:D LOL!

Titel:
Junior medlem

nøj hvor er i da rare , i folk herinde :)

fjolser!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
NicklaZZ skrev:
nøj hvor er i da rare , i folk herinde :)

fjolser!

Hvad er lige grunden til at du hiver et år gammelt emne op?
Og i øvrigt, bør du uddybe det, når du kalder os fjolser.
Vi har hørt på alt for mange "frelste" eks-narkomaner som skal spille store og hellige over for os, og sige: Ja, det gik skidt for mig, så derfor VED jeg at I heller ikke kan gøre det bedre!
Det er den slags, som går ud og fortæller samfundet at stoffer er noget lort man skal holde sig fra, istedet for at indse, at de selv var skyld i deres fald.

Så ja, -undskyld tonen, men efter at have hørt på de første 5 frelste, så brækker man sig.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Af alle topics her på Psy, må det her være det mest grineren :D

eller også er det bare fordi jeg er skæv lige pt... :lol:

Go ryger...

Titel:
Junior medlem

Jeg forstår da godt i synes det er irreterende, men alligevel, synes jeg i burde skrive pænt til alle herinde :)
bare så psy ikke bliver et 'badass-sted' hvis vi forstår

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]