MiniBror skrev:
Hej hej.
Ja, jeg er så den store kikse-spiser, og har denne underlige oplevelse hver ENESTE gang.
Når jeg har taget de 10-15 stykker jeg nu kan klare, over 5-10 timer, så efter 2½-3 timer inde i trippet, der får jeg flashbacks, men jeg er ikke selv med i dem, men ser andre mennesker, som jeg slet ikke kender, og nej det er ikke halluc

.
Så ville høre om jeg er den eneste der har prøvet det / gør det.
Hej MiniBror og velkommen til.
Først vil jeg starte med at sige, at dit forbrug af kiks er alt alt for højt. Jeg håber ikke at du tager det hver weekend. Læs lidt om HR og lær hvordan du tager MDMA forsvarligt her:
http://psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMAJeg har ingen personlige erfaringer med den slags visuals på MDMA, men jeg har heller ikke indtaget så høje doser som dig.
Dog kan jeg bekræfte, at man sagtens kan se masser af personer i visuals, som man aldrig har mødt i virkeligheden. F.eks oplever jeg dette hver gang jeg tager Ayahuasca (et psykedelisk indianerbryg, hvis du ikke er bekendt med det). Her har jeg set ansigter, som skifter så hurtigt, -jeg tror flere 1000 på kort tid, og de fleste af dem er ukendte. De er meget virkelige, og jeg kan standse skiftene og se detaljer, som hvis jeg stod over for personen i virkeligheden. Jeg tror ikke at ansigterne stammer fra min hukommelse af personer jeg har mødt. Jeg tror mere på at jeg er kommet i forbindelse med det kollektive ubevidste/fællessjælen som indeholder informationer fra alle mennesker.
Hilsen Fanny