Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej hej.

Ja, jeg er så den store kikse-spiser, og har denne underlige oplevelse hver ENESTE gang.
Når jeg har taget de 10-15 stykker jeg nu kan klare, over 5-10 timer, så efter 2½-3 timer inde i trippet, der får jeg flashbacks, men jeg er ikke selv med i dem, men ser andre mennesker, som jeg slet ikke kender, og nej det er ikke halluc ;).
Så ville høre om jeg er den eneste der har prøvet det / gør det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder rimelig mærkeligt. Uden at være nogen form for ekspert på området, kunne jeg forestille mig at det er i din underbevidsthed at disse personer er at finde. Du har måske set dem gå forbi dig på gaden, eller i fjernsynet eller noget lignende, også kommer de altså frem i dine flashbacks. Hvorfor må du ikke spørge mig om, men kunne godt forestille mig det var noget i den dur.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det lyder som meget livlige visuals, jeg har selv oplevet det på rigtig gode epiller. Jeg har selv svært ved at se forskel på virkeligheden og så de flashes. Det kommer i sådan nogle glimt, altså det jeg har oplevet. Nogle af dem varer i 2-3 sekunder, mens andre kan vare helt op til 8-10 sekunder.
Nu ved jeg så ikke lige hvordan dine forgår, men flashbacks tror jeg ikke det er.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg har prøvet noget lign.

Jeg var taget hjem fra en fest, og var virkelig smækket i hovedet pga. ret mange E tabletter. Jeg kom hjem under sengen, og jeg blundede halv hen, og pludselig var det som om jeg har Harry Potter, der hvor han ryger ind i sine minder. Det var virkelig livligt!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
MiniBror skrev:
Hej hej.

Ja, jeg er så den store kikse-spiser, og har denne underlige oplevelse hver ENESTE gang.
Når jeg har taget de 10-15 stykker jeg nu kan klare, over 5-10 timer, så efter 2½-3 timer inde i trippet, der får jeg flashbacks, men jeg er ikke selv med i dem, men ser andre mennesker, som jeg slet ikke kender, og nej det er ikke halluc ;).
Så ville høre om jeg er den eneste der har prøvet det / gør det.

Hej MiniBror og velkommen til.

Først vil jeg starte med at sige, at dit forbrug af kiks er alt alt for højt. Jeg håber ikke at du tager det hver weekend. Læs lidt om HR og lær hvordan du tager MDMA forsvarligt her: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMA

Jeg har ingen personlige erfaringer med den slags visuals på MDMA, men jeg har heller ikke indtaget så høje doser som dig.
Dog kan jeg bekræfte, at man sagtens kan se masser af personer i visuals, som man aldrig har mødt i virkeligheden. F.eks oplever jeg dette hver gang jeg tager Ayahuasca (et psykedelisk indianerbryg, hvis du ikke er bekendt med det). Her har jeg set ansigter, som skifter så hurtigt, -jeg tror flere 1000 på kort tid, og de fleste af dem er ukendte. De er meget virkelige, og jeg kan standse skiftene og se detaljer, som hvis jeg stod over for personen i virkeligheden. Jeg tror ikke at ansigterne stammer fra min hukommelse af personer jeg har mødt. Jeg tror mere på at jeg er kommet i forbindelse med det kollektive ubevidste/fællessjælen som indeholder informationer fra alle mennesker.

Hilsen Fanny

Titel: =)
Junior medlem

Tak for svarene :).... Så blev jeg da lidt klogere :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
oplever hver gang at jeg er på mdma efter nogle timer at når jeg lukker øjnene at ku se forskellige mennsker fra meget underlige vinkler somom jeg lå der og kiggede på dem, men de ka ik se mig... meget mystisk, men det sker hver gang :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg har de samme CEV's når jeg tripper på svampe eller 2c-(?) Det er sygt så virklige CEV's kan være, når man tenker på at man har lukket øjne.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
CamelJJ skrev:
Jeg har de samme CEV's når jeg tripper på svampe eller 2c-(?) Det er sygt så virklige CEV's kan være, når man tenker på at man har lukket øjne.

Ja, IMO fortrækker jeg CEV's frem for OEV's

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
FlÆmMinG skrev:
CamelJJ skrev:

Ja, IMO fortrækker jeg CEV's frem for OEV's
'

Offtopic:

Har aldrig haft CEV :(

Edit: Ups glemte dato xD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]